Gears of War 2 oficjalnie

pepsi
2008/02/20 23:23

[Uaktualniono 20.02 23:57 - materiał wideo] Microsoft zapowiedział wreszcie prace nad drugą częścią gry Gears of War. Co ciekawe, ukaże się ona już w listopadzie tego roku, oczywiście jako exclusive dla Xboksa 360.

Nikt nie powinien być tą wiadomością specjalnie zaskoczony, nawet mimo faktu, że Mark Rein ze studia Epic Games ostatnimi czasy kategorycznie zaprzeczył pogłoskom dotyczącym domniemanych prac nad grą Gears of War 2. Dziś doniesienia te można już włożyć między bajki. Drugą część GoW-a oficjalnie ogłosili bowiem przedstawiciele Microsoftu.


Teaser do Gears of War 2

GramTV przedstawia:

Informacja ta pierwotnie wypłynęła z włoskiego oddziału firmy, następnie zaś została potwierdzona przez Cliffa Bleszinskiego. Niestety, na temat samej gry nie zdradzono prawie żadnych szczegółów. "Produkcja ta kontynuuje historię Marcusa Feniksa i Delta Squadu w widowiskowej sadze o przetrwaniu, stracie i zemście" - to wszystko co wiadomo, ale to było niemal oczywiste. Twórcy potwierdzili ponadto, że szykowane są dwie wersje omawianej produkcji - zwykła i limitowana. Nie wiadomo jednak, co będzie zawierać druga z wymienionych.

Gears of War 2 trafi do sprzedaży już w listopadzie. Platformą docelową gry jest Xbox 360.

Komentarze
66
Usunięty
Usunięty
25/02/2008 10:10
Dnia 22.02.2008 o 17:08, MATESZ1 napisał:

> > nie wolelibysmy, bo lepiej dostac pozniej, a dopracowana wersje z bonusami > DOBRA POCZEKAJCIE SOBIE ROK I DOSTANIECIE KOLEJNE ETAPY I "ULEPSZENIA". TO MY POCZEKAMY ROK I DOSTANIEMY Gears Of War 3 ;] z takiej kalkulacji nic nie wynika...:)

nic nie musi wynikac, to nie jest wyscig zbrojen - jak bedzie to bedzie, a w miedzyczasie na pc pojawi sie masa innych gier, ktora wypelni czas

Usunięty
Usunięty
24/02/2008 13:13

o nie nie nie znowu pierwsi konsolowcy a na PC znowu nic nie wiadomo jak nie będzie to się zezłoszcze bo 1 jest kozacka

Usunięty
Usunięty
23/02/2008 10:55

@ Hakken: People Can Fly projektowało dodatkowe poziomy do PC-towej konwersji Gears Of War, a więc nie słyszę narzekania w myśl sentencji: „dobre, bo polskie”. Potraktujmy je jak Witchera, który był denny, ale na wskroś polski, więc ostatecznie wspaniały.@ Pile: No faktycznie, taki dodatek mi osobiście bardzo by przypadł do gustu. Powiem nawet, że nie specjalnie wiedzę możliwości prowadzenia rozgrywki w sequela, bez Raama, albo Berserka na biurku. I żeby mu się jeszcze ręce ruszały i żeby miał dodatkowe bronie i syntezator mowy i…A serio, nie wiem co sądzić o GoW2. Prawdę powiedziawszy nienawidzę sequeli, bo zawsze mamy tam do czynienia albo z:a) wałkowaniem TEJ SAMEJ historii w TEN SAM sposób, przez TEGA SAMEGO bohatera z oględnie TYM SAMYM ciągiem wydarzeń i TYM SAMYM zakończeniem, w nieco INNEJ oprawie graficznej - patrz Quake IV.b) próbą nadania NOWEGO „wymiaru” najNOWSZEJ produkcji, dodania zupełnie NOWYCH i równie zbędnych lokacji, broni, postaci etc. Co ostatecznie grze nie wychodzi na dobre, bo sukcesywnie niweluje klimat jakim gracz się napawał grając w pierwszą część - patrz Unreal II: The Awakening, Quake II.Z innej beczki, żenuje mnie polityka Microsoftu odnośnie „ekskluzywnych wydań na XBoxa”, w końcu PC ( w znakomitej większości) także można nazwać ich platformą i z czysto „graczowskiego punktu widzenia nie dostrzegam przeszkód z równoległym wydaniem gry zarówno na PC jak i XBox-a*.* Pan z Microsoftu: Otóż drogi debilu, może tY nie dostrzegasz żadnych przeciwwskazań, niemniej My tak. Kasa, misiu, kasa. Jak wydamy konwersję gry XBoxa na PC z rocznym opóźnieniem, to ten okres posłuży nam jako darmowa reklama, nabijana głównie dzięki przychylnym opiniom Konsolowców. Z tego powodu wY - bydło komputerowe, z zapartym tchem będziecie wyczekiwać daty premiery na wASZĄ „platformę” i zachęceni opiniami naszych Najdroższych Uzytkowników, kupicie rocznego kotleta w znacznie większych ilościach, niż byście to zrobili w chwili równoległej premiery. Swoją drogą, My dodamy trzy poziomy i konwersję PC kupią także spragnieni kolejnych przygód Nasi Najdrożsi Użytkownicy, amen.




Trwa Wczytywanie