Recenzje gier

Dead Space 2 - recenzja

Michał Nowicki
50

Przed Wami jeszcze gorąca recenzja Myszastego, który dzieli się swoimi wrażeniami z gry w Dead Space 2. Zapraszamy do lektury!

Rajd Polski - recenzja

Paweł Pochowski
20

Na rynku pojawiła się kolejna gra wyścigowa, która stara się odtworzyć nasze rodzime realia. I choć Rajd Polski jest projektem o klasę ambitniejszym niż Maluch Racer, to jednak jest coś, co łączy obydwa te tytuły. Co to takiego? Tego dowiecie się z naszej recenzji.

Lionheart: Wyprawy Krzyżowe - recenzja

Adam Berlik
4

Studio Neocore Games ponownie dało o sobie znać. Czy twórcy takich gier, jak Crusaders: Thy Kingdom Come oraz King Arthur (oraz dodatków do niej), swoją najnowszą produkcją, Lionheart: Kings' Crusade, stanowią konkurencję dla cyklu Total War?

Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam - recenzja

Michał Nowicki
37

Myszasty pograł już nieco w najnowszy dodatek do wielkiego przeboju studia EA DICE - Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam. Czas na krótkie podsumowanie.

Two Worlds II - recenzja (PS3)

Paweł Borawski
11

Rozmach, nieco oldschoolowych rozwiązań i masa rzeczy, które można było rozwiązać lepiej lub najzwyczajniej inaczej – tak można skrótowo podsumować Two Worlds II. Jednak by uzyskać pełny obraz tego, jak wypadło nowe dzieło studia Reality Pump, należy przyjrzeć się kilku konkretnym elementom.

Nail'd - recenzja

Paweł Pochowski
22

Techland jawi się jako producent na wszech miar szeroko utalentowany. Tworzy gry o przeróżnej tematyce – od FPS-ów na dzikim zachodzie z cyklu Call of Juarez, przez rajdówki z serii Xpand Rally, futurystyczne strzelanki Chrome, aż po zręcznościowe symulacje żużla i tytuły muzyczne (Karaoke for fun). Tym razem przyszedł czas na wyścigi quadów oraz motocykli w jednym, czyli oczywiście Nail’d. Czy i w tej dziedzinie Techland zaprezentuje się na piątkę z plusem?

Gray Matter - recenzja

Sebastian Kejres
28

Jane Jensen została uznana za mistrzynię gatunku gier przygodowych po ukazaniu się przed wielu laty Gabriela Knighta. Kolejne tytuły z serii tylko ugruntowały tę pozycję. Obecnie, po długiej przerwie, pani J.J. powraca z nowym tytułem – Gray Matter

TRON: Evolution - recenzja

Paweł Borawski
15

Filmowy Tron bez wątpienia rozbudzał wyobraźnię widzów w latach osiemdziesiątych. Także moją, gdy widziałem go spory czas po premierze, wtedy jeszcze jako dziecko. Nie sposób jednak nie odnieść wrażenia, że obraz ten nie przetrwał próby czasu w przeciwieństwie do chociażby Gwiezdnych Wojen, które dla całych rzesz ludzi są i będą kultowe. 28 lat po oryginalnym Tronie wracamy do tej marki. Jednak czy może to być reanimacja udana?

Gran Turismo 5 - recenzja

Marcin Sikora
64

Uprzedzam wszystkich, którzy przyszli tu szukać potwierdzenia, że jest super, bo sami grając jakoś nie potrafią się do tego przekonać. Przeczucie Was nie myli – nie jest. Jest po prostu dobrze, ale na pewno nie wybitnie. Nie jest to wyścigowa gra ostateczna, jaką nam przez lata obiecywano.

Need for Speed: Hot Pursuit - recenzja (PC)

Paweł Pochowski
42

Po publikacji całego Tygodnia z Need for Speed: Hot Pursuit oraz recenzji gry w wersji przeznaczonej na konsolę PlayStation 3 postanowiliśmy przetestować jeszcze edycję pecetową. Czy jest ona równie dobra jak konsolowe? Zachęcamy do zapoznania się z naszą oceną.

Need for Speed: Hot Pursuit - recenzja (PS3)

Marcin Sikora
37

Seria Need for Speed zmienia się niemal co rok, czasami ze sporą stratą na jakości, która rzadko ma jednak negatywne przełożenie na sprzedaż, niezmiennie wzbudzającą zazdrość nielicznej konkurencji. W przypadku tej odsłony nie ma najmniejszych wątpliwości, co do jakości – twórcy serii Burnout stanęli na wysokości zadania i dostarczyli świetną grę.

