EA Mythic - "nie chcemy skopać tyłka WoW-owi"

Zaitsev
2007/11/05 15:17

Attaba Rahim, który pracuje przy grze Warhammer Online: Age of Reckoning, zapewnił, że studio EA Mythic nie skupia się na rywalizacji z WoW-em. Developerzy wolą pomyśleć o ulepszeniu swojej gry Warhammer Online: Age of Reckoning tak, aby trafiła do szerokiego grona osób.

W ostatnim wywiadzie dla CVG, menadżer projektu Warhammer Online: Age of Reckoning, Attaba Rahim dość śmiało wypowiedział się na temat zarówno WAR-a, jak i konkurencji: "...naszym celem nie jest skopanie tyłka WoW-owi, ale dostarczenie najlepszego w historii MMO. Warhammer Online wprowadzi nowe, świeże i zabawne elementy, które spodobają się graczom (mamy taką nadzieję) (...) Chcemy zrobić grę, która podpasuje różnym graczom - jeżeli nam się to uda, będzie to ważniejszym osiągnięciem niż skopanie tyłków WoW-owi i reszcie MMO". EA Mythic -

Czy Warhammer, uniwersum bez słodkich elfów i jeszcze bardziej cukierkowych gnomów z mangowymi oczami da radę pokonać WoW-a pod względem popularności? Trochę ciężko w to uwierzyć, ale nie zamykajmy jeszcze wieka od trumny i dajmy się WAR-owi w ogóle narodzić. Zwłaszcza, że nie ma być to kolejny przykład powielania schematów, tylko ewolucyjny krok dla gatunku masówek: "Tu chodzi bardziej o ewolucję, bo gracze chcą czegoś innego, ale ze znanymi elementami".

GramTV przedstawia:

Komentarze
65
Usunięty
Usunięty
10/11/2007 15:32

Nie mieli innej możliwości musieli powiedzieć że nie chcą skopać tyłka WoW-owi bo przecież dobrze wiedzą że nie mają na to szans, może gra bedzie przebojem ale do WoW-a bedzie jej daleko.

Usunięty
Usunięty
09/11/2007 20:14

Tylkoże z WoW trzeb duuuuuuuuużo łacić najwięcej ile się da :(

Usunięty
Usunięty
09/11/2007 20:14

Tylkoże z WoW trzeb duuuuuuuuużo łacić najwięcej ile się da :(




Trwa Wczytywanie