Gran Turismo 5 bez modelu zniszczeń?

Renor Mirshann
2007/04/18 12:12

Informacja ta jest kompletnie nieoficjalna i nie do końca jednoznaczna, ale z wypowiedzi jednego z developerów nowej odsłony serii Gran Turismo wynika jedno - lepiej nie nastawiać się na obecność w niej zniszczeń.

Pewien internauta przeprowadził na oficjalnym forum PlayStation krótką wymianę prywatnych wiadomości z pracownikiem Polyphony Digital, studia które aktualnie tworzy Gran Turismo 5 - kolejną pełnoprawną część flagowej serii realistycznych wyścigów na konsole Sony, tym razem na PlayStation 3. Poniżej ciekawsze fragmenty tej rozmowy. W dramacie występują: derrickgott007 jako wierny fan serii GT martwiący się o jej przyszłość i skebe, jako niewzruszony reprezentant developera. Gran Turismo 5 bez modelu zniszczeń?

derrickgott007 - "Niektórzy wykorzystują brak modelu uszkodzeń do niszczenia list rekordów... Na Youtube można znaleźć filmiki z GT HD, które pokazują jak osiągnąć czas na poziomie minuty i siedmiu sekund jeżdżąc na pełnej prędkości i "odbijając się" od przeszkód... Proszę, zatrzymajcie takich ludzi - wprowadźcie uszkodzenia.

skebe - "Nie będziemy gotowi do wprowadzenia modelu uszkodzeń dopóki nie będziemy pewni, że mogą być one pokazane w naprawdę realistyczny sposób, co wiąże się z masą niezwykle ciężkiej pracy. A co do oszustw - robimy co w naszej mocy aby uniknąć podobnych wpadek".

derrickgott007 - "Rozumiem, co chcesz przekazać pisząc o ciężkiej pracy... Ale FORZA 2 ma uszkodzenia, seria TOCA również. Jeśli wprowadzilibyście je do Gran Turismo 5, byłby to tytuł NIE DO POKONANIA przez podobne produkcje".

GramTV przedstawia:

skebe - "Nie. Mam na myśli NAPRAWDĘ ciężką pracę, praktycznie jak tworzenie zupełnie innej gry. Polyphony uważa, że to co pokazują inne gry wyścigowe to "uproszczony model uszkodzeń". Pewnie zdajesz sobie sprawę, jakimi (cenzura) perfekcjonistami jesteśmy gdy pracujemy nad naszymi grami... musielibyśmy każdy, najmniejszy nawet detal opracowywać oddzielnie".

Cóż... pytanie tylko, czy Polyphony podejmie się tego tytanicznego wręcz wysiłku. Jak wiadomo model uszkodzeń był już zapowiadany podczas prac nad Gran Turismo 4, jednak ostatecznie nie znalazł się on w pełnej wersji gry - teraz przynajmniej wypowiedź jest szczera. Jeśli faktycznie zawsze chcieli, aby był on idealny, przy GT4 mogła ich ograniczać moc PlayStation 2. Ale przy jej następczyni taka wymówka już nie przejdzie... Część piąta na pewno będzie świetną grą, w końcu marka do czegoś zobowiązuje. Pytanie tylko, czy ze zniszczeniami, czy bez. W każdym razie, tak jak wspomnieliśmy na początku, to tylko prywatna wypowiedź jednego człowieka. Trzeba poczekać na oficjalne informacje.

Komentarze
38
Usunięty
Usunięty
18/04/2007 18:15

A ja uzależniam bo jestem zmęczonym tym samym w kołko w przemyśle.Do rzeczy ilość czasu ma, bo dla kogoś doświadczonego wiele gier jest smutna a dla kogoś bawiącego się od paru chwil to cuda kodu.Dałeś liczbę zmian między gt1 a 4. Ja liczyłbym między 2 a 4 ;)3/4 odpada...Kilka, większość.Wiele gier daje rade teraz niszczyć auta, kwestia siatki. Sony podpicowuje siatkę z GT1 chyba :/ Nikt nie gnie tekstur ręcznie, to zniekształcenia siatki. Kwestia podejścia do tematu.Do czego zmierzam z FORZA?Piszesz, że jak ktoś jak chce zniszczenia to gra w FORZE. A gdybym ja chciał a miał PS3, to musiałbym kupić xboxa aby mieć `gt ze zniszczeniami`? Nie możemy tak odsyłać ludzi przy grach jedno platformowych gdzie wyboru praktycznie nie ma.Bawi mnie Populus 3, LoK: Blood Omen, czy stare jRPG ale te gry oferują to, czego dzisiejsze nie oferują no i... sentyment.Gry genialne, ale Doom 3 z nową grafika mnie nie bawi...

Renchar
Gramowicz
18/04/2007 18:13

Blizzard Beast wiem że jest Froza i go nie przespałem ale też nie grałem, ale wątpię że ma tyle aut do wyboru co GT

Usunięty
Usunięty
18/04/2007 17:04

Przyznam sie, ze nawet nie wiem co to za gra ta FORZA, wiec nie moge sie ustosunkowac :-D




Trwa Wczytywanie