Przedstawiciele AMD są szczególnie zadowoleni, bo jest to pierwszy raz, kiedy firmie udało się wyprzedzić Intela w całomiesięcznych wynikach, nawet w jednym segmencie rynku. Wcześniej udawało się to najwyżej w pojedynczych tygodniach. Duży udział w tym sukcesie miały popularne komputery Media Center, których aż 55% korzysta z procesorów AMD. Są to jedne z najchętniej kupowanych gotowych zestawów w USA (udział w rynku 46%).
Toni Duboise, analityk zajmujący się sprawami sprzedaży komputerów PC, uważa, że sukces AMD jest doskonałym przykładem tego, jak wiele daje bycie w odpowiednim miejscu o odpowiednim czasie. Złożył się nań szereg czynników, z których oczywiście najistotniejszym jest popularność komputerów Media Center. Osiągnięcie firmy zwiastuje też dobrze na nadchodzący sezon świąteczny.Firma AMD, producent procesorów Athlon i Sempron, osiągnęła we wrześniu na terenie Stanów Zjednoczonych wynik lepszy od konkurencyjnego Intela. Jej udział w rynku gotowych zestawów komputerowych wyniósł w tym okresie 52%.