InformacjeBetatest

Might & Magic: Duel of Champions - beta-test

69 Łukasz Wiśniewski

Kolekcjonerskie gry karciane to zwykle droga zabawa. Ich wirtualne wersje pozwalają jednak nie wydawać fortuny na karty. Przeczytajcie, jakie są nasze wrażenia z testów wersji beta gry Might & Magic: Duel of Champions.

Ubisoft dynamicznie rozwija markę Might & Magic. Pojawiają się kolejne gry osadzone w realiach świata Ashan, ptaszki ćwierkają, że należy się niedługo spodziewać ich więcej. Co ciekawe, owe projekty poboczne jak na razie okazują się być bardzo, bardzo udane. Po rewelacyjnej grze logicznej Might & Magic: Clash of Heroes przyszedł czas na wirtualną karciankę Might & Magic: Duel of Champions. Aktualnie trwają zamknięte beta-testy (swoją drogą mamy sporo kodów dostępu do rozdania, wystarczy napisać odpowiedni komentarz w tym miejscu) i już na tym etapie widać, że ta zabawa może wciągnąć na długo. Być może nawet skłonić kogoś do przekucia realnej waluty na wirtualną, jak to zwykle bywa w sieciowych grach Free 2 Play...

Faza testów wersji beta toczy się z rozmachem, firma Ubisoft udostępniła naprawdę dużo kluczy dla chętnych. Celem całej akcji jest - oczywiście - jak najdokładniejsze sprawdzenie równowagi miedzy frakcjami, wytrzymałości serwerów, stabilności... ma się rozumieć na żywych organizmach graczy. Pisząc ten artykuł zamierzam nie tylko przybliżyć wam, czym jest Might & Magic: Duel of Champions, ale też przy okazji stworzyć swoisty, skromy raport testera. Po co dwa razy męczyć klawiaturę tym samym tematem?

Twórcom Might & Magic: Duel of Champions niemalże idealnie udało się przenieść na ekran ideę kolekcjonerskich gier karcianych. Począwszy od wizualizacji pudełek i boosterów, poprzez mechanikę ich rozpakowywania (i modlenia się, by w paczce było coś przydatnego), aż po składanie talii i samą rozgrywkę. W tej chwili w grze Might & Magic: Duel of Champions istnieją trzy podstawowe frakcje, zaczerpnięte z Might & Magic Heroes VI: Inferno, Przystań i Nekropolia. Startery Twierdzy istnieją, ale można je nabyć dopiero za uzbieraną wirtualna walutę. Losowe karty do kolekcji dokupujemy w pakietach po dwie lub dwanaście (w tych drugich boosterach mamy gwarancję znaleźć cokolwiek cennego).

Istnieją również paczki z bohaterami i siedmioma dodatkowymi kartami. Tu ważne wyjaśnienie: podstawą naszej talii jest konkretna osobistość ze świata Ashan. W starterach danej frakcji zawsze znajdziemy tę sama postać, ale przewidziano też po trzy dodatkowe, dostępne właśnie w owych boosterach. Póki co wygląda na to, że w fazie beta gry Might & Magic: Duel of Champions zaimplementowano tylko herosów Przystani, do tego nie wszystkich - kupiłem pięć takich paczek i dorobiłem się dwóch Marcusów i trzech Jezzielów... a dodajmy, że zacząłem grac umarlakami. Cóż, mam teraz druga talię, z jednostkami Przystani...

Karciane gry kolekcjonerskie bywają bardzo złożone, zwłaszcza, gdy nowych zasad nazbierało się przez lata ich istnienia. Twórcy Might & Magic: Duel of Champions postanowili, że ich gra nie będzie wymagała czytania mnóstwa stron, jest po prostu bardzo intuicyjna. Istnieje tylko pięć typów kart: bohater, wydarzenia, stwory, magia i przeznaczenie. Oczywiście zachowano podział na karty pospolite, niepospolite, rzadkie i unikatowe (jak to będzie brzmiało dokładnie w polskiej wersji jeszcze nie wiadomo, beta jest angielskojęzyczna, choć obrazki do artykułu dostałem w naszym języku).

