PepsiCo przeciw otyłości

pepsi
2008/01/03 16:35

Koncern PepsiCo wypowiada w Meksyku wojnę otyłości za pomocą gry komputerowej, przeznaczonej dla dzieci i nastolatków. Cel jest zbożny, choć, jak to zwykle bywa w takich sytuacjach, kryje się za nim chęć zysku korporacji.

Live Healthily (Żyj Zdrowo) to to nazwa nowej inicjatywy, podjętej przez koncern PepsiCo. Ma ona za zadanie nauczyć milion meksykańskich dzieci, jak prawidłowo się odżywiać, by nie popaść w otyłość.

Wszystko za sprawą specjalnej gry komputerowej, działającej na zasadzie słynnego tamagotchi. Zadaniem dzieci jest podejmowanie odpowiednich decyzji w sprawie karmienia i aktywności fizycznej wirtualnej postaci. PepsiCo przeciw otyłości

Jak zauważa Jorge Meyer z PepsiCo, jedną z przyczyn otyłości wśród dzieci i nastolatków jest brak dostępu do wody pitnej w czterech na pięć meksykańskich szkół. Wiele dzieci wybiera zatem napoje jako alternatywę. "Tu nie chodzi o to, czy napoje gazowane są dobre czy nie. Gdyby ich nie było, czym dzieci zaspokajałyby pragnienie?" - tłumaczy Meyer.

GramTV przedstawia:

Inicjatywa PepsiCo mogłaby wydawać się aktem podkopywania pod sobą gruntu. I na to jednak istnieje logiczne wytłumaczenie. "Produkujemy już artykuły odżywcze. Problem w tym, że Meksykanie nie chcą ich kupować" - zakończył Meyer.

Źródło:
Komentarze
51
Usunięty
Usunięty
12/02/2008 16:43

Może w końcu trochę schudną, grubaski.

Usunięty
Usunięty
04/01/2008 17:54

Ciekawa akcja ze strony PepsiCo, a dlatego, że o jak widać na podstawie zamieszczonych log swoich marek, to właśnie ta firma odpowiedzialna jest za produkty, które tak pogrubiają naszą kochaną młodzież. ;P Mówiąc szczerze, jedynym dobrym sposobem na walkę z otyłością jest trening fizyczny, no i nie podjadanie. ;)

Usunięty
Usunięty
04/01/2008 15:50

Ja mam propozycję takiej akcji. Pod hasłem "rusz cztery litery sprzed monitora i poruszaj się trochę". Bo wszystkie te akcje żywieniowe to tak naprawdę poszukiwanie magicznego eliksiru, który pozwoli schudnąć, a się nie narobić.




Trwa Wczytywanie