Zapowiedź Medieval II: Total War

Lucas the Great
2006/09/18 21:00

Uznaliśmy, że już najwyższa pora podzielić się z Wami naszą wiedzą na temat gry, na którą czekamy z niecierpliwością - drugiej odsłony Medieval: Total War. Istnieje spore ryzyko, że wydajność redakcji gram.pl drastycznie spadnie, gdy nadejdzie dzień premiery. Dlaczego? Przeczytajcie i zobaczcie...

Oddajemy głos jednemu z największych w naszej ekipie znawców cyklu Total War, Szaremu:

Po sukcesie pierwszego Średniowiecza oraz Rome pojawienie się kolejnego tytułu było nieuniknione. Przecież, jak powiedziałby Siara, nie urzyna się kurze złotych jaj.

GramTV przedstawia:

Na pierwszy rzut oka Medieval II wygląda jak... Medieval po liftingu. Na drugi rzut jako żywo przypomina Rome z jeszcze ładniejsza grafiką. Tak jest w istocie (i w obu przypadkach). Medieval II wykorzystuje większość założeń jedynki (kraje, mapa, jednostki, zasady rozstrzygania bitew) a przedstawia to za pomocą ulepszonego engine'u graficznego z Rome.

Pełen tekst znajdziecie tutaj Zapowiedź Medieval II: Total War

Komentarze
64
Usunięty
Usunięty
09/10/2006 18:18

Mi to nie wejdzie i szkoda:(((((((

Usunięty
Usunięty
09/10/2006 12:50

Gra jest bardzo fajna, tylko ze w demo nie pograja sobie uzytkownicy procesorow opartych na starszych technologiach. Demo wykazuje blad we wszystkich procesorach Amd za wyjątkiem athlonow 64 (zwykle amd athlon nie chodzi) oraz turionow 64 i optronow ) nie dziala tez na celeronach I,II,III, za wyjatkiem tych opartych na socket 754/939, procesory z socketem A wogole nie chodzi. Najgorszym problemem nie jest tu szybkosc procka ani taktowanie, a jedynie socket i 64 bitowość. Jesli nie poprawia tego w pelnej wersji co 3 Polak sobie w ta piekna gre nie pogra. Straszna załamka.

Usunięty
Usunięty
05/10/2006 20:24

Na stronie SEGI były taklie minimalne (ale mogą być wyższe)1,5Ghz - p.512RAM,128 -k. graficznagdzie indziej mówią, ze będą takie minimalne:2,2Ghz,1GB RAMukarta 256...




Trwa Wczytywanie