Chris Taylor wypowiada wojnę nadgodzinom!

Domek
2007/03/09 15:33

Chris Taylor, szef Gas Powered Games i twórca Supreme Commandera, jest przekonany, że w growej branży osiąga się lepsze wyniki, pracując w rozsądnych ramach czasowych. "Modne" wśród tworzących gry zespołów nadgodziny uważa za szkodliwe.

Jak powiedział Chris Taylor podczas swojego wystąpienia na GDC, dobre gry nie tylko da się tworzyć bez nadgodzin, ale wręcz efektywność zespołu rośnie, jeżeli poza pracą ma on jeszcze czas dla siebie (cóż za wiekopomne odkrycie!). Dowodem na to ma być Supreme Commander, najnowsze dzieło Gas Powered Games. Podczas prac nad nim zostawanie w biurze do późna było podobno rzadkością. Chris Taylor wypowiada wojnę nadgodzinom!

"[Supreme Commander] byłby gorszą grą, gdybyśmy pracowali 14 godzin dziennie. Dungeon Siege byłby lepszą grą, gdybyśmy tworzyli go tak, jak Supreme Commandera. To po prostu właściwy sposób pracy, dzięki któremu radość wraca do biznesu" - stwierdził Taylor.

Taylor zauważył, że pracujący nad grą zespół - nawet, jeżeli puścić go do domu wcześniej - w wolnym czasie i tak rozważa problemy związane z pracą, a po powrocie do niej jest efektywniejszy i kreatywniejszy. I polecił metodę pracy bez nadgodzin wszystkim firmom developerskim.

GramTV przedstawia:

Być może więc dla pracujących nad grami programistów jest jeszcze jakaś nadzieja.

Komentarze
21
Usunięty
Usunięty
09/03/2007 23:28

No, wreszcie ktoś tu dba o tych wiecznie zadręczanych developerów :D

Usunięty
Usunięty
09/03/2007 22:37

Tak i póżniej jak wygląda taki człowiek po 20 godzinach pracy, zmeczenie, rozdraznienie i oczy podgrążone jak uncle Fester -rodzina Adamsów :P

Usunięty
Usunięty
09/03/2007 21:54

tak się akurat składa, że wiem. to o czym mówisz, zależy od tego gdzie dyżuruje dyżurujący ;) jakby to nie było, człowiek po ponad 20 godzinach pracy z mikroprzerwami na sen nie jest w pełni sprawny.




Trwa Wczytywanie