World of Warcraft cieszy się niesłabnącą popularnością na całym świecie. Dotychczas Blizzardowi udało się przyciągnąć do gry aż 4,5 miliona fanów. Wszystko wskazuje na to, że także w nowych rejonach WoW jest skazany na sukces. Wystarczy choćby spojrzeć na zainteresowanie otwartymi beta-testami, które odbyły się przed oficjalną premierą - wzięło w nich udział ponad 800 tysięcy graczy.
Wart wspomnienia jest też sposób, w jaki Blizzard pobierał będzie opłaty w wymienionych rejonach. Poza standardową, miesięczną subskrypcją, firma oferuje bowiem również wykupywanie pojedynczych godzin w świecie gry. W jakiej cenie? 90 godzin kosztuje tyle samo ile miesięczny abonament. Łatwo policzyć, że płacenie za godziny opłaca się każdemu, kto zamierza poświęcić na grę nie więcej niż 3 dziennie. Całkiem nieźle, szczególnie dla mniej maniakalnych graczy!Skala sukcesu World of Warcraft już teraz przyćmiewa wszystko co dotychczas widzieliśmy. Jeżeli zainteresowanie grą nadal zwiększało się będzie w tym tempie, to możemy być pewni, że nie zostanie ona zarzucona jeszcze przez długie, długie lata. Pod warunkiem oczywiście, że Blizzardowi cały czas udawało się będzie zatrzymywać przy niej graczy, dodając nową zawartość czy choćby tworząc dodatki. Patrząc na ich dotychczasowe działania, również tutaj trudno mieć wątpliwości.