Tydzień z Wiedźminem - ważnych pytań część pierwsza

Hakken
2006/06/13 19:00

Tydzień z Wiedźminem już się rozpoczął. Z tej okazji przygotowaliśmy dla was coś specjalnego. Nasz reporter Finnegan przeprowadził rozmowę z Michałem Madejem, członkiem ekipy CD Projekt Red. Od dziś, na łamach naszego portalu, będziecie mogli przeczytać cykl wywiadów, z których dowiecie się wszystkiego, co o Wiedźminie chcielibyście wiedzieć.

W pierwszym z artykułów możecie przeczytać o inspiracjach i korzeniach powstającej gry Wiedźmin. Oddaję, zatem głos rozmówcom:

Gram.pl: Kiedy powstał sam pomysł, i co było jego inspiracją? Michał Madej: Historia jest dosyć długa. Pomysł powstał około trzech lat temu. Wszystko zaczęło się od tego, że CD Projekt starało się stworzyć wersję Baldurs Gate: Dark Aliance na PC. Zamiar ostatecznie upadł, zresztą nie z naszej winy. Pozostała jednak idea stworzenia gry RPG. Nie jest to niczym dziwnym, jako że nasza firma specjalizuje się w wydawaniu tego gatunku gier i wiemy o nim najwięcej. To, że wybór padł na Wiedźmina było zupełnie naturalne. Jest to w końcu dzieło na światowym poziomie, a w dodatku nasza rodzima produkcja.

GramTV przedstawia:

Pełen tekst znajdziecie tutaj Tydzień z Wiedźminem - ważnych pytań część pierwsza

Komentarze
28
Usunięty
Usunięty
16/06/2006 09:13

Napewno kartę obsługującą shadery od 1.1 wzwyz i 512 RAMu lub lepiej (sa to tylko moje przypuszczenia ale sadzac po screenach moze tak byc)

Usunięty
Usunięty
16/06/2006 08:53
Dnia 15.06.2006 o 22:58, thegunfire napisał:

jaki w ogole bedzie trzeba miec sprzed zeby w to pograc? :)

Na pewno lepszy niż mój :]

Usunięty
Usunięty
15/06/2006 22:58

jaki w ogole bedzie trzeba miec sprzed zeby w to pograc? :)




Trwa Wczytywanie