Nowe możliwości PvP w patchu do World of Warcraft

Domek
2006/07/14 11:46

Najbliższy patch do World of Warcraft wprowadzi nowości, które z pewnością zainteresują wszystkich miłośników walk PvP. Poza zapowiadanym już jakiś czas temu połączeniem Pól Bitew, do gry trafi zupełnie nowa koncepcja rywalizacji pomiędzy graczami.

Wraz z kolejnym content-patchem, w World of Warcraft pojawić ma się duża zachęta do prowadzenia walk na otwartym terenie, poza Polami Bitew. Twórcy nazywają tę koncepcję "World PvP" i stawiają sobie za zadanie wprowadzenie wojny tam, gdzie dotychczas jej w zasadzie nie było, tak aby coraz bardziej widoczne były w WoW-ie narastające napięcia pomiędzy Hordą a Przymierzem. A mówiąc prosto i konkretnie - na dwóch lokacjach w grze (Silithus i Eastern Plaguelands) pojawią się cele do osiągnięcia dla obu stron konfliktu.

W pierwszej z nich gracze zbierać będą tajemniczy czerwony pył, który zaczął pojawiać się na pustyni. Wydobywać go będą z gejzerów, znajdujących się na terenie Slilithusa i dostarczać do bazy ich frakcji. Jednorazowo można będzie nieść jedynie jeden ładunek tego cennego surowca, a bohater pokonany w walce PvP będzie go tracił. Do tego dodać jeszcze należy to, że zebranie ładunku pyłu powodować będzie włączenie flagi PvP i już mamy obraz wojny totalnej. Kiedy w końcu jedna ze stron zdobędzie odpowiednio dużą ilość towaru, wszyscy jej przedstawiciele na obszarze Silithusa otrzymają potężny czar wzmacniający, a licznik wyzeruje się, rozpoczynając rywalizację od nowa. Nowe możliwości PvP w patchu do World of Warcraft

Na terenie Eastern Plaguelands gracze walczyć będą o bardziej konkretne obiekty - mianowicie o cztery wieże obserwacyjne. Tutaj zadaniem będzie zdobycie i utrzymanie kontroli nad tymi strategicznymi budowlami. Im większa grupa bohaterów z włączoną flagą PvP znajdzie się przy wieży i będzie utrzymywać wrogów z dala od niej, tym szybciej przejdzie ona pod władanie ich frakcji. Poza niewątpliwą satysfakcją z kontrolowania tych obiektów, każdy z nich dawać będzie Hordzie lub Przymierzu pewne bonusy, takie jak np. bardzo szybkie trasy przelotu na terenie lokacji. Zaś wszyscy przedstawiciele strony, której uda się zdobyć jednocześnie wszystkie cztery wieże (oczywiście znajdujący się na terenie lokacji), otrzymają czar wzmacniający siłę ataku lub ułatwiający walkę z Nieumarłymi.

Poza tym w nowym patchu do World of Warcraft pojawi się wreszcie oczekiwane przez graczy połączenie Pól Bitew z różnych serwerów. Nie tylko pozwoli to graczom na spotkanie zupełnie nowych wrogów i sojuszników, ale też z pewnością znacząco zmniejszy czas oczekiwania na rozpoczęcie rywalizacji. Wygląda jednak na to, że - wbrew powszechnej opinii - funkcja ta nie pozwoli na wspólną walkę graczy ze wszystkich serwerów. Zamiast tego realmy podzielone zostaną na tzw. grupy bitewne (battlegroups) i to jedynie w ich obrębie połączone zostaną Pola Bitew. Jeżeli będą one dostatecznie duże, to różnica ta będzie tak czy inaczej praktycznie nieodczuwalna. Wielkość i skład grup bitewnych poznać mamy już wkrótce za pośrednictwem oficjalnej witryny World of Warcraft.

Wszystko to z pewnością zapowiada się ciekawie i powinno jeszcze bardziej zachęcić graczy po obu stronach do radosnej eksterminacji przeciwników. Blizzard z miesiąca na miesiąc coraz bardziej zaognia konflikt między Hordą a Przymierzem w swoim MMO... Ciekawe, czy na premierę dodatku planowane jest w tej kwestii coś specjalnego.

GramTV przedstawia:

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
24/08/2006 09:31

Chyba najlepszy ukradniety pomysl z GW... nie ma to tamto - Blizzard sux ;P

Usunięty
Usunięty
14/07/2006 22:47

W nowym paczu maja podobno tez byc grupowe duele ^^ moim zdaniem najlepszy pomysl na jaki wpadli ci z blizzarda ;p

Kynareth
Gramowicz
14/07/2006 21:41

Mi się ten nowy patch bardzo podoba, choć sam WoWa nie mam, ale gralem w 10 - dniowego triala i stwierdziłem, że jest zaje*****. Teraz zbieram na oryginalnego WoWa i mam nadzieję, że kupie go przed wyjściem Burning Crusade ;).World of Warcraft - najlepsza gra wszechczasów!!!!!!!!!




Trwa Wczytywanie