Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

Mateusz Mucharzewski
2014/11/27 19:00

Świat Survarium jest nie tylko niebezpieczny, ale i zróżnicowany. Tutaj dowiesz się, do jakich dokładnie miejsc będziesz mógł trafić w grze.

Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

W Survarium dostępnych jest obecnie 8 różnorodnych regionów. Każdy ma inną historię, czy charakterystyczne elementy. Poniżej możesz zapoznać się z opisem każdego z miejsc. Które Twoim zdaniem jest najciekawsze?

Rudnya

Pierwsza z lokacji znajduje się w wykluczonej strefie niedaleko elektrowni atomowej w Czarnobylu. Z pozoru zwykła, niczym nie wyróżniająca się wioska (z wyjątkiem tego, że z oczywistych powodów została opuszczona) kryje jednak wiele tajemnic. Porozrzucane po okolicy klatki, czy dziwne ślady prowadzą do odpowiedzi na pytanie, co dokładnie działo się tutaj. Rudnya to miejsce, w którym zlokalizowany został ośrodek badawczy pewnej tajemniczej organizacji. Prowadzono w nim między innymi badania na zwierzętach. Zgromadzone na miejscu zapasy leków to prawdziwy skarb dla każdej osoby żyjącej w trudnym świecie Survarium. Nic więc dziwnego, że Rudnya jest miejscem częstych walk wielu frakcji. Rudnya, Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

School

Lokalna szkoła to miejsce, które kryje za sobą tragiczną historię. To właśnie tutaj kilka lat temu ukryli się uchodźcy z któregoś z martwych miast. Zabarykadowani na jednym z pięter chronili się przed atakami zmutowanych zwierząt. Po tygodniu zapasy jedzenia były tak małe, że część osób wyruszyła na poszukiwanie pożywienia. Nikt nie wrócił żywy. Pewnego dnia pojawił się kolejny problem. O poranku wszystkich obudził straszny huk. Korzenie drzewa zniszczyły betonowe płyty na szkolnym dziedzińcu, na którym znajdowała się cała obrona uchodźców. Uszkodzone zostały również mury, przez co do szkoły wtargnęła horda zmutowanych zwierząt. Nikt nie miał szans przeżyć. Obecnie szkoła to świetne miejsce poszukiwań rzadkich artefaktów, które wykorzystywane są do produkcji niezwykle cennych leków pozwalających przeżyć ciężko chorym. School, Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

Vostok Radar Station

Kolejna lokacja to stacja radarowa, jedna z wielu baz wojskowych w górach Ural. Przed laty służyła do śledzenia ruchu rakiet balistycznych w górnych warstwach atmosfery. Kilka dni przez katastrofą do bazy dostarczono kanistry z tajemniczą, czarną substancją. Nikt nie wiedział do czego ona służy i po co została przetransportowana w to miejsce. Po pewnym czasie łączność ze stacją została przerwana. Próby odbicia bazy nie powiodły się. Udało się jednak przechwycić wiadomość z anten skierowaną do oddziału Armii Odrodzenia, który miał przegrupować się na południu. Po trzech miesiącach żołnierze zaginęli. Pozbawieni amunicji i jakiegokolwiek wsparcia podjęli desperacką próbę przebicia się przez syberyjski Las. Vostok Radar Station, Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

Chemical Plant

Zakłady chemiczne nazwane na cześć Lenina to przykład przemysłowej magii Związku Radzieckiego. Fabryka produkowała nawozy mineralne dla rolnictwa. Jak na ironię, miejsce ulokowania zakładu produkcji herbicydu (środek przeciwko chwastom) zostało wybrane w celu przerwania rozwoju okolicznego lasu. Z naturą ciężko jednak wygrać. Roślinność pokryła prawie całą powierzchnię fabryki. Brak konserwacji spowodował za to wyciek trujących substancji chemicznych, co doprowadziło do zanieczyszczenia rozległych obszarów dookoła zakładu. Przez lata budynki pokryte zostały grubą warstwą mchu oraz bujną roślinnością. Pozory mogą jednak zmylić - miejsce to nadal jest szalenie niebezpieczne, ale i pełne tajemnic. Chemical Plant, Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

Tarakanowsky Fort

GramTV przedstawia:

Tarakanowsky Fort jest kompleksem budynków obronnych zbudowanych w XIX wieku w celu obrony zachodniego kordonu Rosyjskiego Imperium. Służył on i w pierwszej, jak i w drugiej wojnie światowej. Później został jednak zapomniany i popadł w ruinę. Wszystko zmieniło się po katastrofie, kiedy to ten znajdujący się na skraju Lasu fort został zamieszkały przez naukowców. Z czasem dołączyli do nich inni ocaleni. Twierdza z ruiny zamieniła się w tętniącą życiem osadę. Wiara w wielką moc natury była wśród jej mieszkańców tak duża, że wewnątrz fortu zaczęły powstawać totemy, a ściany pokryto rytualnymi symbolami. Z nieznanych przyczyn miejsce to nie jest atakowane przez Las, dzięki czemu stanowi idealny punkt dla wędrujących gangów. Tarakanowsky Fort, Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