Zasady tworzenia talii w Might & Magic: Duel of Champions są proste: jeden heros, pięć wydarzeń, reszta do woli, tak by kart było pomiędzy 50 a 100. No i nie można przekroczyć limitu pięciu identycznych kart w zestawie. Koszt wykładania kart płacimy z powiększającego o się o jeden punkt na turę przychodu. Dodatkowo trzeba spełnić wymagania dotyczące poziomu siły, magii i przeznaczenia (bohater może w ciągu tury podnieść o jeden wybrany współczynnik). Proste jak konstrukcja cepa.

Każdy z bohaterów w określa zarys talii poprzez reprezentowaną frakcję (ale wszyscy mogą używać sił neutralnych) i dostęp do szkół magii.Might & Magic: Duel of Champions, jako wirtualna karcianka, eliminuje wszelkie kontrowersje znane z normalnej zabawy: nie da się wykonać niedozwolonej akcji. To sprawia, że bardzo szybko uczymy się podstaw. Sama konstrukcja talii to już oczywiście poważniejsza sprawa. Mając mało kart nie mamy problemu, gdy kolekcja się powiększa, warto przemyśleć strategię i odsiać karty. Sprawna talia, z mnóstwem współpracujących ze sobą kart, zawierająca od 50 do 75 kart (dla zmniejszenia losowości) to rzecz, na którą pracuje się długo...

Mam dość silne wrażenie, że na aktualnym etapie Might & Magic: Duel of Champions nie zachowuje równowagi między frakcjami. Trochę pewnie wynika to z chęci twórców, by jakoś przenieść do innej mechaniki znane z Might & Magic: Heroes VI specjalności frakcyjne. Inferno posiada wiele pospolitych kart stworów o bardzo silnych współczynnikach i niewygórowanym koszcie wyłożenia. W Twierdzy znowuż działa mechanika szału, w wyniku której za łatwo powstają jednoosobowe armie, zdolne zabrać bohaterowi połowę punktów życia jednym ciosem. Owszem, przystań ma swoje wspieranie się wzajemne jednostek, leczenie i regenerację - ale nie zawsze w ramach najłatwiej dostępnych kart. Podobnie Nekropolia potrzebuje inwestycji w bootery, by można było wypracować sensowna strategię dla talii. Cóż, beta-testy są po to, by wychwycić rzeczy do poprawki.

Rozgrywkę w Might & Magic: Duel of Champions toczymy w ramach kilku opcji. Mamy treningi (z komputerem lub żywymi graczami), pojedynki i turnieje (codzienne i cotygodniowe). W pełnej wersji dojdzie jeszcze kampania dla pojedynczego gracza. Za zwycięstwa dostajemy punty rankingowe (tracimy za porażki) i złoto, tudzież punkty doświadczenia, przekuwające się na nasz ogólny poziom (za każdy kolejny uzyskujemy drugą, specjalną walutę, czyli pieczęcie). Za zwycięstwa w turniejach są specjalne nagrody, ale nie udało mi się sprawdzić jakie, bo nie zająłem pierwszego miejsca.

Plansza na której wykładamy karty jest bardzo przejrzysta, łatwa do ogarnięcia. Walki trwają po kilkanaście minut, ale zdarzyło mi się kilka zaciekłych pojedynków dochodzących do pół godziny. To i tak szybko jak na karciankę... Jak wspomniałem, twórcy Might & Magic: Duel of Champions starali się być wierni grze-matce. Zdolności poszczególnych jednostek są dokładnie takie, jak należałoby się spodziewać. Bardzo prosty jest podział stworów: mamy walczące wręcz, zasięgowe i latające. Na planszy są dwie kolumny, klepaczy wystawiamy w pierwszej, strzelców w drugiej, podfruwajki gdziekolwiek. Atak wręcz i lotniczy obejmuje pierwszą linię wroga, zasięgowy obie.

