Rise of Nations: Rise of Legends okiem Chimairy

Hakken
2006/07/14 21:00

Grę tę zapowiadaliśmy już dawno. Opowiadaliśmy o frakcjach jakie w niej występują. Od dziś można ją kupić. Narosło wokół niej wiele legend. Jedni zachwycają się jej steampunkowym klimatom innym się on nie podoba. Nasz autor Chimaira już w nią grał i jeśli jesteście ciekawi jego opinii to zapraszam do lektury poniższego artykułu.

Gdy mówi się o RTS do głowy przychodzą zwykle dwie konwencje. Cycaste elfki i czołgi z II Wojny Światowej. Microsoft i Big Huge Games sprawili jednak graczom miłą niespodziankę. Rise of Nations: Rise of Legends to bardzo luźna kontynuacja historycznego RTS-a. Tym razem jednak nie ma odbijania od matrycy kolejnego standardowego produktu. Nowa gra ze stajni BHG to zupełnie inny wymiar rozrywki. Bardzo przyjemny świat, w którym prym wiedzie magia i technika.

Pełen tekst znajdziecie tutaj Rise of Nations: Rise of Legends okiem Chimairy

GramTV przedstawia:

Komentarze
66
Usunięty
Usunięty
30/08/2007 15:01

Zarówną "Tą" jak i "Tę" są poprawnymi formami. Różnica leży w przypadku. Widzę tĘ piłkĘ, ale bawię się tĄ piłkĄ. Jeżeli nie możemy zapamiętac przypadku, to wystarczy spojrzec na ostatnią literę rzeczownika.

Usunięty
Usunięty
18/07/2006 01:13

Co do jednostek nie wiem czy w innych grach to bylo ze duze jednostki moga gniesc male przez co zadaje im obrazenia a te nie mogac wstac nie moga atakowac.Jesli chodzi i ilosc jednostek to mysle ze jest ich wystarczajaca liczba standardowo jak w kazdej innej grze ale jak komus malo jak koledze to prosze grac nacja Alin jest ich tam bardzo duzo tak duzo ze z poczatku nie wiadomo po co one w ogole sa.Szybkosc owszem niektore jednostki poruszaja sie wolno ale to sa wlasnie duze jednostki ktore dysponuja poteznym atakiem i wielka obrona dlatego wlasnie ze wzgledu na zbalansowanie gry maja taka szybkosc a nie inna. w kazydm razie zawsze mozesz uzyc transpostera do ich przewozenia jak rzeczywiscie trapi kogos ich predkosc.Co do budynkow czy sa one za silne nie sadze sa jakie sa i sa bardzo optymalnie ustawione poniewaz kazda jesdnostka dysponuje roznym atakiem tzn np jakas jednostka ma atak ziemny 17 powietrzny 11 a "budynkowy" 5 wiec jak widac nie bedzie najlepiej sie nadawala do szturmownia miast w wyniku tego 2 armaty zalatwia dosc szybko sprawe bo dysponuja zawsze wysokim atakiem na miasta. W dodatku roznica wielkosci jednostek powoduje np ze atak malych jednostek jest redukowany o ok70% jesli za cel obrali duza jednostke z kolei np niektore duze zadaja b male obrazenia malym z kolei natomiast do rozjezdzania nadaja sie idealnie ;DCzy malo jest strategi i elastycznego reagowania odpowiem ze swojego 3 miesiecznego grania online gra sie caly czas rozwija nowe pomysly nowe strategie i czesto mialem takie gry kiedy wygrywalem gre a koles zaczal mnie genialnie kontrowac i w wyniku tego przegralem. Powroty w Rol sa spotykane czesciej niz w poprzednich czesciach.Poza tym nie wiem czy wiesz ale jak sie gra online to twoje umiejetnosci moga gigantycznie wzrosnac zeby zrozumiec o czym mowie podam przyklad samego siebie jak zaczynalem z seria rise of nations ledwo co pokonywalem 1v1 sredni poziom trudnosci komputera po okolo pol roku bylem pokonac 1v7 7 komputerow na najmiejszej mapie z najtrudniejszym poziomem trudnosci przeciwko mnie samemu :) Wiec jezeli narzekasz na bark strategii pograj na mutliplayerze tylko nie nazywaj nikogo hackerem jak sie okaze ze za szybko przegrales ;DA starcraft no coz to klasyka ;)

Usunięty
Usunięty
18/07/2006 00:13

;} pewnie na tego commenta juz mi nikt nie odpisze ale co tam :)owszem - jestem zagorzałym fanem SC choć grałem w mnóstwo innych gier strategicznych. ja mysle, ze mozna - i trzeba porownywac! dlaczego? bo od premiery SC minęło grubo ponad 10 lat a nikt nie zrobił jeszcze tak zbalansowanej i dynamicznej gry.rol jest niezłą próbą - unikalny świat, dynamika rozwoju bazy, szybkie expowanie mapy. co jest nie tak? według mnie - mała ilość i zróżnicowanie jednostek, mała ilość umiejętności charakterystycznych dla danych jednostek, ich bardzo powolne poruszanie się po mapie, za silne budynki... a przede wszystkim - za mało możliwości taktycznychi elestycznego reagowania na nie.mimo wszystko grę gorąco polecam!! :)) ma "to coś"




Trwa Wczytywanie