Amnesia: Mroczny Obłęd - recenzja

Patryk Purczyński
28

Bez blasku reflektorów i szumu medialnego w studiu Frictional Games powstawała sobie spokojnie gra Amnesia: Mroczny Obłęd. Stanowi ona najlepszy dowód na to, że nawet dziś prasie potrafią umknąć prawdziwe perełki.

Two Worlds II - recenzja

Rafał Dziduch
279

Two Worlds II jest, niestety, produkcją bardzo nierówną. To RPG przygotowane z rozmachem, które stawia na ciekawie opowiedzianą historię, świetny system craftingu i alchemii, tak bardzo lubiane przez część graczy zbieractwo wszelakie, ale jednocześnie na kilku polach daje mocno ciała. Podobnie zresztą jak pierwsza część. Chcecie znać szczegóły? Zapraszam do recenzji.

Harry Potter i Insygnia Śmierci – część pierwsza - recenzja

Adam Berlik
17

Walka z Sami-Wiecie-Kim powoli ma się ku końcowi. To już przedostatni (jeśli chodzi o serię gier i filmów) epizod o Harrym Potterze, diametralnie różny od poprzednich. Insygnia Śmierci – część pierwsza adresowana jest bowiem wyłącznie do starszych fanów uniwersum pani Rowling.

Assassin's Creed: Brotherhood - recenzja

Marcin Sikora
63

Wieść niesie, że Assassin’s Creed: Brotherhood to skok na kasę... Ale za to jaki! Jak, żeby daleko nie szukać, skok wiary asasyna – lot jest spektakularny i bardzo długi. Tych, którzy nie polubili się z dwiema pierwszymi częściami, ta zapewne także nie przekona, co nie zmienia faktu, że to świetna gra i od swoich poprzedniczek znacznie lepsza.

007: Blood Stone - recenzja

Adam Berlik
8

Czy studio Bizzare Creations wywiązało się z powierzonego im zadania i stworzyło kolejną wartą polecenia odsłonę cyklu gier o Bondzie? Odpowiedzi na to pytanie szukał Harpen.

The Shoot - recenzja

Rafał Dziduch
8

Na początku jestem Wam winien pewne wyjaśnienie. Zupełnie nie wiem dlaczego, ale sądziłem że The Shoot będzie grą podobną do The Movies z 2005 roku, w której maczał paluszki Peter Molyneux. Była to całkiem udana i pod pewnymi względami oryginalna produkcja, która pozwalała nam zajmować się biznesem filmowym. Jednak w przypadku The Shoot mamy do czynienia z zupełnie innym gatunkiem, choć tematyka filmowa jest obecna jakby w tle. O co właściwie chodzi? Można zaryzykować stwierdzenie, że jesteśmy gwiazdą filmów akcji.

Call of Duty: Black Ops - recenzja

Grzegorz Bonter
216

W tym roku Activision jest w niezwykle komfortowej sytuacji. Na rynku militarnych FPS-ów tej jesieni nie ma praktycznie konkurencji. Medal of Honor, które miało być próbą podkradnięcia części fanów Modern Warfare, okazał się spektakularną porażką. Oczywiście gra nie sprzedała się najgorzej, ale tryb multiplayer raczej nie utrzyma się zbyt długo przy życiu. Dlatego ekipa Bobby'ego Koticka, aby odnieść sukces, musiała przygotować jedynie solidną pozycję, która będzie w stanie utrzymać przy sobie graczy na nieco dłużej niż tylko 5 minut. Czy udało im się wykonać ten plan?

God of War: Duch Sparty - recenzja

Rafał Dziduch
23

Po genialnym God of War III na PS3 Kratos przypuścił ostatni atak na PSP. Czy God of War: Duch Sparty jest tak dobry jak jego „starszy brat”?

Football Manager 2011 - recenzja

Patryk Purczyński
0

Ciężko jest oceniać takie produkcje, jak Football Manager 2011. Z jednej strony jest to bezsprzecznie najlepsza gra w swoim gatunku, z drugiej brakuje jej wyrazistych nowości. Powstaje jednak pytanie: co tu, do diaska, specjalnie zmieniać?

Your Shape: Fitness Evolved - recenzja

Łukasz Wiśniewski
22

Your Shape: Fitness Evolved nie jest grą w normalnym tego słowa znaczeniu. Skoro jednak ten program stworzony na Kinect wylądował na półce z grami... cóż, wypada go zrecenzować, bo kto inny to za nas zrobi?

