Star Wars: The Old Republic będzie zarabiać na siebie mając pół miliona subskrybentów?

Igor Wiśniewski
2011/02/02 11:35

Niekończąca się opowieść - chyba tak można najlepiej opisać kwestię opłacalności MMORPG od BioWare. Głos zabrał też CEO EA, John Riccitiello.

Przemawiając do inwestorów podkreślił, że pół miliona stałych subskrybentów Star Wars: The Old Republic będzie "przynosić przyzwoite zyski, ale nie jest to szczyt marzeń firmy.". Dodał też, że "wszystko powyżej miliona stałych abonentów to opłacalny biznes.". Riccitiello przyznał, że firma ponosi duże koszty produkcji gry, która ma wyjść jeszcze w 2011 roku, ale po zamknięciu roku fiskalnego. Jednocześnie skrytykował wszelkie spekulacje prasowe dotyczące wyłożonej już sumy pieniędzy.

Star Wars: The Old Republic będzie zarabiać na siebie mając pół miliona subskrybentów?

GramTV przedstawia:

"Wartości podawane na różnych blogach znacznie przewyższają faktyczne koszty produkcji gry"

Czy ta wypowiedź CEO firmy uspokoiła inwestorów? Trudno powiedzieć.

Komentarze
15
Sinirio
Gramowicz
02/02/2011 17:00
Dnia 02.02.2011 o 16:37, Vojtas napisał:

> Tak, tylko czy GTA przekroczyło tą stówkę z czy bez kampanii reklamowej... Bez marketingu - jeśli wierzyć Rockstar i Take2.

Jeśli porównać grę do takiej sumy to GTA IV było zbugowanym średniakiem. Nie chce mi się w to wierzyć...

Vojtas
Gramowicz
02/02/2011 16:37
Dnia 02.02.2011 o 16:04, Sinirio napisał:

Tak, tylko czy GTA przekroczyło tą stówkę z czy bez kampanii reklamowej...

Bez marketingu - jeśli wierzyć Rockstar i Take2.

Sinirio
Gramowicz
02/02/2011 16:04

Dnia 02.02.2011 o 14:42, Vojtas napisał:

Skąd wiadomo, że nie 100? Przecież Ricitello nie powiedział konkretnie, które doniesienia ma na myśli. GTA IV kosztowało stówkę, więc dlaczego nie SWTOR? Moim zdaniem deweloping przekroczył grubo 100 - to jest ogromna gra, ogromne przedsięwzięcie.

Tak, tylko czy GTA przekroczyło tą stówkę z czy bez kampanii reklamowej...




Trwa Wczytywanie