Co nowego w Empire Earth III?

Domek
2007/02/17 15:23

W PC Gamerze ukazała się pierwsza konkretna zapowiedź Empire Earth III - kontynuacji RTS-owej serii zespołu Mad Doc. Oprócz tego, że gra z całą pewnością będzie, z tekstu można się dowiedzieć kilku interesujących szczegółów na jej temat.

Kampania dla pojedynczego gracza w Empire Earth III, zgodnie z coraz powszechniejszym ostatnio trendem, będzie podzielona na część strategiczną (duża mapa świata) i taktyczną (walki o poszczególne obszary w standardowej, RTS-owej konwencji). Podobnie jak w serii Total War, z tą różnicą, że rozgrywka obejmować będzie wszystkie epoki - od początków cywilizacji do nowoczesności.

Ta diametralna zmiana pociąga za sobą oczywiście dalsze konsekwencje. Przede wszystkim istotnie zmienił się postęp naukowy w grze - teraz raz odkryty wynalazek pozostaje możliwy do wykorzystania przez całą kampanię - nie ma konieczności wymyślania go na nowo w każdej misji. Podobnie wojska - jednostki, które przetrwają bitwę, są dostępne do wykorzystania.

GramTV przedstawia:

Poza zmianami w mechanizmach rozgrywki, twórcy zdecydowali się również zmniejszyć dostępną w grze liczbę cywilizacji. Tym razem będą więc "tylko" trzy (zachód, bliski wschód, daleki wschód), za to znacznie bardziej zróżnicowane i bogate w unikalne cechy.

Czy wprowadzone przez zespół Mad Doc zmiany pozwolą grze Empire Earth III stanąć do równej walki z Company of Heroes czy zapowiadającym rewolucję Supreme Commanderem? Przekonamy się za jakiś czas, kiedy jej twórcy stwierdzą, że produkt może już trafić na sklepowe półki.

Komentarze
46
Usunięty
Usunięty
22/03/2007 15:49

Moim zdaniem EE3 będzie w tedy fajne jak będzie można rozwinąć swoją cywilizację do ery kosmicznej jak w EE: sztuka podboju inaczej nie kupię

Arcling
Gramowicz
19/02/2007 16:43

Trochę dziwny podział armii, 3 cywilizacje jako "jedność" to za duże uogólnienie. Lepiej by było gdyby zrobili 3-5 narodów (plus 2-3 w dodatku lub dwóch), za to mocno dopracowane i zróżnicowane. Przecież "zachód" walczył przez te stulecia głównie między sobą, więc to trochę dziwny krok ze strony twórców.Poza tym - porównanie na końcu bez sensu, zwłaszcza Company of Heroes. Nie można porównywać klasycznego RTS''a z grą typu Dawn of War.

struksik
Gramowicz
19/02/2007 14:44

oj coś mi sie zdaje że będzie wymiatać




Trwa Wczytywanie