Ponad 500 milionów dolarów – taką kwotę zdecydowało się przeznaczyć MTV Networks, aby w ciągu dwóch lat zwiększyć swój udział w rynku wirtualnej rozrywki. Duża część tej sumy z pewnością przypadnie oddziałowi firmy zajmującemu się tworzeniem gier wideo maści wszelakiej, który nie tak dawno przejął studio Harmonix, ojców serii Guitar Hero. Ich nowy tytuł – Rock Band na Xboksa 360 i PS3 – ma być silnie promowany przez MTV. Wiadomo natomiast na pewno, że sto milionów zostanie zainwestowane w pracę nad nowymi grami dla dzieci i, przeznaczonymi na wszelakie platformy sprzętowe, łącznie z komórkami.
Przedstawiciele MTV Networks ogłosili przy okazji, że strony internetowe będące własnością firmy, na których znaleźć można proste gry zaliczyły w przeciągu pół roku 20% wzrost odwiedzin. Według ich statystyk, prawie połowa internautów korzystających z tych serwisów spędza chociaż chwilę czasu przy podobnej rozrywce. Świetnie rozwija się również strona Gametrailers, ponownie część MTV Networks – w tygodniu, w którym trwały targi E3 odwiedzono ją prawie pięć milionów razy i dodano do jej bazy ponad tysiąc filmów.Od siebie dodamy tylko, że casuale nas nie ruszają – życzymy więc powodzenia studiu Harmonix. Rock Band może być początkiem kolejnej genialnej (i drogiej, ale cóż – za jakość się płaci) serii muzycznych gier wideo.