FIFA Manager 11 - recenzja

Adam Berlik
9

Czy twórcy FIFA Managera 11, na dziesiątą okrągłą rocznicę serii, wywiązali się z powierzonego im zadania i stworzyli grę na miarę oczekiwań fanów cyklu? Wystarczy kilka minut rozgrywki, by móc odpowiedź twierdząco na to pytanie.

Castlevania: Lords of Shadow - recenzja

Łukasz Berliński
76

To nie jest recenzja Castlevanii jaką znacie. Produkcja MercurySteam poza tytułem zdaje się nie mieć nic wspólnego z kultową serią. To gra wiernie kopiująca pomysły, które wszyscy już znamy. Na domiar złego nie dodaje nic nowego od siebie... Produkcja, która nawet nie kryje tego, że bliżej jej do God of War niż Dawn of Sorrow sprawia wrażenie, że ta Castlevania w tytule to zaledwie marketingowy wabik, który ma przyciągnąć fanów serii. A ci kiedy zagrają w Castlevania: Lords of Shadow dostaną okrojony ze wszystkich smaczków mechanizm rozgrywki oraz fabułę, która niemal do samego końca skutecznie potwierdza nasze przypuszczenia, że mamy do czynienia z banalną bajeczką o rycerzu w lśniącej zbroi, a nie z mroczną historią o pogromcy wampirów.

Fable III - recenzja

Paweł Borawski
47

Peter Molyneux jest jak malutki chłopiec, który – żyjąc nieustannie w świecie marzeń – jest wręcz przekonany o sile swoich czynów i rewolucyjności własnych pomysłów. Niestety życie okazuje się brutalne, a w wielu sytuacjach nad osobiste ambicje należy przedłożyć inne sprawy. Fable III jest kolejnym na to dowodem.

Star Wars: The Force Unleashed II - recenzja

Rafał Dziduch
60

Na Star Wars: The Force Unleashed II czekali wszyscy wielbiciele uniwersum wykreowanego przez George’a Waltona Lucasa Jr, ciekawi co takiego zaserwują twórcy w kwestii przygód Starkillera. My już wiemy, co zaserwowali i powiemy Wam, czy warto było czekać.

Cities XL 2011 - recenzja

Igor Wiśniewski
37

Od czasów Sim City 4 jakoś podupadł gatunek city builderów. Starano się ożywić go rok temu grą Cities XL. Teraz dostajemy sequel – Cities XL 2011.

Medal of Honor - recenzja trybu multiplayer wersji na PC

Grzegorz Bonter
19

Mastermind zdołał już ocenić tryb singleplayer najnowszej odsłony serii Medal of Honor. Werdykt brzmiał "przeciętniak" i gra dorobiła się oceny zaledwie 6,8/10. Ałć. Ale nie należy zapominać, że najnowsze FPS-owe dziecko Electronic Arts ma również tryb multiplayer, w którym to wielu graczy dopatruje się głównego źródła zabawy płynącej z tego tytułu. Zobaczmy zatem, czy grzechy singla nowego MoH-a zostały odkupione w trybie wieloosobowym.

Vanquish - recenzja

Rafał Dziduch
25

Vanquish już na etapie zapowiedzi robił niezłe wrażenie. Po premierze można stwierdzić, że gracze otrzymali kawał udanego kodu. Nic tylko zasiąść, odpalić konsolę i oddać się bez skrępowania futurystycznej rozpier.... to znaczy eksterminacji wrogów.

Fallout: New Vegas - recenzja

Michał Nowicki
122

Na kilka dni straciliśmy Myszastego z oczu – przepadł gdzieś na pustkowiach. Wrócił pokryty kurzem, pyłem oraz zaschniętą krwią i opowie Wam dziś o nowej grze studia Obsidian – Fallout: New Vegas.

Arcania: Gothic 4 - recenzja

Sebastian Kejres
40

W ubiegłym tygodniu zaprezentowaliśmy Wam serię artykułów poświęconych światu Arcania: Gothic 4. Wielu z Was z niecierpliwością czekało na recenzję, zatem – oto ona.

Front Mission Evolved - recenzja

Patryk Purczyński
18

Front Mission Evolved to doskonały przykład na to, jak z potencjalnego średniaka może narodzić się diament. Diament, który nie jest pozbawiony skaz, ale mimo ich obecności zapewnia kilka wieczorów przedniej jatki.

