Rise of Nations: Rise of Legends - frakcja Alin

Hakken
2006/06/18 15:00

W zeszłym tygodniu opisaliśmy frakcję Vinci z nadchodzącej gry Rise of Nations: Rise of Legends. Dziś nadszedł czas by pójść za ciosem i opisać ich południowych sąsiadów – magiczną nację Alin.

Tydzień temu opowiedzieliśmy o frakcji Vinci, w dzisiejszej odsłonie przeglądu sił walczących o dominację w grze Rise of Nations: Rise of Legends chcielibyśmy wam przybliżyć ich południowych sąsiadów, czyli frakcję Alin. O ile Vinci to prekursorzy rewolucji technologicznej, tych drugich można określić mianem magicznych konserwatystów. Nie bez znaczenia jest tu fakt, że najprawdopodobniej bez nich nie byłoby współczesnych Vinci – najbardziej nowatorskie miasto-państwo północy, Miana, leży tuż przy granicy z ziemiami zamieszkanymi przez Alin. Potężna magia opanowana do granic perfekcji, stworzyła potrzebę równowagi. Nie mogąc dorównać swym sąsiadom w ich dziedzinie, możni z Miany sięgnęli po techniczną alternatywę.

Pełen tekst znajdziecie tutaj

GramTV przedstawia:

Rise of Nations: Rise of Legends - frakcja Alin

Komentarze
21
Usunięty
Usunięty
09/08/2006 22:51

Alinowie sa fajni ale niestety bardzo niezbalansowani odnosnie do innych nacji

Usunięty
Usunięty
09/08/2006 12:12

według mnie tylko potęga magii prowadzi do rzwyćiestwa a mrok zaś budzi strah u wrogów więc to mpja ulubiona frakcja

Usunięty
Usunięty
05/07/2006 20:32

Alin to nacja dobra do rushowania ma duzo tanich jednostek ale jedna wada jest to ze sa one slabe. Dlatego we wczesnych fragmentach gry alin naprawde moga zalezsc za skore.Zeby odkrywac dzrewo technologiczne musisz budowac mangus districtAlin moga przywolywac darmowe jednostki w znaleznosci od pozomu vigor w biblioteceRozwoj miastaMangus Merchant Merchant Districtalbo 3 merchantdzrewo technologicznetresure 1 tresure 2 i albo vigor 1 albo evocation




Trwa Wczytywanie