Twórca serii powiedział bowiem ostatnio redaktorom magazynu Famitsu, że planuje prawdziwą sieciową odsłonę MGS-a. Zanim jednak powzięte zostaną decyzje na jej temat, wizjonerski projektant chce usłyszeć opinie graczy, którzy będą mieli styczność z trybem online wprowadzonym w Subsistence.
W tej samej rozmowie Hideo - niejako przy okazji - po raz kolejny potwierdził, że nie jest oddany wyłącznie jednej platformie. Powiedział bowiem, że pomysł sieciowego MGS-a chciałby zrealizować w ciągu najbliższych lat "na PlayStation 3, Xboksie 360 lub być może na PC". I chociaż Kojima nie jest zwolennikiem produkcji wieloplatformowych (woli wykorzystywać unikalne możliwości konkretnego sprzętu), to możemy się przynajmniej z jego strony spodziewać jakiejś gry pomyślanej od początku na inną niż PS3 platformę.
Szczególnie ekscytująco brzmi tu perspektywa wkroczenia japońskiego projektanta na rynek gier PeCetowych. Chociaż jego współpracownicy z Kojima Productions woleliby raczej pozostać przy konsolach, to jego samego perspektywa przygotowania czegoś dla właścicieli blaszaków jak najbardziej pociąga. Trzymamy kciuki!
Metal Gear Solid 3: Subsistence, reedycja przeznaczonego na konsole PlayStation 2 hitu, po raz pierwszy w historii serii umożliwi graczom zabawę online. Hideo Kojima, główny twórca MGS-ów wszelakich, nie zamierza jednak na tym poprzestać...