Heroes of Might and Magic V otrzymuje nagrodę AS EMPiKu 2006!

CD Projekt
2007/02/15 13:10

CD Projekt z przyjemnością informuje, że gra strategiczna Heroes of Might and Magic V została nagrodzona prestiżową nagrodą AS EMPiKu 2006.

Heroes of Might and Magic V otrzymuje nagrodę AS EMPiKu 2006!

Od ośmiu lat AS EMPiKu przyznawany jest najchętniej kupowanym produktom w sieci handlowej EMPiK. W tym roku, w kategorii Gry PC statuetka przypadła grze Heroes of Might and Magic V. Oznacza to, że w salonach EMPiK był to największy przebój w 2006 roku wśród gier komputerowych. Tytuł ten od dnia premiery przez ponad 15 tygodni utrzymywał się w ścisłej czołówce na Top Liście Empiku!

„Jesteśmy niezwykle dumni z otrzymania tej nagrody. To fantastyczne uczucie dla całej ekipy CD Projekt, bo wszyscy zapracowali na ten olbrzymi sukces. Ogromnie cieszymy się, że fani gier komputerowych po raz kolejny docenili nasze wysiłki i „zagłosowali” na grę z naszej oferty. Korzystając z okazji chciałbym im serdecznie za to podziękować. Mogę obiecać, że nie spoczniemy na laurach. Spodziewajcie się w 2007 roku kolejnych fantastycznych wydań wspaniałych gier!” – powiedział Marcin Marzęcki, Dyrektor Marketingu firmy CD Projekt.

GramTV przedstawia:

Komentarze
69
PioMrex
Gramowicz
25/02/2007 21:10
Dnia 24.02.2007 o 19:06, Mike napisał:

> No naprawde jest sie czym chwalic...

>> Ciąg dalszy "Poprawy sytuacji...", marketing "uber alles">Nie marketing tylko po prostu normalna dyskusja oparta na faktach :)>

Dnia 24.02.2007 o 19:06, Mike napisał:

>póki co nie miałem okazji w tym roku doświadczyć pozytywnych zmian. Moze dlatego, ze dopiero byly dwie duze premiery w tym roku;) Mam jednak nadzieje, ze jednak jak w koncu zauwazysz, to tu na forum odnotujesz:)

No póki co to nadal nie dostałem odpowiedzi na maila z przełomu listopad/grudzień odnośnie funkcjonowania koszyka... więc komunikacja społeczna... tffffuuuu... z klientem kuleje dalej...Stąd póki co moja negatywna opinia jest podtrzymana dalej.... przynajmniej w tym segmencie.Co do nowych tytułów to generalnie obecnymi nie jestem zainteresowany nimi w pierwszym rzucie.

PioMrex
Gramowicz
25/02/2007 21:05
Dnia 24.02.2007 o 19:03, Mike napisał:

>Kazdy mogl to zrobic (kazdy inny > dystrybutor ;-P) Tylko jakos zaden inny tego nie zrobil;) i nawet jak robia przy swoich tytulach to ciezko im przebic naklad 30.000 sztuk, a o 50.000 nawet nie wspominajac;) ..wiec jednake jest tu cos na rzeczy z tymi logo na pudelkach;) Mysle, ze sie nie przekonamy, wiec chyba trzeba zostawic sprawe tak jak jest:)

Myślę, że spór rozwiała by informacja jaki sukces ta gra odniosła na świecie, jeżeli jej sprzedaż ogólnie na większości rynków (przynajmniej Europejskich) była tak samo wysoka w porównaniu z innymi grami to wskazywałoby, że jednak to twórcy gry się spisali i to im w 100% należy się nagroda. :)

Usunięty
Usunięty
25/02/2007 07:24
Dnia 24.02.2007 o 20:17, Mike napisał:

Na tworzenie produktu sklada sie: - lokalizacja, tlumaczenie, testy implementacja, nagrania aktorow (i negocjacje dot ich udzialu w projekcie), wypuszczanie patchy (od wersji 1.3 jak uspokoilo sie z wrzucaniem ang tesktow w poprzednich patchach bylo juz calkiem dobrze!) - dopilnowanie daty premiery (polska byla tuz po swiatowej!) - wynegocjowanie takich warunkow z dostawca, aby cena detaliczna byla atrakcyjna (czyli 99pln) - jakosc wydania gry (gra miala ponad 20 roznych elementow pakietu), wlacznie z opracowniem poradnika, wymysleniem gadzetow, uzyskaniem zgody na ich uzycie, i wyrobienie sie ze wszystkim na czas. - kampania informacyjna na jej temat - kampania reklamowa (reklamy w prasie branzowej, radio, tv) - inne dzialania zwiazane z gra typu konkursy, partnerzy medialni, wywiady - dzialania hanlowe takie jak: dostarczenie na czas calego nakladu i namowienie sklepow aby chcialy kupic tak duza ilosc, przygotowanie i wstawienie do sklepow standow, wobblerow, plakatow, organizacja promocji handlowych, specjalnych akcji typu nocna premiera z udzialem kaskaderow) - przygotowywanie patchy - opracowywanie nowych edycji np. zlotej kolekcji. - udzielanie pomocy technicznej rzeszy osob majacych roznorakie problemy - organizowanie preordera i dostaw przed premiera - fizyczna produkcja calosci i zsynchronizowanie kilkunastu podwykonawcow ktorzy biora udzial w procesie. ... i pewnie troche innych rzeczy o ktorych zapomnialem.

Morthi juz odpowiedzial na wiekszosc tego co napisales, ja dodam tylko, ze z polowy z tych rzeczy co napisales nie wywiazaliscie sie tak jak powinniscie, lub wcale sie nie wywiazaliscie...

Dnia 24.02.2007 o 20:17, Mike napisał:

A wiekszosc wymienionych punktow mozna polozyc przynajmniej na kilka sposobow, a polozenie kazdego z tych elementow moze odbic sie na ilosci w jakiej gra sie sprzeda. Co z przyjemnoscia obserwuje czesto u naszej konkurencji :) (pamietasz po jakim czasie od zachodniej premiery wyszedl poslki Oblivion;)

Szczerze? NIE PAMIETAM, bo kupilem od razu wersje kolekcjonerska (angielska) i mialem to gdzies... i tego (Boze spraw to wreszcie) oczekuje tez od Was, ze w koncu dacie mi taka mozliwosc jak wtedy Cenega... potem mozecie sobie psuc gry... robic bledow trzy tryliardy jak w NWN2 i nie dopuszczac do spatchowania gry przez 10 lat... zatrudniach plejade gwiazd z M jak Milosc czy Klan... bylebyscie wydali wersje angielska rowno z premiera swiatowa!!! Czy to tak trudno pojac? Cenega jakos nie ma z tym problemow ;-D BTW Ciesze sie, ze podales Ty sam przyklad Obka, bo to tylko pokazuje jak ogromna Cenega ma nad Wami przewage... Poza tym jak widzisz, Oni postarali sie zeby to bylo dopracowane i nie probowali tak jak Wy wcisnac ludziom wersji Pre Alpha PL ;-P (od razu mowie, ze nie wiem jak wyszla im ta polonizacja, bo nigdy w zyciu bym w Obka w wersji PL nie zagral... to jak ogladanie StarWars z Dubbingiem i powinno byc karane przez trybunal sprawiedliwosci jako zbrodnia przeciwko ludzkosci ;-P)

Dnia 24.02.2007 o 20:17, Mike napisał:

Teraz juz sie wylogowywuje, wiec pozdrowienia i na razie!

Pozdrawiam :-)




Trwa Wczytywanie