Halo 3 całe lata przed konkurencją

Domek
2007/01/23 14:55

Max Hoberma, dawny pracownik zespołu Bungie, jest przekonany, że Halo 3 pod względem możliwości sieciowych wyprzedza konkurencyjne produkcje o lata. Mówi to z pełnym przekonaniem, chociaż pracuje w tej chwili dla innego developera.

To, że Hoberma pozostaje w dobrych stosunkach z dawnym pracodawcą, nie jest zresztą niespodziewane – jego nowa firma, Certain Affinity, zajmuje się aktualnie m.in. tworzeniem nowych map multiplayer do Halo 2 (chociaż plany na przyszłość mają rzecz jasna nieco ambitniejsze – mowa jest o jakimś nieogłoszonym jeszcze projekcie na X360). Nic dziwnego więc, że chwali on projekt dawnych kolegów (być może nieco kurtuazyjnie), mówiąc, że wykorzystanie możliwości usługi Xbox Live wyprzedza w nim wszystko, co dotychczasowo stworzono, o całe lata. Halo 3 całe lata przed konkurencją

Max w rozmowie z serwisem Gamesindustry.biz powiedział również parę słów na temat tajemnicy, w jakiej trzymane jest nowe dzieło Bungie. On sam pracował często poza główną siedzibą firmy, a zrezygnował z dalszej współpracy dlatego, że w pewnym momencie twórcy nie pozwalali, aby choćby fragment kodu Halo 3 opuścił biuro. Wszystko trzymane jest w wielkim sekrecie, tak, aby nawet odrobina informacji nie wyciekła na zewnątrz.

I nie ma się co dziwić – po pamiętnej sytuacji z grą Half-Life 2 wszyscy są podwójnie ostrożni, a Halo 3 jest oczekiwane co najmniej tak samo, jak swego czasu ta kontynuacja hitowego PeCetowego FPS-a.

GramTV przedstawia:

Komentarze
66
Usunięty
Usunięty
28/01/2007 13:05

Według mnie Bungie tylko samo się wkopuje. Wszyscy będą oczekiwali niewiadomo czego, a dostaną TYLKO świetną, ale niekoniecznie oryginalną grę. I wiele osób będzie zawiedzionych.

Usunięty
Usunięty
27/01/2007 16:48

To wszystko zależy od optymalizacji. Jeśli gracze z X360 nie będą mieli żadnego ułatwienia {auto targetingu np.} to gracz z klawiaturą+myszką powinien mieć troszkę lepiej z celowaniem i precyzją {oczywiście mówimy to wtedy gdy gracze mają podobny poziom umiejętności}. Oczywiście dochodzi do tego przyzwyczajenie do pada/myszki oraz Skill graczy.

Usunięty
Usunięty
27/01/2007 16:35

Olamagato (jeżeli powstanie jakiś shooter dający możliwość wspólnej gry sieciowej na x0 i PC z użyciem celowania ruchem, to gracze na PC będą w nieco słabszej sytuacji. Inaczej mówiąc stali gracze z x0 raczej dokopią tym na PC.) -> bzdura. Szybciej i precyzyjniej poruszysz myszką niż dłońmi z padem.




Trwa Wczytywanie