Ilustracje na kartach są bardzo ładne, widziałem wiele popularnych karcianek ze znacznie gorszymi. Aż by się chciało, by Might & Magic: Duel of Champions zaistniało i wersji analogowej... Jeśli idzie o sam program, zajmuje on śmiesznie mało pamięci, a sam klient "waży" 122 MB. Na pewno do poprawy musi pójść stabilność, bo często zdarza się, że jeden z graczy wypada z gry. Na szczęście na tę okoliczność są algorytmy zaliczające bitwę i przyznające nagrody, jakby dobiegła ona do końca. Dziwi też brak jakiegokolwiek czatu czy listy znajomych - może to dotyczy tylko wersji beta, jeśli nie, to bardzo źle. By grać musimy mieć konto w usłudze Uplay, ale to chyba dość oczywiste.

Po wprowadzeniu poprawek i wyważeniu sił poszczególnych frakcji, Might & Magic: Duel of Champions może się okazać potwornym złodziejem czasu. Ciekawe jakie będą przeliczniki z realnej waluty na wirtualną, bo przecież w wersji beta nie działają. Na pewno oferta "na odczepnego" wyświetlana w tej chwili (1000 dolarów za 10000 złota, czyli cenę dziewięciu boosterów) to żart. Startowa talia nie nie może kosztować ponad sześć tysięcy zielonych... Zobaczymy co i jak w wersji finalnej, póki co warto zdobyć klucz i pobawić się, mimo właściwych fazie beta problemów. Ostrzegam jednakże, ciułanie na boostery i dopieszczanie talii wciąga jak chodzenie po bagnach!

69 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
ksw

O ile nie będzie wymagało jakiejś zbyt wielkiej gotówki i zapewni wiele kombinacji deków od poodstaw to czemu nie...

Odpowiedz
Jozio21

Recenzet zapomniał o jednym z większych minusów jaki w chwili obecnej posiada ta gra, a mianowicie o braku możliwości wymiany kart z innymi graczami. Co to w ogóle ma być za karcianka, jeżeli nie da się wymieniać kart. Miejmy nadzieję, że dodadzą ten aspekt z czasem.

Odpowiedz
Phanatyx

Klient już siągnięty, ale dopiero po egzaminach zacznę grać, bo dziewczyna mnie zabije że marnuje czas :P moja nazwa to Phanatyx, mam nadzieje że niedługo będziemy mogli się zmierzyć :)

Odpowiedz
G Bociankle

Super się zapowiada! :D

Odpowiedz
Maelius

Czy można restartować tutorial ? Dosłownie po minucie wyskoczyło mi że przegrałem.....

Odpowiedz
KMyL

Heh- Lucas, spadasz mi z nieba xD Pytałem się w komentarzach (może nie tu) jak to jest z tą grą ( mi tylko Yu-gi-oh na myśl przychodzi), ale po tym artykule chyba nawet klienta pobiorę !) Co prawda moja obecna miłość to LoL i wracam do porzuconej jakiś czas temu Wojowniczej Księżniczki (KB), ale kto wie !) Jeśli się Ubi to uda- a trzeba przyznać, że za markę M&M się ostro wzięli !)

Odpowiedz
Korek92

Z chęcią bym przetestował, dostałem klucz do bety ale... kiedy wchodzę na stronę DoC, klikam w "Weź udział w beta teście" i próbuję się zalogować na swoje konto Uplay wyskakuje mi komunikat:
"W trakcie przetwarzania twojego zgłoszenia wystąpił nieoczekiwany błąd. Prosimy spróbować później."

Na stronie Uplay loguję się bez problemu.
Ktoś jeszcze ma taki problem?

Odpowiedz
G Verbatim

korek mam tak samo moze serwery są przeciążone, bo konto na ubi mam, a na uplay anwet nowego nie mogę utworzyć.

