Otwiera się szansa dla ludzi kreatywnych i mających trochę wolnego czasu. Ubisoft wraz z IFC organizuje bowiem konkurs na najciekawszy film na bazie gry Assassin's Creed. Zasady są proste: klip ma dotyczyć jednego z pięciu tematów, umieszczonych na oficjalnej
stronie konkursu. Nie może być dłuższy niż 6 minut, a zgłoszenia można nadsyłać do 20 sierpnia.
Główna nagroda to 10 tysięcy dolarów, Xbox 360 oraz egzemplarz Assassin's Creed. Zwycięski film zostanie wyemitowany na kanale IFC w listopadzie, kiedy odbędzie się premiera gry. Zawarty też będzie w limitowanej edycji. Podobne zaszczyty spotkają także dwóch wyróżnionych. Jedyną różnicą jest gotówka - za drugie miejsce uczestnicy otrzymają 2,5 tysiąca dolarów.
"Ten konkurs pozwala twórcom filmów na pokazanie swojej kreatywności poprzez wykorzystanie tajemniczości i motywów zaczerpniętych z Assassin's Creed" - stwierdził Tony Key z Ubisoftu. Inicjatywa na pewno jest ciekawa i ma duże szanse powodzenia. Szansa wykazania się graczy, będąca oczywiście skutecznym chwytem marketingowym, jest na pewno o wiele pożyteczniejsza dla growego światka, niż wtapianie pieniędzy w standardową reklamę. Słowa te potwierdza Tony Key: "Jesteśmy podekscytowani tym, co ludzie nam zaprezentują. Mam przeczucie, że nie będziemy zawiedzeni".
My wszystkim, którzy zdecydują się na udział w konkursie, życzymy ciekawych pomysłów, zapału do pracy i oczywiście powodzenia.