Wielopłaszczyznowe światy, wciągająca fabuła i intrygujący bohaterowie zawsze, niezależnie czy mówimy tutaj o książkach, filmach czy grach, stanowią inspirację dla odbiorców. Fanowskie opowiadania, rysunki, nagrania wideo - na brak takich materiałów nie może narzekać żadne znane dzieło. Wiedźmin nie jest w tym aspekcie wyjątkiem.
Gromadzone przez nas materiały czasem przekuwały treścią albo formą, zdarzały się też takie, który niestety nie powalały jakością. Wszystkie jednak, bez wyjątku, cechowało jedno - pasja włożona w pracę. Dlaczego warto o tym pamiętać? Z bardzo prostego powodu. Nie zawsze w życiu liczą się umiejętności, często warto kierować się wyłącznie pasją. Szczególne zastosowanie ma to w przypadku naszych - różnych - zainteresowań (nie tylko gier). Tak było z nadesłanym przez Gramowicza lukesky16wierszem oraz grafikami autorstwa Fr4gu'a i Caridora, które podziwiać możecie obok, jak również na stronie stanowiącej podsumowanie wiedźmińskiego dnia community.Były rzecz jasna propozycje należące do innej grupy form przekazu. "Pokolenie obrazkowe" - czy to hasło coś Wam mówi?
Yarkold postanowił, wykorzystując fragmenty gameplayu, stworzyć swój własny trailer Wiedźmina. Dynamiczne sceny walki w połączeniu z klimatyczną muzyką dają naprawdę godny uwagi efekt. Oczywiście tego typu prac w sieci można znaleźć wiele. Jeśli więc sami przygotowaliście ciekawy materiał - nie zastanawiajcie się, ślijcie go do nas!
GramTV przedstawia:
W czasie wakacji Gramowicze odwiedzili także studio CD Projekt RED. Mieli okazję porozmawiać z twórcami gry, w efekcie czego możemy zaprezentować Wam trwający ponad 22 minuty, zmontowany przez Sephiratha, wywiad z Michałem Madejem, chief designerem Wiedźmina. Niewykluczone, że dzięki niemu wyłapiecie kilka smaczków, na które dotychczas po prostu nie zwracaliście uwagi.
Kolejna porcja nowości już o 18:00, natomiast wszystkie materiały przygotowane z okazji wiedźmińskiego dnia community gram.pl znajdziecie tutaj.