DmC Devil May Cry: Definitive Edition

Premiera:
15.01.2013
Gatunek:
Producent:

O grze

DmC: Devil May Cry Definitive Edition to ulepszona i wzbogacona wersja gry akcji/hack and slash DmC: Devil May Cry, stworzona przez Ninja Theory i wydana przez firmę Capcom.

W DmC: Devil May Cry gracze wcielają się w młodzieńca imieniem Dante, żyjącego w Limbo City, w społeczeństwie, którym potajemnie manipulują demony. Piekielne istoty polują na bohatera nieustannie. Dante zostaje w końcu wciągnięty w inny wymiar, świat Limbo, zamieszkany przez demony, gdzie musi stawić czoła licznym przeciwnikom i znaleźć drogę do świata ludzi. Od brata-bliźniaka, Vergila, przywódcy "Zakonu" mającego na celu uwolnienie świata od demonów, Dante dowiaduje się, że jest synem demona i anioła.

Dante posiada szereg demonicznych i anielskich umiejętności, między którymi może się swobodnie przełączać. W jego arsenale znajduje się kilka rodzajów broni - miecz Rebellion, który można przemieniać w anielską kosę Osiris lub piekielny topór Arbiter; pistolety Ebony & Ivory oraz demoniczne rękawice Eryx. Podczas walki Dante może po napełnieniu specjalnego wskaźnika aktywować Devil Trigger, a tym samym spowolnić czas, wyrzucić wrogów w powietrze i zadawać im ogromne obrażenia. Zbierając różne typy dusz, może regenerować zdrowie, kupować przedmioty lub ulepszać umiejętności.

W DmC: Devil May Cry Definitive Edition twórcy wprowadzili następujące ulepszenia:

  1. lepsza oprawa graficzna
  2. 1080p i 60 fps;
  3. wszystkie DLC - kampania Vergils Downfall, trzy skórki dla Dantego, trzy skórki dla broni oraz wyszukiwaczka przedmiotów;
  4. tryb Turbo, w którym gra działa 20% szybciej
  5. tryb Hardcore - w trybie tym zdobywanie rangi jest trudniejsze, zdolność Devil Trigger nie wyrzuca przeciwników w powietrze, parowanie wymaga większych umiejętności, wrogowie są silniejsi;
  6. ręczne zaznaczanie przeciwników;
  7. tryb Vergil Bloody Palace - 60 poziomów do ukończenia, w trybie tym można w nim zagrać jako Vergil;
  8. tryb Must Style - tylko gracze posiadający rangę S lub wyższą zadają jakiekolwiek obrażenia;
  9. tryb Gods Must Die Difficulty Mode - najwyższy poziom trudności; wszyscy przeciwnicy mają aktywny Devil Trigger, nie można używać przedmiotów ani korzystać z kulek leczenia;
  10. lepszy balans, naprawione exploity;
  11. implementacja popularnych modów stworzonych przez społeczność;
  12. dodatkowa cut-scenka.

Wymagania sprzętowe

<b>Minimalne wymagania sprzętowe</b>: <br> System operacyjny: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8 <br> Procesor: AMD Athlon X2 2,8 Ghz lub lepszy, Intel Core2 Duo 2,4 Ghz lub lepszy <br> Pamięć: 2 GB RAM <br> HDD: 8 GB wolnego miejsca <br> Karta wideo: ATI Radeon HD 3850, NVIDIA GeForce 8800GTS <br> DirectX: 9.0c <br> Dźwięk: standardowe urządzenia dźwiękowe <br> <b>Zalecane wymagania sprzętowe</b>: <br> System operacyjny: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8 <br> Procesor: AMD Phenom II X4 3 Ghz lub lepszy, Intel Core 2 Quad 2,7 Ghz lub lepszy <br> Pamięć: 4 GB RAM <br> HDD: 9 GB free hard drive space <br> Karta wideo: AMD Radeon HD 6950 lub lepsza <br> DirectX: 9.0c <br> Dźwięk: standardowe urządzenia dźwiękowe

