Pierwsze informacje o dodatku do Company of Heroes

Domek
2007/04/05 10:14

Wiadomo już całkiem oficjalnie o tym, co jeszcze do niedawna było niepotwierdzoną plotką - zespół Relic pracuje nad dodatkiem do Company of Heroes. Premiera planowana jest na jesień tego roku.

Pierwsze rozszerzenie hitowej strategii, które ukaże się pod tytułem Company of Heroes: Opposing Fronts już tej jesieni, wprowadzi do gry szereg nowości i usprawnień - jak to zwykle w takich przypadkach bywa. Przede wszystkim gracze dostaną dwie nowe kampanie single player - brytyjską, w której ich zadaniem będzie wyzwolenie francuskiego miasta Caen i niemiecką, toczącą się w trakcie operacji Market Garden. Pierwsze informacje o dodatku do Company of Heroes

Kilku zmian doczeka się również multiplayer - tutaj można się spodziewać jakichś nowych trybów, o których na razie nie wiadomo zbyt wiele oraz możliwości wykorzystywania dwóch nowych armii, wprowadzanych przez rozszerzenie, wraz z tymi, które były dostępne w podstawowej wersji gry. THQ w oficjalnym oświadczeniu prasowym pisze również o poprawionej sztucznej inteligencji, usprawnionej fizyce i dynamicznej pogodzie.

Sama gra działać będzie na usprawnionym silniku podstawowej wersji, co pozwoli m.in. na wykorzystanie możliwości DirectX 10. Wygląda więc na to, że graficznie rozszerzenie (które swoją drogą będzie zapewne samodzielne) prześcignie pierwowzór. Pozostaje nam czekać do jesieni!

GramTV przedstawia:

Komentarze
53
Usunięty
Usunięty
18/04/2007 19:15

Pytam w prost: nie zagram w CoH: Opposing Fronts na Windows XP z kartą obsługującą DirectX 9 ? Bo wychodzi kilka świetnych gierek... Zamierzam kupić po premierze Assassin''s Creed, dlatego pytam się, bo obie gry wychodzą w tym samym czasie (Wrzesień 2007) ;)

PioMrex
Gramowicz
10/04/2007 20:13
Dnia 06.04.2007 o 10:19, Domek napisał:

Oczywiście, bo nie ma przecież możliwości stworzenia gry z dwiema wersjami silnika renderującego, pod DX10 i DX9. Tego typu rzeczy się nigdy nie zdarzały, e? :P

Chyba, że bierzemy pod uwagę, że gra będzie też z silnikiem w wersji, która nie wykorzystuje DX10.Komentowałem jedynie wyrażenie: "gra będzie wykorzystywać DX 10 nie

Dnia 06.04.2007 o 10:19, Domek napisał:

znaczy przecież, że będzie go wymagać".

Czyli sytuację gdy istnieje tylko jedna wersja silnika. Rozwój osobnych linii produktów jest wysoce nie wydajny - tym bardziej różniących się technologicznie (DX9 vs DX10) i wymaga dodatkowych kosztów.Stąd jeżeli chce się uzyskać idealny przenoszalny, wieloplatformowy silnik należy korzystać z OpenGL.Tylko to wymaga nieco większego nakładu czasowego i co za tym idzie finansowego oraz odpowiednich kwalifikacji pracowników... ale w dobie "produkcji seryjnych" niestety skierowanych tylko na jedynie słuszny system (obecnie widać: Vista), pomija się inne platformy (także starsze wersje Wind) i tylko nieliczne potężne studia mogą sobie pozwolić na takie prace nad doprawdy wielkimi produkcjami dostępnymi na dowolną platformę, bez większych nakładów przy opracowywaniu już potem konkretnych portów na odpowiednie platformy.

Usunięty
Usunięty
10/04/2007 10:25

Kampania Brytoli.... znowu we Francji!!!???? Chyba ktoś powinien przypomnieć Jankesom, że II WŚ toczyła się różwnież w innych miejscach niż w Normandii, Ardenach lub ewentualnie w Afryce.




Trwa Wczytywanie