LOTRO na komórki i inne sprzęty?

Zaitsev
2007/06/30 17:16

Jeffrey Steefel, producent wykonawczy Lord of the Rings Online, zdradził w ostatnim wywiadzie dla CVG kilka swoich pomysłów dotyczących uruchamiania tego samego MMO na różnych urządzeniach.

Na przykładzie tolkienowskiego MMO, Jeffrey Steefel snuje plany: "W LOTRO mamy subskrypcję i [dajmy na to] w zależności od wysokości płaconej kwoty, otrzymuję dostęp do gry na różne sposoby. Każde urządzenie ma swoje mocne i słabe strony oraz inny sposób dostępu".

"W związku z tym, mogę bardzo łatwo przeglądać mój ekwipunek na komórce. Na telefonie mogę także zająć się "craftingiem". Z kolei na konsoli mogę wyskoczyć na rajd - pełen wypas. Mam ochotę trochę pogawędzić? Do tego lepszy jest jednak PeCet. Popatrzcie na to z tej strony - stworzyłem grę, teraz zostanie ona "przetłumaczona" na inne urządzenia. To szersza perspektywa, do tego bardzo ryzykowna, ale jest to droga, którą sobie wyznaczyliśmy". LOTRO na komórki i inne sprzęty?

W dalszej części wywiadu Steefel wyraził swoje nadzieje jakie pokłada w zawartości tworzonej przez graczy (taka możliwość istnieje obecnie w Second Life).

GramTV przedstawia:

"Crafting" na komórce, "expienie" na piekarniku, handel na odkurzaczu - to przerysowanie, ale wizja malowana przez Steefela może przerazić... Zresztą nie jest to świeży pomysł, Sony juz dawno temu wypuściło na japoński rynek urządzenie, które pozwalało na zdobywanie doświadczenia w niektórych grach na PlayStation na małym, przenośnym ustrojstwie o funkcji karty pamięci.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
15/10/2007 21:12

Na komórkę byłoby spoko ale pewnie trzeba by było płacić

Usunięty
Usunięty
01/07/2007 14:07

Hmmm...a czy grafika to rzeczywiście az taki problem?? Spójrzcie na Tibię czy- Oł maj Gad!..- Pokemony. Grafa jak w mordkę zdzielił a grywalność niczego sobie. Ergo- odpowiednio zoptymailowana ropzgrywka i intuicyjny interface to podstawa sukcesu. Rzekłem.

Usunięty
Usunięty
01/07/2007 13:37
Dnia 30.06.2007 o 19:12, .Xaos napisał:

Ciekawi mnie, na których komórkach - na iPhone raczej wątpliwie się to zjawi, jedyna możliwość, jaką widzę, to telefony z technologią Windows Mobile.

No tak, ale takie ograniczenie zmniejszyłoby wydajnie liczbę nowych klientów...

Dnia 30.06.2007 o 19:12, .Xaos napisał:

W końcu potrzeba konkretnej mocy do wyświetlenia tego wszystkiego w jakiejś znośnej jakości. No i jestem ciekaw, jak tylko tekstur wymaganych do załadowania obrazu upchnęliby w komórce.

Heh, tekstury. Pewnie grafa będzie pokroju Oblivion Mobile... czyli ''gamboyowy'' widok 2D rodem z lat ''80...

Dnia 30.06.2007 o 19:12, .Xaos napisał:

Chyba, że zdecydują się na inny krok - np. jakiś interface z poziomu stronki web, umożliwiający zarządzanie w ten sposób wymienionymi w newsie elementami; wszystko bez konieczności logowania się bezpośrednio do gry.

A to byłoby jednak spore ograniczenie... hmm...




Trwa Wczytywanie