logo

informacje

Gothic 3 - Edycja Kolekcjonerska - wyjątkowa okazja dla spóźnialskich

Środa, 01.11.2006, godzina 18:14, autor: gram.pl

Z radością informujemy, że ci, którym z różnych powodów nie udało się zamówić Edycji Kolekcjonerskiej gry Gothic 3, dostaną jeszcze jedną okazję. Już jutro do sprzedaży w sklepie gram.pl trafią egzemplarze z niepotwierdzonych zamówień.

Tak jak informowaliśmy wcześniej, limitowana Edycja Kolekcjonerska Gothica 3 nie będzie miała żadnych wznowień i dodruków, a niewielka ilość egzemplarzy, jaka pojawi się jeszcze w sklepie, pochodzić będzie z niepotwierdzonych na czas i tym samym niezrealizowanych zamówień przedpremierowych. Więcej szczegółów już jutro.

Dokładne informacje na temat Edycji Kolekcjonerskiej Gothica 3 znaleźć można pod adresem sklep.gram.pl/gothic3ek.

PCGothic 3

Producent: JoWooD | dystrybutor: CD Projekt/CDP.pl

najnowsze komentarze

Musze dorwac jeszcze przynajmniej jeden!

Niezła wiadomość. Ale ja już niestety zamówiłem zwykłą.

hihih ^^ a trzeba bylo zamawiac :)

Hej, to nie fair, że jutro. Jutro to ja jestem do 16 w szkole, a tez bym chciała miec szanse na zamówinie EK!

a jednak coś tam jeszcze mają

Ale CDP kasiore robi na tym Gothicu 3. Ta inwestycja napewno byla najlepsza w tym roku ;). Mam nadzieje ze odwalili kawal dobrej roboty. Jesli tak to nalzy im sie chwala a czy tak bedzie dowiem sie jutro jak paczka do mnie trafi :D

> Hej, to nie fair, że jutro. Jutro to ja jestem do 16 w szkole, a tez bym chciała miec szanse
> na zamówinie EK!

to Ty nie masz internetu w szkole ? -.-'

Zadziwiające, ta Limitowana Edycja Kolekcjonerska jest LIMITOWANA! Nie to co w wypadku HoMM5, kiedy nie tylko nie widać było jej końca, a nawet jeszcze jej trochę doprodukowano, aby zaspokoić popyt i jest dostępna nadal w sklepie gram.pl w dużej ilości xD

Jakbym trafił, żeby był choć 1 egzemplarz to kupuje na 100% :D:D
Ale znając moje szczęście to....:|

Panowie Niebiescy - kiedy kiedy o której godzinie!

Chyba zamówię... Jezu, jest jeszcze szansa!

Hmm pewnie cdp jakies dorobil mam nadzieje ze nie! tylko bedzie 2000 sztuk EK!

Ach, tylko patrzeć jak Gothikowcy się rzucą.

Współczuje tego oczekiwania na te kilkanaście niepotwierdzonych zamówień ale jak sądzę wszyscy się załapią ;) Ja już może jutro będę miał już w domku EK.

> Hmm pewnie cdp jakies dorobil mam nadzieje ze nie! tylko bedzie 2000 sztuk EK!


Czytałes ty wogóle newsa do końca? Nie dorabiali egzemplarzy, po prostu kilku ludzi nie potwierdziło zamówienia i dlatego tak wyszło.

No, ja miałem nauczkę z CoH i G3 EK zamówiłem odrazu, gdy była taka możliwość :) ... Czekam teraz na Edycje kolekcjonerskie innych, interesujących mnie gier ;P

Musze się spytać bo nie wytrzymam nerwowo. Czy wśród tych kilku niepotwiedzonych jest moja EK? Bo potwierdziłem ją dopiero wczoraj o 17. Ale mam nadzieję, że jednak ją dostanę.


nie od switu, ale zapewne tak we wczesnych godzinach popoludniowych :D
musimy sprawdzic wszystkie biezace zamowienia. sprawdzic, czy z osob, ktore nie potwierdzily w terminie
nie znajdzie sie ktos kto jednak bedzie nadal chcial otrzymac gre.
do sklepu trafi, kiedy bedziemy mieli juz wszystko wyjasnione.

i uprzedzajac pytanie - ile sztuk? w tej chwili nie wiem. moze byc 10 albo 50.
te informacje bedziemy znali jutro.

Nie no! MUSZĘ GO MIEĆ (mówione fanatycznym głosem)!

Zatrzymajcie jedne egzemplarz dla mnie! :))

>
> nie od switu, ale zapewne tak we wczesnych godzinach popoludniowych :D
> musimy sprawdzic wszystkie biezace zamowienia. sprawdzic, czy z osob, ktore nie potwierdzily
> w terminie
> nie znajdzie sie ktos kto jednak bedzie nadal chcial otrzymac gre.
> do sklepu trafi, kiedy bedziemy mieli juz wszystko wyjasnione.
>
> i uprzedzajac pytanie - ile sztuk? w tej chwili nie wiem. moze byc 10 albo 50.
> te informacje bedziemy znali jutro.


Ej, we wczesnych godzinach popłudniowych to nie fair, większość w tym czasie siedzi w budzie :( np. ja