Odpowiedz
Kozak1986

gierka przyjemna ale nie da sie pograć dlużej przez niezliczona ilość bugów
gra sie wieszcze, laguje i karty sie buguja mozna przegrac tylko dlatego ze system zle rozpatrzy umiejetnosc karty( nie zgodnie z opisem) dzis juz 5 wtop zaliczylem wlasnie przez crashe albo jakies walniete akcje typu wale moim archerem w typa co absorbuje 2 dmg od mele wiec teoretycznie obrazenia powinny wejsc lecz dmg zostaje preventOany
kolejnym minusem jest brak balansu i metch making z dupy zaczynajac grac 3 partie trafia ci sie typ z ratingiem 500 i spelami ktore masakruja ci pol decku

NIE ZZACZYNAJCIE GRAC NEKROPOLIA!!!!!!! SAM WZIOLEM TO GOWNO I TERAZ WYGRYWAM TYLKO Z INNYMI DECKAMI TEGO TYPU LUB NOOBAMI KTORZY WALA REMUVALEM PO SWOICH STWORACH :p

Odpowiedz
Jester

> Na stronie Uplay loguję się bez problemu.
> Ktoś jeszcze ma taki problem?
Ta, mam ten sam problem. Najwyrazniej za duzo kluczy rozdali.

Odpowiedz
G Thrandir

Gra zapowiada się wspaniale, szkoda, że w becie jest zero balansu (inferno przy odrobinie wysiłku i ustawienia spelli oraz potworów jedzie wszystko jak chce... Żałuję, że zacząłem z nekropolią, która potrzebuje więcej miłości i złota do rozwinięcia skrzydeł...
Ale jak mówię, póki co- bawię się znakomicie, i wygląda na to, że ta gra już mnie kupiła... Jak żadna od dawna :)

Odpowiedz
1t4chi

ehh jak uszłyszałem karcianka i might and magic to myślałem że arcomage... might and magic po odejściu upadku 3DO i odejsciu Canaghema to nie to samo

Odpowiedz
Maelius

Pograłem trochę i podoba mi się, gram undeadami i rzeczywiście na początku są trochę słabi. Mam nadzieję, że wraz z większą ilością kart wzrośnie siła tej talii. Dużo im jeszcze zostało do poprawienia, ale mimo to, gra ma potencjał!

Odpowiedz
G Gamb

Jak Autor oraz kilka osób przedemną napisało: balans gry kuleje. Widząc inferno naprzeciw mojego Necro już wiem, że będzie cieżka rozgrywka. Karty ma śmiesznie tanie w stosunku do ich mocy (na początku, bo w dajmy na to 8 turze już się ta różnica zaciera). Przeciwko Imperium nie grałem więc ciężko powiedzieć. Twierdze widziałem tylko raz i na razie nie mam zdania, bo pojedynek wygrałem.
Są też jak widzę narzekania na Necro. Faktycznie, początkowa talia moim zdaniem jest trochę słaba, ale jeśli karty wejdą, to przeciwnik ma ciężko (wiele wygranych pojedynków przeciwko graczom z dużo większą ilością Skill Points). Jak ktoś napisał- talia potrzebuje miłości i golda do rozwinięcia skrzydeł bo posiada naprawdę przyjemne i upierdliwe dla przeciwnika jednostki
Matchmaking - grając duele nie raz napotykam na graczy 500+ samemu mając około 100. Wypadałoby to poprawić (nie żebym narzekał, jednak skoro już jest jakiś rozgranicznik poziomu gry jaką reprezentuje gracz, to niech on będzie do czegoś przydatny).
Funkcja chatu oraz friends list mam nadzieję że zostanie dodana w finalnej wersji.
Nowa karcianku Ubi mnie wciągnęła. Jeśli tylko będzie sensowny system F2P, bez konieczności wydawania fortuny na karty, żeby móc coś zdziałać, to się skuszę. Jeśli nie, to cóż... wolałbym wydawać pieniądze na realne gry karciane, niż na ich krzemowy odpowiednik.

Odpowiedz
Adamantium

Archomage to to nie jest, ale zobaczymy.. klucz otrzymałem wczoraj, jutro się zarejestruję i obczaję. Do kiedy trwa beta?

Odpowiedz
G Adjatha

"zdolne zabrać bohaterowi połowę punktów życia jednym cisem."