Mamayev Kurgan

Przez lata ludzkość przeszła wiele zawirowań. Ani klęski żywiołowe, ani epidemie nie były jednak aż tak dużym zagrożeniem dla społeczeństwa jak ono samo. Wojny światowe to najmroczniejszy okres w historii, przez co ci, którzy brali w nich udział, mają jeszcze większe znaczenie. Jednym z przełomowych momentów II wojny światowej była bitwa o Stalingrad. Ponad dwa miliony żołnierzy straciło w niej życie. Aby uwiecznić ich pamięć po wojnie powstał kompleks pomników, której perłą został pomnik Matka Ojczyzna wzywa. Przez lata stał się on symbolem siły i odwagi milionów obywateli Związku Radzieckiego. W czasie epidemii Wołgograd przekształcono w centrum operacyjne Armii Odrodzenia. To tutaj przegrupowały się szczątki radzieckiej armii i rozpoczęły wspólną walkę przeciwko nowemu zagrożeniu. Kurhan stał się więc po raz kolejny miejscem walki, tym razem ludzi i natury. Bitwy kompletnie zmieniły wygląd tego miejsca. Tylko pomnik Matka Ojczyzna wzywa stoi nienaruszony, jak przystało na symbol siły i odwagi. Mamayev Kurgan, Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

Vector Laboratory

Centrum Badań Wirusologii i Biotechnologii VECTOR niedaleko Nowosybirska to jeden z największych ośrodków naukowych w Rosji. Miejsce to powstało w celu badania wirusów i bakterii. Istotą prac było nie tylko poszukiwanie skutecznych leków i środków ochrony, ale i opracowanie oraz produkcja broni biologicznej. Nic więc dziwnego, że natura wybrała to miejsce jako jeden z początkowych celów. W pierwszych miesiącach po katastrofie wszelka komunikacja z laboratorium została zerwana, a jego pracownicy odcięci od świata. Rosyjski rząd próbował ich ratować, ale wojsko nie było w stanie zbliżyć się do kompleksu badawczego. Dodatkowo znajdujący się niedaleko Nowosybirsk został otoczony przez Las, przez co odbicie naukowców nie było możliwe. Między bitwami o miasto ocaleni mogli zauważyć niebieskie błyskawice na niebie nad placówką badawczą. Po pięciu latach grupa ludzi poszukująca pożywienia natrafiła na opuszczony kompleks. Odkryli oni, że laboratorium przypominało gigantyczny magnes, który przyciągał do siebie niszczycielską moc natury, ratując ten samym miasto przed zagładą. Vector Laboratory, Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

Cologne Bridge

Zaczynając od Syberii Las szybko zaczął zdobywać nowe tereny na całym świecie. Mimo licznych działań, natura niszczyła kolejne państwa zachodu. Jedyne skuteczne bariery to te stworzone wcześniej przez samą przyrodę. Jeną z nich jest rzeka Ren, tworząca naturalną granicę od Alp po Morze Północne. Zjednoczone siły wojsk europejskich próbowały walczyć z rozwijającym się Lasem, ale nie było to łatwe. Większość mostów na rzece została zniszczona, przez co za cel postawiono utrzymanie przynajmniej jednego w każdym dużym mieście, dzięki czemu możliwe było przechodzenie ocalałych z jednej strony Renu na drugą. Mimo zaciekłej obrony natura odnosiła kolejne triumfu. Wojska broniące mostu w Kolonii utworzyły na nim prawdziwą twierdzę dla ocalałych, ale i tu po kilku latach doszło do porażki. Otoczeni i pozbawieni większych nadziei na sukces ludzie opuścili swoją enklawę. Ich dalszy los jest nieznany. Cologne Bridge, Tydzień z Survarium - Regiony dostępne w grze

Jak widać każde miejsce w Survarium ma swoje tło fabularne. Studio Vostok Games postarało się, aby wykreowane przez nich lokacje nie tylko sprawiały przyjemność z grania, ale i swoim wyglądem opowiadały historię, zawsze bardzo tragiczną. Ciężko jednak było spodziewać się czegoś innego po grze przedstawiającej świat po apokalipsie.

Tydzień z Survarium to wspólna akcja promocyjna firm IMGN.PRO i gram.pl.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
28/11/2014 20:56

Słaba gra - głównie przez PvP - ludzie po takiej produkcji oczekują zupełnie czegoś innego

Usunięty
Usunięty
28/11/2014 20:56

Słaba gra - głównie przez PvP - ludzie po takiej produkcji oczekują zupełnie czegoś innego

Usunięty
Usunięty
28/11/2014 16:30

Również czekam na tryb otwarty oraz co-opa. Wtedy można się bardziej zainteresować grą. Obecny tryb to zwykłe tryby PvP dostosowany do tego akurat świata. A PvP to ja wolę w Battlefieldzie. Chcę survivalu i na to też czekam.




Trwa Wczytywanie