Megazapowiedź Sacred 2 – The Best of Dev Diary part II

Hakken
2008/04/06 18:30
2
0

Na zakończenie naszej Mega zapowiedzi Sacred 2: Fallen Angel przedstawimy Wam drugą część dziennika deweloperów. Można się z niego dowiedzieć między innymi tego w jaki sposób przebiega proces tworzenia poziomów i wszelkich postaci, które można spotkać w grze. Zapraszamy do lektury.

Projektant poziomów w podległej Ascaronowi filii Studio II W grze takiej jak Sacred znajduje się mnóstwo różnorakich misji, a każda z nich musi być gdzieś umiejscowiona. Najlepiej, jeśli wykreowany świat zawiera już obszary, na których gracz będzie wykonywał zadania. Ponieważ mamy już pokaźną liczbę domów, wiosek, lochów i innych lokacji ("Jakich lokacji?", zapewne spytacie. Odpowiedź jest prosta: przewrócone wozy, zamki, chaty, podziemia – w naszym rozumieniu to wszystko lokacje), powinniśmy znaleźć odpowiednie miejsce będące tłem dla naszych misji.

Całość tekstu znajdziecie tutaj.

GramTV przedstawia:

To nie wszystko co przygotowaliśmy dla was w tej megazapowiedzi gry Sacred 2.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
06/04/2008 20:04

@tessa - Blogi twórców. Czyli raczej opis tworzenia gry. :]

Usunięty
Usunięty
06/04/2008 18:46

sry to jest zapowiedz gry, czy opis tworzenia gier?