Lucas, a co bohater powiedziałby na modrzew? : P

Swoją drogą wygląda ciekawie, z karciankami za dużo kontaktu nie miałem (z racji 'ogromnego' zainteresowania tematem znam tylko Magica chyba, a jednak te karty swoje kosztują ^^), ale to w końcu Might and Magic :> Niestety na klucz do bety z gramu czekam od wczoraj i nie wiem czy się doczekam przed końcem bety ;)

Odpowiedz
kiepek

Udało się komuś rozwiązać problem z logowaniem na stronie przed wpisaniem klucza, bo mi dalej wyskakuje "W trakcie przetwarzania twojego zgłoszenia wystąpił nieoczekiwany błąd. Prosimy spróbować później." a próbuje już od 2 dni ;/
Z opisów gra wygląda spoko, ale przydało by się sprawdzić samemu ;p

Odpowiedz
G VintCruel

W trakcie przetwarzania twojego zgłoszenia wystąpił nieoczekiwany błąd. Prosimy spróbować później.
To sobie nie pogram :/
Nawet ściągnięcie Klienta nic nie daje bo podczas próby logowania wyświetla mi komunikat że nie jest możliwe zalogowanie sie z mojego regionu

Odpowiedz
G Azazell

Dziwne dziś probuje sie zalogować a tu komunikat, że gra nie jest dostepna dla mojego regionu.

Co robić?;/

Ogólnie gra ciekawa ale jednak magic The Gathering 2013 na Steam jest lepiej wykonany. Chociaż jak na darmową grę Ubisoft naprawdę stworzył niezły produkt! Karcianek nigdy nie zawiele :)

Odpowiedz
Silin_Xeadon

Czy Twój nick w becie to nie przypadkiem: Luc4s_the_Gre4t ? Bo jeśli tak to właśnie rozegraliśmy całkiem przyjemny meczyk ;-) Pozdrawia CinkisHan

Odpowiedz
kiepek

Na forum ubisoftu praktycznie sami polacy piszą, że mają problemy z logowaniem się, może jest jakiś limit na liczbe testerów z danego kraju?

Odpowiedz
G Myszasty

Gram necro i albo nie mam szczęścia do fajnych kart, albo faktycznie pozostałe frakcje mają znacznie mocniejsze, tanie jednostki. Spam tanimi blokerami sumującymi sobie odporność na obrażenia, czy jednostkami ze swift attack i obszarówkami jest niemal nie do przebicia...

Odpowiedz
G Thrandir

> albo faktycznie pozostałe frakcje
> mają znacznie mocniejsze, tanie jednostki. Spam tanimi blokerami sumującymi sobie odporność
> na obrażenia, czy jednostkami ze swift attack i obszarówkami jest niemal nie do przebicia...
>
O, to. Dokładnie. Jednostki inferno są zbyt tanie jak na swoją moc i hp. Demon ze statami 3-0-8 za 4pkt? No problem! Kiedy u necro za tyle samo pkt mamy jednostkę ze statami 3-2-5... Nie wspominam o overpowered umiejętnościach jednostek, takich jak atak obszarowy czy atakowanie dowolnej jednostki, nie tylko tej w linii w której się znajdujemy...Jeżeli chodzi o przystań- jest podobnie. Bardzo mocni rycerze w niskiej cenie... Ale tu już idzie wygrać, bo ich ataki nie są bezpośrednią kontrą na nekromantów w przeciwieństwie do piekielnych spelli i ataków obszarowych.Co do twierdzy- sam nie wiem, wydawała się underpowered, gdyż ograłem gościa z ok. 350pkt skilla samemu mając ok 70, więc sądziłem, że to wina zamku- jednak po obejrzeniu w internecie paru kart doszedłem do wniosku, że po prostu nie szły mu karty- miał tylko jedną jednostkę korzystającą z systemu "szału", którą szybko zdjąłem- i tak naprawdę Twierdza jest całkiem niezła.A necro... Obecnie jest zdecydowanie najsłabsze. Mam nadzieję, że się to zmieni, a póki co- kompletuję talię dla inferno...

