Diablo III

Producent: Blizzard Entertainment Wydawca: CD Projekt/CDP.pl Premiera: 15.5.2012 Gatunek: akcja, RPG Wersja językowa: PL Wydania tej gry: Diablo III (edycja premierowa), Diablo III - Edycja Kolekcjonerska (edycja premierowa), Diablo III + podkładka SteelSeries (Barbarian) (edycja premierowa), Diablo III + podkładka SteelSeries (Demon Hunter) (edycja premierowa), Diablo III - wersja cyfrowa (edycja premierowa), Diablo III Battle Chest - wersja cyfrowa (edycja premierowa), Diablo III Battle Chest - wersja pudełkowa (edycja premierowa)

Diablo III to kolejna odsłona kultowej serii gier hack’n’slash autorstwa firmy Blizzard Entertainment, twórców Warcrafta i Starcrafta.


Fabuła gry Diablo 3 przedstawia się następująco: od zabicia Mefisto, Diablo i Baala minęło dwadzieścia lat. Właściwe wydarzenia rozpoczynają się wówczas, gdy Deckard Cain odwiedza zrujnowaną katedrę w Tristram, a w miejsce, w którym ongiś pojawił się sam Diablo, z nieba spada kometa. Tym samym przywołane zostają nowe demony, którym będziemy musieli stawić czoła.


Diablo III oddaje do dyspozycji użytkowników możliwość stworzenia swojej własnej postaci, wybrania jej płaci oraz jednej z pięciu ras, w tym Barbarzyńcy, Czarodzieja, Mnicha, Szamana i Łowcy demonów. Każda z nich charakteryzuje się odmiennym stylem walki oraz unikatowym zestawem możliwości i zdolności.


Diablo 3, podobnie jak poprzednie części serii, pozwala obserwować rozgrywkę z perspektywy rzutu izometrycznego. Gra posiada zdecydowanie lepszą grafikę niż Diablo II, ponieważ bazuje na zupełnie nowej technologii, wykorzystanej przy produkcji Starcrafta II. Oprócz trybu dla pojedynczego gracza dostępna jest także kooperacja.

Najnowsze opinie naszych użytkowników

*****

niesamowity pożeracz czasu.

Wernetto

Nawet Skyrim, czy stare świetne tytuły jak Planescape Torment nie wciągneły mnie tak jak ten tytuł. Fakt to inna liga, nastawiona nie na fabułę i klimat, a na czystą przyjemność z rozgrywki. Minusem na pewno jest tutaj klimat, jest dobrze, ale to...

Diablo III

Sprzedano 15 milionów sztuk Diablo III; Activision Blizzard podsumowuje rok

Patryk Purczyński
12

Nieznaczny wzrost liczby subskrybentów World of Warcraft, sprzedaż kolejnego miliona sztuk Diablo III oraz czołowe pozycje marek Call of Duty i Skylanders nie uchroniły Activision przed spadkami.