Guild Wars 2 - wrażenia z Gamescom 2010

Grzegorz Bonter
2010/09/06 15:00
1
0

Późno bo późno, ale najważniejsze, że w końcu udało się. Zaitsev opisał to, czego przez te kilka dni udało mu się dowiedzieć na temat Guild Wars 2. Zapraszamy do lektury.

ArenaNet nie spieszyła się. Guild Wars 2 zostało zapowiedziane jeszcze w 2007 roku,. Niestety, od tamtej pory tytuł ten nie był priorytetem NCSoftu, bowiem Koreańczycy byli zbyt bardzo zajęci wypychaniem na rynek Aiona. No nic. Jako fanowi Guild Wars pozostawało mi jedynie czekanie i cieszenie się tą namiastką informacji, jaką dotychczas ujawniono. Dlatego tym bardziej nie mogłem się doczekać wyjazdu na Gamescom, bowiem to tam po raz pierwszy Guild Wars 2 miało zostać zaprezentowane szerokiej publiczności i do tego w grywalnej formie.

Jeśli powyższy wstęp do tekstu Zaitseva rozbudził Waszą ciekawość, ciągu dalszego szukajcie pod powyższym obrazkiem lub czerwonym paskiem na dole.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
07/11/2010 08:20

Z początku jak ukazała się tylko koncepcja wytworzenia GW2 oraz nowe możliwości tj skakanie, bez instancyjność myślałem, że to będzie kolejna nieudana kopia WoW''a. Po tych wszystkich prezentacjach i rozbudowie kreatora naszej postaci podobnej do tej w Neverwinter Nights, uważam, że GW2 przewyższy WoWa, nawet gdy ten wyda na świat nową część pt Cataclysm. Sama koncepcja gameplay już odbiegała od standarów, które się pojawiały w grach MMO nie tylko tych płatnych, ale i zupełnie darmowych. Sam ten artykuł napisany w tak ekspresywnym stylu świadczy o potędze jaką wyda na świat studio ArenaNET. Jak wiecie pracownicy tego studia zostali zwolnieni z Blizzard Entertainment, więc pracowali przy tworzeniu WoW''a, a teraz Blizzard pewnie pluje sobie w twarz, że sam stworzył sobie tak silną konkurencję.