Demo F.E.A.R. na Xboksa 360

Fett
2006/09/26 15:36

Sierra Entertainment poinformowało dziś o wydaniu dema single-player F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) w wersji na Xboksa 360. Pełna wersja gry wejdzie do sprzedaży w końcówce tego roku.

Wersja testowa dostępna jest z poziomu usługi Xbox Live. F.E.A.R. powstał przy współpracy Day 1 Studios oraz Monolith Productions. Edycja PC, wydana w październiku ubiegłego roku, zyskała sobie rzesze fanów. Wspaniała grafika i niepowtarzalny klimat sprawiają, że gra nie traci na wartości do dziś dnia. Demo F.E.A.R. na Xboksa 360

Konwersja na konsolę Microsoftu zadebiutuje w listopadzie bieżącego roku. Zbiegnie się to niemal z premierą rozszerzenia Extraction Point dla wersji PC, które swój start mieć będzie kilkanaście dni wcześniej, pod koniec października.

GramTV przedstawia:

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
27/09/2006 13:52

F.E.A.R. rządzi !!! :D:D:D:D Teraz na konsolach ale ja czekam na dodatek i dwójeczkę... mniam :PPP

Usunięty
Usunięty
27/09/2006 01:43

grałem w kilka fpp ów na konsole, w tym np halo 1 i 2 na xboxie i w medale na ps2 i stwierdzam że gra w fppy na pc jest znacznie lepsza. i niechodzi tu tyle o sterowanie (które dla mnie w wypadku xboxa było wygodne i szybko można było się przyzwyczaić), ale o to że fppy na konsole są znacznie wolniejsze. Nie odczuwam tu takiej dynamiki jak na kilku fppach typowo pctowych (bo niektóre, szczególnie nowsze produkcje też wydają mi się "wolniejsze")

Usunięty
Usunięty
27/09/2006 00:53

...

Dnia 26.09.2006 o 16:58, nievil napisał:

- ale niektóre jednostki po prostu są "niereformowalne" i choćby niewiadomo jak wygodne i intuicyjne było obłożenie pada, to oni nigdy w życiu nie będą grali w fps''y na konsoli (bo dla nich jest to niewyobrażalne:) ...

Nie to, ze "niereformowalne", tylko konserwatywnie nastawione :) albo po prostu posiadające własne preferencje :)Moj brat ma PS 2 więc pewnego razu zaryzykowałem :P i uruchomiłem którąś część MoHa (bodajmy tą na pacyfiku) i po kliku (moze kilkunastu) minutach grania człowiek wychodził z siebie i stawał obok :PInnym razem akurat ktoś grał na tymze PS 2 w innego shootera pt. [zastanawia się długo :D] bodajmy Killzone :). W sumie szło mu to dość dobrze (tak mozna powiedzieć :). Ponownie zaryzykowałem i sytuacja się powtórzyła. I uwazam, ze choćby był tam super intuicyjny i wygodny pad, to i tak sytuacja byłaby podobna.Innymi słowy to nie jest kwestia reformowania, tylko po prostu przyzwyczajenia lub nawet miesięcy praktyk, zanim człowiek trafi w obiekt wielkości Boeinga 747, oddalony o 20 metrów :D (dotyczy to kazdego kontrolera poza właśnie standardem "mysz+WSAD").Swoją drogą jak widuje czasami zawodowych graczy w Quake 3 itp., to az się dziwię, w jaki spsoób podobne akcje mozna by przeprowadzać grając samym padem :O




Trwa Wczytywanie