Tydzień z Wiedźminem - ważnych pytań część trzecia

Hakken
2006/06/15 17:30

W dzisiejszej części ważnych pytań Michał Madej opowie o grafice i silniku gry Wiedźmin. Z tego wywiadu możecie dowiedzieć się, między innymi, o efektach pełnoekranowych oraz jak będzie wyglądać pogoda. Życzymy miłej lektury.

Gram.pl: Jakie rozwiązania zastosowaliście w grafice 3D, jakie zmiany zrobiliście w silniku Aurory? Michał Madej: Silnik Aurory jest w tej chwili bardzo mocno zmodyfikowany. Praktycznie napisaliśmy na nowo jego trzy najważniejsze elementy, czyli: rendering, cały system RPG-owy i sposób definiowania fabuły questów. Bazujemy oczywiście na rdzeniu Aurory. Pozwoliło nam to od razu tworzyć grę, nie musieliśmy czekać, aż powstanie nowa jej podstawa. Zmodyfikowany przez nas render wykorzystuje wszystkie najnowsze technologie obsługiwane przez współczesne karty graficzne, wśród nich, przede wszystkim, DirectX 9.0.

Pełen tekst znajdziecie tutaj

GramTV przedstawia:

Tydzień z Wiedźminem - ważnych pytań część trzecia

Komentarze
21
Usunięty
Usunięty
16/06/2006 10:07

Ludzie walka z Gothica nie będzie się nawet umywać do tej z Wiedzmina:D zagracie uwierzycie

Usunięty
Usunięty
16/06/2006 00:45

jeszcze troche tych graficznych pierdół i mało który komputer te gre udzwignie, by jeszcze jakośc fajnie wygladała. Oby im drugi Oblivion nie wyszedł, bo wtedy nie kupie, bo na czym grac?

Usunięty
Usunięty
15/06/2006 23:49
Dnia 15.06.2006 o 22:51, hellgate napisał:

Masz rację Lampak. gość w wywiadzie chwalił tak bardzo wodę a tak naprawdę jest kiepska, zwłaszcza ten ślad po wiedźminie.

Też mnie to zdziwiło, co on w tej wodzie widział ;) Samej wodzie nie mam nic do zarzucenia. Płynie i daje fajne refleksy, ale ten ślad za wiedźminem.... może jeszcze to poprawią :)




Trwa Wczytywanie