Ujawniono szczegóły płatności Hellgate: London

Zaitsev
2007/05/09 12:46
0
0

Flagship Studios ogłosiło kilka ciekawych informacji dotyczących ich dość oryginalnego action-RPG z elementami FPS-a - Hellgate: London. Najważniejszy punkt? Abonament dostosowany do portfeli graczy.

Multiplayer Hellgate: London został swojego czasu zapowiedziany jako coś przypominającego pod względem mechaniki Guild Wars lub Diablo. Przy okazji twórcy ogłosili też, że tryb sieciowy będzie - przynajmniej częściowo - płatny (z opcją bezpłatną do wyboru). Było to spowodowane najpewniej okazją do zarobienia ciut większej sumy na tym samym tytule. Ujawniono szczegóły płatności Hellgate: London

Teraz zaś zespół pracujący nad H:L ogłosił wreszcie wysokość abonamentu, zaznaczając przy okazji po raz kolejny, iż gra bez wydawania ustalonej kwoty też będzie możliwa. Miesięczny haracz wyniesie w przypadku Hellgate: London 28 zł (9,95 USD). W zamian gracz stanie się elitarnym subskrybentem i będzie miał dostęp do dodatkowych opcji:

  • Telefoniczne i internetowe wsparcie 24/7
  • Brak kolejek na serwery, pierwszeństwo przed graczami bez opłaconego abonamentu
  • Możliwość utworzenia do 12 postaci na danym koncie (bez abon. 3)
  • Elitarni subskrybenci mogą przechowywać do 40 przedmiotów (normalnie 20), do których ma dostęp każda z postaci gracza, poprzez specjalny schowek
  • Lepszy wygląd, wyróżniający się z tłumu
  • Dostęp do VIP-owskich schronów w niektórych strefach
  • Mogą awansować na oficerów i liderów gildii
  • Specjalne tryby gry, włączając w to Tryb Hardcore
  • Elitarni subskrybenci mogą grać z osobami nie płacącymi abonamentu i vice versa
  • Wysokość abonamentu zostanie dopasowana do danego rynku i możliwości finansowych obywateli danego kraju (np. w Azji opłaty będą odpowiednio niższe)

Twórcy Hellgate'a zapowiadają, że dzięki regularnemu dopływowi gotówki będą w stanie rozwijać dalej tytuł, wydając 2 razy w miesiącu rozszerzenia zawierające nowe przedmioty, potwory i klasy postaci.

GramTV przedstawia:

Za ostatni pomysł, z dostosowywaniem wysokości abonamentu do danego rynku, autorom należą sie gromkie i szalone brawa. Przecież nie od dzisiaj Polacy, naród niemalże na końcu unijnej listy płac, wysupłują co miesiąc aż 50-60 zł na dostęp do MMO. Może gdyby reszta developerów poszła śladem Flasghip Studios, rodacy opuściliby "prywatne serwery" i cieszyli się w końcu normalną grą?

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!