Odpowiedz
Adamantium

Momentami trudna, ale przyjemna gra. Czy wie ktoś, czy okienkowa forma gry będzie w wersji pełnej? Chciałbym na fullscreen grać, a nie w oknie ...

Odpowiedz
G Lucas_the_Great

> Czy Twój nick w becie to nie przypadkiem: Luc4s_the_Gre4t ? Bo jeśli tak to właśnie rozegraliśmy
> całkiem przyjemny meczyk ;-) Pozdrawia CinkisHan
Ano, to ja :)

Odpowiedz
Muldek

Ktoś się może orientuje czy dodadzą jeszcze jakieś frakcje do bety ? i o co chodzi z tymi pieczeciami ( seals ) mozna chyba tylko za nie boxa kupic on zawiera 10 paczek po 12 kart tak? Po 5 levie az 1150 daja tych sealsow :D

Odpowiedz
G Lucas_the_Great

> Ktoś się może orientuje czy dodadzą jeszcze jakieś frakcje do bety ? i o co chodzi z
> tymi pieczeciami ( seals ) mozna chyba tylko za nie boxa kupic on zawiera 10 paczek po
> 12 kart tak? Po 5 levie az 1150 daja tych sealsow :D
Taka druga waluta. Na poziom dostajesz 150, a co pięć poziomów dodatkowo 1000. Krótko mówiąc, dochodząc do 15 poziomu masz w sumie towaru na 50 boosterów :)Ja boostery kupuję tylko w ten sposób, za złoto nabywam paczki z bohaterami. Wreszcie przestała mi się losować Przystań (w sumie wypadła 6 razy, trzech różnych herosów), trafili się podstawowi bohaterowie Inferna i Twierdzy, tudzież - wreszcie - Nergal do Nekropolii :)

Odpowiedz
luzakxxx

Witam. Mam wielki problem.
Wcialem sie w ta gre a wciaz przy logowaniu pisze mi ze z mojego regionu gra jest niedostepna (wpisalem oczywiscie polska w rejestracji). Nie wiem co robic:( POMOCY

Odpowiedz
G Drazok

Gra jest bardzo przyjemna. Gram przystanią i jest fajnie :)
Czasami wygrywam, czasami nie ... norma :p

Odpowiedz
UpiornyRycerz

Ważna informacja do wszystkich którym pokazuje się przy logowaniu do gry komunikat że zły region. Oznacza to bowiem że macie stały IP a ta gra preferuje tylko użytkowników Neostrady co mają zmienny IP. Mam nadzieje że to zmienią bo jak nie to cześć osób w ogóle w tą grę nie zagra chyba że zmieni internet.

Odpowiedz
G Lucas_the_Great

> Ważna informacja do wszystkich którym pokazuje się przy logowaniu do gry komunikat że
> zły region. Oznacza to bowiem że macie stały IP a ta gra preferuje tylko użytkowników
> Neostrady co mają zmienny IP.
Cóż, mam stałe IP i gram...

Odpowiedz
G Eff3ctiv3

Najtrudniej mi się gra przeciwko Inferno. Z tego co widzę, to oni mają najlepsze karty, zreszta necro jakoś tez nie najgorzej. Ludzie za to są słabi, jak karty się żle ułożą. Powinni zrobić tak, że w pierwszej rundzie masz podstawowe karty, a potem dopiero losowo.

Odpowiedz
Maelius

Ja mam parę pytań:

- Czy są jakies wymogi by zalogować się na oficjalne forum gry ? Gdy próbuję wyskakuje mi komunikat, iż "nie posiadam uprawnień".

- Czy za poddanie się otrzymuje się mniej xp, gold niż za przegraną ?

@Lucathegreat - również zdarzyło mi się z Tobą grać... ale nie wiedzieć czemu już w pierwszej turze wyskoczył "Draw"...

Odpowiedz
Maelius

Jeszcze jedno pytanie, jak wyłączyć muzykę ? Po pewnym czasie robi sie już irytująca....

