Więcej sieci w serii Metal Gear Solid

Domek
2006/01/03 15:52

Metal Gear Solid 3: Subsistence, reedycja przeznaczonego na konsole PlayStation 2 hitu, po raz pierwszy w historii serii umożliwi graczom zabawę online. Hideo Kojima, główny twórca MGS-ów wszelakich, nie zamierza jednak na tym poprzestać...

Twórca serii powiedział bowiem ostatnio redaktorom magazynu Famitsu, że planuje prawdziwą sieciową odsłonę MGS-a. Zanim jednak powzięte zostaną decyzje na jej temat, wizjonerski projektant chce usłyszeć opinie graczy, którzy będą mieli styczność z trybem online wprowadzonym w Subsistence.

W tej samej rozmowie Hideo - niejako przy okazji - po raz kolejny potwierdził, że nie jest oddany wyłącznie jednej platformie. Powiedział bowiem, że pomysł sieciowego MGS-a chciałby zrealizować w ciągu najbliższych lat "na PlayStation 3, Xboksie 360 lub być może na PC". I chociaż Kojima nie jest zwolennikiem produkcji wieloplatformowych (woli wykorzystywać unikalne możliwości konkretnego sprzętu), to możemy się przynajmniej z jego strony spodziewać jakiejś gry pomyślanej od początku na inną niż PS3 platformę.

Szczególnie ekscytująco brzmi tu perspektywa wkroczenia japońskiego projektanta na rynek gier PeCetowych. Chociaż jego współpracownicy z Kojima Productions woleliby raczej pozostać przy konsolach, to jego samego perspektywa przygotowania czegoś dla właścicieli blaszaków jak najbardziej pociąga. Trzymamy kciuki!

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
04/01/2006 15:25
Dnia 04.01.2006 o 10:18, Indrid Cold napisał:

kogo to obchodzi? olali pc , olac kojime...

Mehehe :DAch, pecetowa mentalnosc.

Usunięty
Usunięty
04/01/2006 10:18

kogo to obchodzi? olali pc , olac kojime...

GeoT
Gramowicz
04/01/2006 08:23

a jeszcze jakie wymagania na PC toto by miało, skoro japońce do wydajnych konsol już się przyzwyczaili...




Trwa Wczytywanie