Sony i reklamy w grach

Zaitsev
2007/10/08 17:38

Firma Sony Computer Entertainment stworzyła w swojej strukturze nowy dział, który ma zajmować się tylko marketingiem w grach wideo. Na czele tej jednostki stanie Darlene Kindler, która już niejedno rozreklamowała w swoim życiu.

Sony poważnie podchodzi do reklam umieszczanych w grach. Do tego stopnia, że dziś ogłoszono powstanie specjalnej jednostki w SCEA, która będzie trzymała piecze nad tą usługą PlayStation Network. W fotelu dyrektora sieciowego marketingu zasiądzie Darlene Kindler, weteranka tego biznesu. Sony i reklamy w grach

"Darlene ma doświadczenie w pracy w przemyśle growym oraz miała styczność z reklamami w tego typu aplikacjach. To czyni ją idealną kandydatką na to stanowisko. Jej zadaniem będzie ścisła współpraca zarówno z naszymi zespołami, jak i studiami zewnętrznymi oraz agencjami reklamowymi. Celem będzie stworzenie strategii biznesowej nowopowstałej grupy" - powiedział wiceprezes SCEA, Phil Rosenberg.

Kindler pracowała poprzednio w takich firmach jak 3dfx, Data East, Nintendo of America czy wreszcie Adscape Media (wchłoniętym w marcu 2007 przez Google). Jej zatrudnienie łączy się z nawiązaniem współpracy pomiędzy SCEA i Nielsen Media Research, w wyniku którego ma powstać system reklam dla PlayStation Network. W tym także i Home.

GramTV przedstawia:

Komentarze
46
Usunięty
Usunięty
11/10/2007 18:19

Gry dzięki temu są tańsze więc jak są sensownie ułożone to jak najbardziej (w sensie takim że na przykład na bilbordzie a nie na ścianie jak w CS 1.6) :)

Usunięty
Usunięty
09/10/2007 14:27

W Rainbow Six vegas tak samo jaki to ma sens i niedawno są w niektóeych laźienkach oni szleją

Renchar
Gramowicz
09/10/2007 11:02

Ostatnio widziałem reklamę Halo 3 i była dość mierna :)




Trwa Wczytywanie