Odpowiedz
UpiornyRycerz

Jeśli masz stałe IP to wytłumacz mi dlaczego nie mogę grać a mój kolega któremu podałem mój login i hasło by sprawdził czy u niego odpali nie miał z tym problemu a ma on zmienne IP. Beta Might & Magic: Heroes VI i Diablo III chodziły mi bez żadnych problemów. Nawet nie wspominam o reszcie gier wymagających internetu nigdy nie miałem żadnego z nimi problemu. Dopiero ta gra sprawiła mi takie problemy.

Odpowiedz
G Lucas_the_Great

> Jeśli masz stałe IP to wytłumacz mi dlaczego nie mogę grać a mój kolega któremu podałem
> mój login i hasło by sprawdził czy u niego odpali nie miał z tym problemu a ma on zmienne
> IP. Beta Might & Magic: Heroes VI i Diablo III chodziły mi bez żadnych problemów. Nawet
> nie wspominam o reszcie gier wymagających internetu nigdy nie miałem żadnego z nimi problemu.
> Dopiero ta gra sprawiła mi takie problemy.
Stawiałbym na jakąś blokadę portów u ciebie lub dostawcy sieci - to w takich sytuacjach pierwszy trop.

Odpowiedz
UpiornyRycerz

OK to dlaczego wyświetla mi się komunikat o złym regionie jakbym nie był ani z Polski lub Fracji bo z tego co mi wiadomo to tylko w tych 2 krajach są prowadzone beta testy. To nie jest komunikat że nie mogę się połączyć z internetem tylko że mieszka dla przykładu w Afryce a nie w Polsce. Znam ten komunikat bo kiedyś chciałem grać w grę która jest dostępna tylko na terenie USA i wyświetla się podobny komunikat. Na potwierdzenie moich słów jeszcze raz napisze ten tajemniczy komunikat "Przepraszamy, ta gra jest obecnie niedostępna w twoim regionie."

Odpowiedz
Muldek

Witam czy tez macie problem z marketem? Nie wyswietla mi skryptow czyzby szykowali jakies zmiany, nowa frakcje?
Czy po porstu najlepeij zainstalowac od nowa gre ?

Odpowiedz
Maelius

Coś im się posypało, u mnie też wyskakuje ten błąd.

Odpowiedz
tr3jk

Jak zrobić żeby mieć po polsku ? Bo widze na screenach wszystko jest po polsku a ja mam po angielsku.

Odpowiedz
Buachu

Czy da się zmienić frakcje początkową ? Nekromanci to jest porażka w porównaniu do innych zamków. Wygrywam jeśli komuś wyjatkowo nie podejdzie...

Odpowiedz
G Lucas_the_Great

> Czy da się zmienić frakcje początkową ? Nekromanci to jest porażka w porównaniu do innych
> zamków. Wygrywam jeśli komuś wyjatkowo nie podejdzie...
Trzeba dzielnie uzbierać na talię startową, albo zdać się na los w paczkach z bohaterami...

Odpowiedz
G qwerty5712

Da się dobrze grać na początkowej tali necro. Tylko musisz wywalić zbyteczne spelle i lekko przerobić talię. Trzeba po prostu zmaksymalizować prawdopodobieństwo trzymania dobrej karty. Tylko trzeba grać ostro defensywnie. Wiele razy jednostka naładowana złymi czarami mająca zerowe szansę na przeżycie opłacało się zostawiać jako żywą tarczę dla linii(+ przeciwnik jest z reguły wtedy kartę w dupę, a my obroniliśmy linię). Ta strategia działa jeśli przeciwnik nie ma przypakowanych spelli zabijających wszystko.

Odpowiedz
Variox

Orientuje się ktoś czy będzie wipe kart czy może ubi zostawi nam konta z taliami jakie zdobyliśmy ?:P

Odpowiedz
soochy

Przyjemnie się gra, mimo to, że gra jest strasznie zabugowana pod względem technicznym. Trudno było nawet trafić w przycisk popychający grę dalej w tutorialu. Później też można niby wciskać buttony dotyczące hero przeciwnika podczas gdy on wyciąga kartę. Nawet jak na betę, to dość sporo takich bugów.

