Unreal Engine III cieszy się coraz większą popularnością. Zaczynają z niego korzystać nie tylko ci najwięksi, ale także mniejsze studia z krajów, które raczej nie słyną z zespołów developerskich. Tak właśnie postąpiło Tragnarion Studios, mające swą siedzibę w Hiszpanii. Zakupiło ono licencję na silnik Epic Games i oprze na nim swe najnowsze dzieło - The Scourge Project.
Ów tytuł będzie shooterem sci-fi stworzonym do rozgrywki w trybie co-op. Obsłuży jednocześnie maksymalnie czterech graczy, tworzących jednostkę Echo Squad. Na jej wyposażeniu znajdzie się zaawansowana technologicznie broń. Po co to wszystko? Wnioskując z tego, że ma być to gra w klimacie science fiction, nie trudno się domyślić - w celu likwidacji kosmitów.
Jak twierdzą przedstawiciele Tragnarion Studios, każdy z czterech członków oddziału będzie miał własną historię, która będzie się rozwijać w trakcie gry. Brzmi jak RPG? Może rzeczywiście tytuł silnie odwoła się do tego gatunku. Tym bardziej, że każdy będzie miał możliwość wyboru między ścieżką dobra, czyli wykonywania zleconej misji, oraz zła - zdrada kolegów, przejście na stronę wroga czy agentura to sprawy, które są wliczone w rozgrywkę.
Dużo jest jeszcze niejasności, związanych z produkcją hiszpańskiego studia. Wiadomo, że jeżeli użytkownicy preferują styl samotnika, sztuczna inteligencja zajmie się sterowaniem pozostałych żołnierzy. Jak jednak będzie to wtedy wszystko funkcjonować w obliczu dylematów moralnych poszczególnych żołnierzy? W tej chwili trudno to przewidzieć. Kolejne niuanse zapewne będą wypływały w trakcie tworzenia gry, a czasu do premiery jest jeszcze sporo - gra ukaże się w 2008 roku. Oprócz PeCetów trafi także na PS3 i Xboksy 360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!