Peter Dille ogłosił na oficjalnym blogu PlayStation rozpoczęcie całkowicie nowej, wielkiej kampanii promocyjnej PS3. Ma to być kampania inna od "This is Living".
"Gry już są, cena to teraz 399 USD i chcemy to nagłośnić. Jednak chcemy to zrobić w sposób, który przystoi marce PlayStation. Dlatego też, oprócz możliwości odtwarzania filmów HD, zobaczycie informacje na temat PlayStation Network (czy wspomniałem, że granie po sieci w PS3 jest darmowe?) i dodatkowej zawartości dostępnej w PlayStation Store. Nie pominiemy także tak innowacyjnych usług jak na przykład Home".Nowe spoty reklamowe nie przedstawiają już dziwnych ludzi w toalecie, tylko konkretne tytuły (Heavenly Sword, Warhawk, Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, Uncharted: Drake’s Fortune i Gran Turismo 5 Prologue). Wszystko zostało połączone z przyjemną dla oka animacją komputerową. Może taka, nareszcie konkretna, kampania pomoże zwiększyć sprzedaż PS3? W połączeniu z 40 GB wersją, szanse na to są niemalże równe 100%.