Skończ Fallouta 3 na tuzin sposobów

pepsi
2007/11/19 12:08

Fallout 3 będzie oferował od 9 do 12 zakończeń - zdradził Pete Hines z Bethesdy. W obozie twórców Obliviona panuje pełna mobilizacja, a główny nacisk położony jest na wersję na Xboksa 360. Spokojnie - pozostałe nie będą traktowane po macoszemu.

Przed programistami Bethesdy stoi ogromna szansa, ale, jak mawiał wujek Spider-mana, z wielką mocą przychodzi wielka odpowiedzialność. Takowa spoczywa też na barkach twórców Obliviona. W tej chwili nikt z Bethesdy nie myśli jednak o marce The Elder Scrolls, skupiając się całkowicie na trzeciej odsłonie Fallouta. Trudność jest tym większa, że ludzie ci nie pracowali nad dwiema pierwszymi częściami post-apokaliptycznego RPG-a.

"Chcemy to zrobić tak, jak wykonalibyśmy pierwszą i drugą część Fallouta. Nie możemy spędzać całego czasu zamartwiając się nad tym, czego nie zrobiliśmy, albo nad czym nie mieliśmy kontroli" - powiedział Pete Hines. Skończ Fallouta 3 na tuzin sposobów

Powstaje jednak obawa, że, zapatrzeni w sukces Morrowinda czy Obliviona, programiści Bethesdy zbyt upodobnią trzeciego Fallouta do swoich poprzednich dzieł. "Jedną z podstawowych cech Fallouta 3 jest to, że nie da się zrobić wszystkiego w tej grze. W Oblivionie ktokolwiek mógł zrobić cokolwiek. Fallout taki nie jest. Fallout to przede wszystkim mniej zadań do wykonania z dużo większą gamą dróg do osiągnięcia celu" - uspokajał Hines.

GramTV przedstawia:

Skutkiem tego jest niespotykana liczba zakończeń. Twórcy już teraz przewidują, że ich ilość zamknie się w przedziale 9-12. To, jak skończy się Fallout 3, będzie oczywiście zależeć od czynności, jakie użytkownik podejmie w trakcie rozgrywki. Hines sugeruje, że gracze, by poznać tę produkcję od podszewki, będą musieli przechodzić ją za każdym razem od początku, postępując zupełnie inaczej w trakcie wykonywania kolejnych misji.

Fallout 3 tworzony jest na 3 platformy - PC, PS3 i X360. Największą uwagę programistów skupia na sobie ta ostatnia. "Nasi pracownicy są po prostu wielkimi fanami narzędzi dostępnych na Xboksie 360, skutkiem czego jest to nasza czołowa platforma. Mimo to prace nad wszystkimi trzema wersjami są na tym samym poziomie" - skomentował Hines.

Premiera gry przewidziana jest na przyszłoroczną jesień. Do tego czasu na pewno jeszcze dużo zostanie o niej powiedziane. Nam nie pozostaje nic innego, jak tylko wierzyć, że Bethesda stanie na wysokości zadania i wychowa nowo zaadoptowane dziecko na twór, nawiązujący do najlepszych cech poprzedników.

Komentarze
70
Usunięty
Usunięty
09/12/2007 21:45

Widać że jakaś dobra gra się szykuje

Usunięty
Usunięty
29/11/2007 22:45

miejmy nadzieje ze będzie git :) a póki co to bierim sie za Mass Effect :)

Usunięty
Usunięty
21/11/2007 21:39

No to zobaczmy co mówi Regulamin:PIRACTWO:- propagowanie piractwa, a szczególnie oferowanie, udostępnianie bądź linkowanie do pirackich plików (gry, filmy, muzyka, programy, książki ... itp.) lub stron umożliwiających pobranie takich plików oraz inne działania które wprost lub nie-wprost mogą być uznane za propagowanie piractwa- wysyłanie zapytań dotyczących pirackich plików, a szczególnie wysyłanie zapytań odnośnie tego gdzie i jak pobierać pirackie pliki (gry, filmy, muzykę, programy... itp.), skąd pobrać tzw. "cracki" do gier oraz wszelkie inne zapytania związane z działaniem pirackich gier i innych plikówI teraz pytanie - czy ów zbanowany osobnik- udostępnił linka do jakiejś lewej strony?- zapytał się skąd może pobrać jakieś lewe oprogramowanie?Hmm... "propagowanie piractwa" jest tak samo adekwatne jak "propagowanie homoseksualizmu". A skoro na gram.pl siedzą fachowcy od spraw społeczności internetowych to chyba powinni oni odróżniać pewne subtelności między zwalczaniem skur...stwa czyli piractwa - a zbłaźnianiem się - tak jak to zbłaźnił się LPR i ich przydupasy z MW walczące z propagowaniem homoseksualizmu.Coś panowie modzi - mało chyba wiecie o meandrach społeczności internetowych i metod jak tępić lameriadę, a jak samemu się nie zbłaźnić.W sumie to sprawę tą mógłbym nagłośnić tu i tam - ale nie chcę psuć dobrych wspomnień ze współpracy Trzynastego Schronu z CD Projekt przy wydaniu Sagi Fallouta.Szkoda tylko, że Gram.pl traktując tak ludzi, w sumie zniechęca ich od sensownego udzielania się na Polskiej Scenie Fallouta - która nie tylko zajmuje się "modami dającymi różowe majty w F2" ale czymś więcej. Jak widzę gram.pl nie potrafi się wznieść na ten poziom.




Trwa Wczytywanie