EVE Online na Steamie

Zaitsev
2008/01/23 15:15

Steam wzbogacił się dziś o kolejną wartą uwagi grę - EVE Online. Wszyscy użytkownicy platformy Valve mają tym samym dostęp do 21-dniowego triala i dodatkowej zniżki na pierwszy miesiąc abonamentu.

EVE Online to dla jednych masa nudnych tabelek, a dla drugich wspaniała symulacja życia kapitana statku kosmicznego. Jedno jest pewne - 13 milionów kont (w tym także nieaktywnych) w pewnym sensie świadczą o jakości tej gry MMO. Teraz masówka studia CCP jest dostępna także Steamie. EVE Online na Steamie

"Wypuszczenie EVE na cyfrowej platformie Valve oznacza dodanie kolejnej, fantastycznej gry PC i MMO do oferty Steama. Zespół CCP kontynuuje rozwój świata EVE dla całych legionów graczy logujących się do gry każdego miesiąca. Tak jak wciąż staramy się poszerzać ofertę naszego wirtualnego sklepu" - powiedział Jason Holtman, dyrektor biznesowego rozwoju Valve.

Aby uczcić to wydarzenie, każdy z użytkowników Steama ma dostęp do 21-dniowego triala oraz zniżki w wysokości 5 dolarów na pierwszy miesiąc abonamentu.

GramTV przedstawia:

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
24/01/2008 14:30
Dnia 24.01.2008 o 14:15, Graffis napisał:

Na to szanse są dość znikome tbh. Na zbudowanie tak ogromnego świata i mechaniki jak EVE potrzeba ogromnie wiele czasu i wysiłku. Do tego też problemem są klienci, na których można liczyć. Jak słusznie wczoraj zauważyłaś ''sandbox'' to wymagający rodzaj rozrywki, dla konkretnej grupy graczy. Dobre jest to, że CCP raczej nie zmieni swojego podejścia i EVE pozostanie takie jakie jest.

nie twierdze, ze mialo by to byc cos takiego, jak EvE. Jednakze zawsze jest wtedy szansa na cos, czego jeszcze nie bylo, a przy okazji nie jest kalka istniejacych tytulow/rozwiazan

Usunięty
Usunięty
24/01/2008 14:15
Dnia 24.01.2008 o 13:31, Jcdx napisał:

powiedzmy sobie szczerze - tacy ludzie tak czy owak trafiaja do EvE. imo wieksza popularnosc grze nie zaszkodzi, a tylko zacheca innych developerow do spojrzenia w innym kierunku niz ubita, wydeptana sciezka standardowych mmo fantasy i wow-alike :)

Na to szanse są dość znikome tbh. Na zbudowanie tak ogromnego świata i mechaniki jak EVE potrzeba ogromnie wiele czasu i wysiłku. Do tego też problemem są klienci, na których można liczyć. Jak słusznie wczoraj zauważyłaś ''sandbox'' to wymagający rodzaj rozrywki, dla konkretnej grupy graczy.Dobre jest to, że CCP raczej nie zmieni swojego podejścia i EVE pozostanie takie jakie jest.

Usunięty
Usunięty
24/01/2008 13:31
Dnia 24.01.2008 o 13:20, Graffis napisał:

Jak to się mówi? Jesteśmy świadomi naszej wyjątkowej wartości? Coś w tym stylu w każdym razie ;P

hi hi hi :)

Dnia 24.01.2008 o 13:20, Graffis napisał:

No o to bym się nie martwił. Rozwój EVE przebiega błyskawicznie, o wiele szybciej niż jakiegokolwiek MMO z tym stażem - rok 2007 to były dwa content patche + Trinity 2. Już teraz na Multiplicity testowany jest nowy standard komunikacji między serwerami, node''ami itd w obrębie jednego clustera, który po wprowadzeniu na Trinity ma kilkukrotnie zwiększyć jego prędkość. A co do żywszego świata, to osobiście obawiam się jak będzie przebiegać ewentualna integracja nowych graczy ze światem EVE. Jak napisałem jest on dość specyficzny - spokojny i poważny, ale niesłychanie dynamiczny i zmienny jednocześnie. Do tego istnieje pewien standard jakościowy ''żwawości''. Ja zaś obawiam sie tego co w dzisiejszym komiksie przedstawił już ArmageddonPSA:

powiedzmy sobie szczerze - tacy ludzie tak czy owak trafiaja do EvE. imo wieksza popularnosc grze nie zaszkodzi, a tylko zacheca innych developerow do spojrzenia w innym kierunku niz ubita, wydeptana sciezka standardowych mmo fantasy i wow-alike :)




Trwa Wczytywanie