Rekomendowane wymagania:
- Procesor: Pentium® 4 lub Athlon® 2.0 GHz
- Pamięć RAM: 512 MB
- Karta graficzna wyposażona w 64 MB Ram z pełną obsułgą pakietu Direct 9.0
Obsługiwane karty graficzne:
- Radeon- SDR, DDR, LE, 7200, 7500, 8500, 8800, 9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800
- Nvidia- GeForce SDR/DDR, GeForce2, GeForce3, GeForce4, GeForce FX
- Matrox- Parhelia, P650, P750
- XGI- Wszystkie modele
- SIS- 315, Xabre 80/200/400/600
- S3- Savage XP, Chrome S4/S8/F1
- Trident- XP4 T1/2/3
- 3Dlabs- VP 560/760/870
Na poniższych kartach graficznych gra Immortal Cities: Children of the Nile nie będzie działać
- ATI- Rage, Fury, Radeon VE, 7000
- Nvidia- Riva, TNT, TNT2 (Uwaga: Demo gry działa na karcie Riva TNT2 lecz pełna wersja nie uruchomi się na tej karcie graficznej.)
- Matrox- G100/200/400/450/550
- STM- Wszystkie modele
- SIS- 6326, 300, 305, 650
- S3- Savage 3D/4/2000
- Trident- Blade
- 3Dlabs- Permedia /2/3
- 3DFX- All
Uwaga: Gra Immortal Cities: Children of the Nile nie wspiera oficjalnie kart graficznych opartych na chipsetach firmy Intel, jednakże na niektórych kartach graficznych z tej rodziny może uruchomić się i działać poprawnie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!