Tydzień z grą Need for Speed: ProStreet - dzień piąty

Hakken
2007/11/23 18:00

Tym co wyróżniało ostatnie części Need for Speed z pośród tak wielu samochodówek była swoboda wyborów. W najnowszej odsłonie serii wielkie otwarte miasta zastąpiły zamknięte tory. Jak wpłynęło to na grywalność? Czym to zastąpiono? Przeczytajcie sami.

Tydzień z grą Need for Speed: ProStreet - dzień piąty

Piąty dzień „Tygodnia z Need for Speed: ProStreet” to dzień, w którym opowiemy Wam o jednej z najważniejszych zmian w grze oraz jej następstwach. O czym mowa? Oczywiście o zrezygnowaniu z wręcz ikony poprzednich części, czyli wielkiego otwartego miasta, po którym do woli sobie krążyliśmy… Zamiast tego mamy wyścigowe weekendy, w których komplet zawodów trzeba przejść za jednym zamachem i podczas jego trwania nie można nic do samochodów dokupywać. Jak to się sprawdza? Jakie ograniczenia w związku z tym powstały oraz jakie jest faktyczne znaczenie dla rozgrywki ma wprowadzenia takich imprez? Z jakimi grupami się na nich ścieramy? O tym wszystkim przeczytacie w dzisiejszym artykule.

Pełen tekst znajdziecie tutaj. Więcej o Need for Speed: ProStreet znajdziecie w tym miejscu.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
01/12/2007 12:49

Jak patrze na screeny to widze że gra tym razem nie jest przeznaczona dla młodszych graczy i całe szczęście tym lepiej dla starszych.

Usunięty
Usunięty
24/11/2007 10:27
Dnia 24.11.2007 o 00:21, Arczir2d2 napisał:

odnośnie modelu zniszczeń... zaskakuje mnie to że światła są zawsze całe, bez względu na to jak bardzo karoseria jest rozbita... :| bardzo dobrze widać to na 1 stronie na ostatnim screenie z EVO

Przyjrzyj sie lepiej światła tak samo jak reszta ulega zniszczeniu może nie wypadają ale tłuką się

Usunięty
Usunięty
24/11/2007 01:21
Dnia 23.11.2007 o 19:30, bartek1392 napisał:

Ja już grałem i musze powiedziec że bardzo mi sie podoba. Szczególnie po niezbyt ciekawym Carbonie.

mi też sie podoba, mam nadzieje że nie będzie nudzić jak to robił Carbon




Trwa Wczytywanie