Jakiś czas temu na Xbox Live pojawiła się do ściągnięcia gra Tomb Raider: Anniversary, która do tego celu została pocięta przez Crystal Dynamics na dwa kawałki i każdy z nich wyceniono na 1200 Microsoft Points (pi razy drzwi 45-50 zł). Szef studia, Riley Cooper, wypowiedział się w wywiadzie dla serwisu gamesindustry.biz na temat cyfrowej dystrybucji Microsoftu i porównał ją do PlayStation Network. Na korzyść tego drugiego systemu.
"Jestem bardzo, ale to bardzo zainteresowany cyfrową dystrybucją i jej potencjałem. PlayStation Network jest niesamowicie interesujące ze względu na większe pole manewru. Przetarliśmy szlak z Anniversary na 360-tce i to była tak naprawdę pełna gra, ale Microsoft powoli zwiększa ograniczenia Xbox Live. To długotrwały proces, a PSN nie jest ograniczone co do rozmiaru, co widać na przykład przy Warhawku".W dalszej wypowiedzi Cooper podkreślił istotną rolę, jaką odgrywa "ściągalna zawartość" dla gier - podtrzymuje je przy życiu i pozwala czerpać dodatkowe zyski z jednego tytułu. Jako przykład wskazał serię Guitar Hero.