38 Studios wykorzysta w swoim MMO silnik Unreal 3

Zaitsev
2008/03/06 09:23

Silnik graficzny Unreal 3 to nie tylko gry akcji. 38 Studios właśnie pochwaliło się nabyciem licencji na wykorzystanie tego narzędzia, znanego z m.in. Gears of War czy Rainbow Six: Vegas, w swoim MMO.

38 Studios (drzewiej "Green Monster Games") to nie byle studio. Bo jak można mówić o firmie tworzącej gry, w której pracuje jednocześnie i Tedd McFarlane (m.in. komiksy Spawn) i R.A.Salvatore (saga Drizzta Do'Urdena)? Jednak same nazwiska dobrej gry nie zrobią, dlatego już jakiś czas temu 38 Studios wzbogaciło się o silnik BigWorld, odpowiadający za sterowanie pracą serwera w grach MMO. Do tego doszedł teraz także silnik graficzny i to nie byle jaki, bo Unreal 3. 38 Studios wykorzysta w swoim MMO silnik Unreal 3

"Historia nauczyła nas, że ryzyko związane z tworzeniem skomplikowanych gier jest mniejsze, gdy główna infrastruktura i narzędzia są od początku poukładane na swoim miejscu. 38 Studios chce połączyć oba rewelacyjne narzędzia, jakimi są silniki Unreal 3 i BigWorld, aby stworzyć MMO najwyższej jakości zachowując jednocześnie możliwość stworzenia czegoś dla nas unikalnego" - powiedział Jon Laff z 38 Studios.

Gra ma ujrzeć światło dzienne w 2010 roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
07/03/2008 07:23

Hohoho, a ktos mowil, ze na UT3 Engine sie nie da otwartych duzych przestrzeni robic ;-), a tu MMO sie nawet da zrobic ;-D

Usunięty
Usunięty
07/03/2008 07:23

Hohoho, a ktos mowil, ze na UT3 Engine sie nie da otwartych duzych przestrzeni robic ;-), a tu MMO sie nawet da zrobic ;-D

Usunięty
Usunięty
06/03/2008 16:03

No, MMO na takim silniku to będzie coś. Oby jeszcze fabuła i otoczka były na takim poziomie.




Trwa Wczytywanie