Recenzje tej gry:

49
8,5
Recenzja
Michał Mielcarek
DmC: Devil May Cry - recenzja
Diabeł zapłakał już po raz piąty, ale fani Dantego nie mają powodu do płaczu. DmC: Devil May Cry to wymarzony restart słynnej serii. Pierwsza głośna gra 2013 roku nie zawodzi.
14.01.2013
49
19
8,5
Recenzja
Łukasz Berliński
DmC Devil May Cry: Definitive Edition - recenzja
Dante na konsolach nowej generacji w końcu rozprawia się z demonami tak, jak powinien to robić od samego początku.
18.03.2015
19

Powiązane galerie:

Galeria
Zdjęcia: 11
DmC Devil May Cry: Definitive Edition
12.01.2015
Galeria
Zdjęcia: 5
DmC Devil May Cry - Vergil’s Downfall (DLC)
20.02.2013
Galeria
Zdjęcia: 90
DmC: Devil May Cry
23.09.2010

Treści o tej grze:

3
Felieton
Mateusz Mucharzewski
Stare serie opowiedziane na nowo, czyli najlepsze rebooty - ranking TOP 10
Tchnięcie nowego życia w markę nigdy nie jest proste, zwłaszcza jak mówimy o bardzo starych seriach. W tym przypadku udało się to bardzo dobrze.
18.03.2023
3
6
Paweł Pochowski
Gamescom 2015: Ghost Ghames broni nowego NFS-a - to nie Underground
Twórcy gry podają powody, dla których ich zdaniem nowa część Need for Speed nie może być nazwana nowym Undergroundem.
06.08.2015
6
24
Graliśmy
Mateusz Kołodziejski
DmC Devil May Cry - już graliśmy!
Były płacze i wrzaski, rwanie włosów i tupanie ze złości, wyzwiska i groźby pod adresem Ninja Theory. Tymczasem
14.12.2012
24
6
Małgorzata Trzyna
Znamy pierwsze szczegóły dotyczące Sacred 3, zobaczcie dwa pierwsze screeny
W Sacred 3 nie będziemy mieli okazji zagrać samotnym bohaterem. Naszemu protagoniście zawsze będą towarzyszyli jeśli nie inni...
31.08.2012
6
27
Małgorzata Trzyna
Dlaczego w Wiedźminie 2 zabrakło walki dwoma mieczami?
CD Projekt RED przez pewien czas rozważał dodanie walki dwoma mieczami w
22.08.2012
27
4
Mateusz Stanisławski
Darmowe DLC do Max Payne 3 jeszcze w tym miesiącu
Rockstar podał ponadto pierwsze szczegóły na temat kolejnych płatnych dodatków do
01.08.2012
4
45
Małgorzata Trzyna
EA obiecuje wspierać Battlefielda 3 nawet po premierze kolejnej części
Beta Battlefielda 4 ma rozpocząć się jesienią 2013 roku. Dla wielu fanów jest to znak zwiastujący koniec
27.07.2012
45
20
Patryk Purczyński
EA: Bazowanie na istniejących markach to kosztowny błąd
Nowy szef EA Games nie ma złudzeń: inwestowanie w nowe marki to konieczność. Jednocześnie uważa on jednak, że do tych już istniejących nadal da się wprowadzić sensowne...
30.06.2012
20
7
Mateusz Stanisławski
Otwarta beta F1 Online: The Game w końcu wystartowała
Po drobnych problemach twórców każdy już może odpalić w swojej przeglądarce internetowej wersję beta
26.06.2012
7
14
Mateusz Stanisławski
Demo Jagged Alliance: Back in Action tuż za rogiem
Na przestrzeni najbliższych dni – a może nawet godzin – BitComposer Games udostępni wersję demonstracyjną
01.02.2012
14