Podobno na targach E3 pokazaliście moralność bohatera i to jaki wpływ na grę mają pewne, podejmowane w jej trakcie wybory. Jest oczywiste, że mając za punkt wyjścia prozę Andrzeja Sapkowskiego i jednocześnie nie chcąc zatracić tego co jest najciekawsze w tym świecie, nie mogliśmy pójść w stronę czarno- białej kliszy wzorców zachowań charakterystycznych dla większości światów RPG. U Sapkowskiego jest ciekawe to, że nie ma właściwie podziału na dobro i zło. Wszystko jest pokazane w odcieniach szarości i interesującym jest, że właściwie każdy wybór jest w jakiś sposób trudny, tragiczny lub ma szansę zakończyć się czymś złym. To najistotniejszy element, który odróżnia prezentowaną przez nas jakość i w ogóle naszą fabułę oraz podejście do świata, od wszelkich innych gier dziejących się w większości uniwersów fantasy. Wydaje nam się, że jest to takie podejście, które ma szansę trafić do współczesnych graczy.
Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Niestety dotyczy to również cyklu ważnych pytań. Dziś prezentujemy wam siódmą i zarazem ostatnią część wywiadu z Michałem Madejem, dotyczącego powstającej gry Wiedźmin. Dziś dowiecie się co nieco o scenariuszu i dylematach moralnych Geralta.