Odpowiedz
G Ramonek

Swietna gra. A ja zaczalem grac przystanią. Troche tego żałuję bo z moich obserwowań wynika że jest to najsłabsza talia z trzech początkowych ale i tak wiele zależy od umiejętnego używania kart i taktyki. Za bitwe z gosciem o 100 pnkt. wyżej w rankingu dostałem 15000 złota. Wystarczyło na porządne boostery :P

Odpowiedz
G Eff3ctiv3

> Swietna gra. A ja zaczalem grac przystanią. Troche tego żałuję bo z moich obserwowań
> wynika że jest to najsłabsza talia z trzech początkowych ale i tak wiele zależy od umiejętnego
> używania kart i taktyki. Za bitwe z gosciem o 100 pnkt. wyżej w rankingu dostałem 15000
> złota. Wystarczyło na porządne boostery :P
Też uważam, że przystań jest najsłabsza. Oczywiście wygrywałem nawet przeciwko Inferno, którzy są najmocniejsi, ale stoje przy swoim i stwierdzam ze swoich obserwacji, że Przystań jest kepsciutka. Jej jedyny plus to czar : tornada,burzy,huraganu?, taki czar który powoduje, że jednostki wroga tracą 2 HP i nie mogą atakować.

Odpowiedz
G Lucas_the_Great

> Też uważam, że przystań jest najsłabsza. Oczywiście wygrywałem nawet przeciwko Inferno,
> którzy są najmocniejsi, ale stoje przy swoim i stwierdzam ze swoich obserwacji, że Przystań
> jest kepsciutka. Jej jedyny plus to czar : tornada,burzy,huraganu?, taki czar który powoduje,
> że jednostki wroga tracą 2 HP i nie mogą atakować.
Czary nie zależą od frakcji, a od bohatera, bohaterów zaś jest czwórka, więc argument żaden. :)btw mój najmocniejszy deck to Przystań, z Marcusem jako dowódcą, mającym tylko jedną szkołę magii, światło.

Odpowiedz
G Ramonek

Inferno musi spuścić łomot przeciwnikowi na samym początku. Bardzo potężne bestie. Nekropolia ma liczne jednostki a także bardzo (nie)ciekawe klątwy które potrafią doprowadzić przeciwnika do łez. Tak na przykład klątwa która sprawia że następnym razem kiedy jednostka straci punkt życia, zostanie uśmiercona.
Przystań ma naprawdę bardzo ciężko, a szczególnie przy pierwszych turach. Inaczej nie będzie w stanie poradzić sobie z przeważającymi siłami wroga ale ma za to bardzo potężne czary.

Chciałbym mieć teraz bohatera Nekro, mam dla niego dwa rary i jeden epic :O tylko herosa brak :(

Tak jak w MTG dużo zależy od szczęścia ale w jednej chwili skala bitwy może przechylić się na twą szale, a tobie pozostanie umiejętne użycie czarów i taktyczne rozłożenie jednostek.

Odpowiedz
Aleksiejs

Też nie mogę grać ze względu na region. Wcześniej działało, przestało nagle beż żadnych zmian na komputerze ani ingerencji w cokolwiek. Porty mam na pewno odblokowane wszystkie więc winę ponosi ubisoft, który nie potrafi z tym nic zrobić.

Jeśli ktoś jest ciekawy większej ilości informacji na temat gry to zapraszam na forum:

mim.hekko.pl

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze

Które kierownice będą kompatybilne z DriveClub?

2
Małgorzata Trzyna

Wolicie kierownicę niż pada w grach wyścigowych? Jamie Brayshaw, menadżer społecznościowy z Evolution Studios, wymienił kierownice kompatybilne z DriveClub i obiecał, że z czasem pojawi się wsparcie dla kolejnych urządzeń tego typu od różnych producentów.

Czytaj dalej 
Lubisz nas?