Medal of Honor - recenzja (singleplayer)

Rafał Dziduch
49

Restarty serii są zwykle rzeczą dyskusyjną. Niby wszyscy na nie czekają, zastanawiając się, co takiego zaserwują twórcy, ale z drugiej strony oczekiwania względem takich produkcji są zawsze wysokie. Muszą wszak często sprostać legendom. A jak zderzenie z legendą wypada w przypadku Medal of Honor?

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 - recenzja

Rafał Dziduch
20

Nie będę ściemniał – anime to nie do końca moja bajka, choć szanuję gatunek (mocarnie wszechstronny) i wszystkich, którzy darzą go sympatią. Ba! Niekiedy wręcz uwielbieniem. Ale właśnie dlatego, że ja nim nie pałam, podchodziłem do Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 jak przysłowiowy pies do jeża.

Enslaved: Odyssey to the West - recenzja

Łukasz Wiśniewski
18

Po cichu, bez głośnej promocji, na półkach sklepowych zawitała nowa gra studia Ninja Theory (twórców Heavenly Sword) - Enslaved: Odyssey to the West. Nasza redakcja bardzo liczyła na tę produkcję i... nie zawiodła się!

F1 2010 - recenzja

Paweł Pochowski
16

Wielu graczy na F1 2010 czekało naprawdę długo. W końcu to już kilka ładnych lat jak na PC zadebiutowała ostatnia, oficjalna część licencjonowanej gry o wyścigach Formuły 1. No i upłynęły już prawie dwa lata od pierwszych wzmianek o tym, że Codemasters weszło w posiadanie licencji na F1. Na szczęście długi okres oczekiwania już za nami. Czy jednak warto było tak długo czekać? Czy F1 2010 nie zawiodło pokładanych w nim nadziei?

Quantum Theory - recenzja

Łukasz Odziewa
23

Do niedawna Tecmo kojarzyło mi się wyłącznie z dobrymi grami. Przecież wydane przez nich Ninja Gaiden, Dead or Alive, czy Fatal Frame to naprawdę świetne produkcje, które do dziś mają rzeszę fanów na całym świecie. Tym bardziej ucieszył mnie fakt, że firma wyda strzelaninę, która ma przypominać Gears of War, a przygotowaną przez Team Tachyon. Typowo japońskie podejście i taktyczna strzelanina TPP? Z Quantum Theory mogło wyjść naprawdę fajne połączenie. No właśnie, mogło. Ale nie wyszło...

Pro Evolution Soccer 2011 - recenzja

Adam Berlik
35

Nie zanosi się na to, by czasy, w których królem wirtualnych boisk był PES, miały powrócić. Kolejny rok z rzędu gra piłkarska od Konami musi uznać wyższość nowej części serii FIFA. Tak, PES 2011 jest grą nieudaną – do bardzo dobrej jej jeszcze daleko, ale widać postępy.

FIFA 11 (PC) - recenzja

Patryk Purczyński
34

FIFA 11 na PC jest jak Harvey Two-Face, ten od Batmana. Z jednej strony piękna i dystyngowana, z drugiej - z poważną skazą. Tą skazą jest rzecz jasna brak nowości z wersji konsolowych.

FIFA 11 - recenzja

Adam Berlik
18

FIFA 11 szturmuje półki sklepowe, bijąc rekordy sprzedaży i zbierając wysokie noty w recenzjach. Czy faktycznie mamy do czynienia z najlepszą odsłoną serii gier piłkarskich firmy Electronic Arts? Czy też kolejną częścią, bliźniaczo podobną do swojej poprzedniczki? Dwa razy tak.

Dead Rising 2 - recenzja

Łukasz Berliński
38

Twórca Dead Rising stwierdził, że japońskie gry są zacofane w stosunku do tytułów z Zachodu. Wynajmuje więc kanadyjskie studio, któremu powierza wyprodukowanie Dead Rising 2. To zaś, zapewne zafascynowani rozwiązaniami z Kraju Kwitnącej Wiśni, dostarcza produkt, który poza obszernością niewiele różni się od pierwszej części. Błędne koło się zamknęło, przez co Dead Rising 2 powiela te same wady co wydany cztery lata temu oryginalny tytuł.

House, M.D. - recenzja

Adam Berlik
20

Spora ilość graczy już od samego początku uważała powstanie gry na bazie serialu Dr House, za chybiony pomysł. Twierdzono, że taka produkcja nie będzie w stanie zagwarantować rozgrywki nawet na przyzwoitym poziomie – czy obawy były słuszne, czy też może okazało się, że otrzymaliśmy produkt z wyższej półki?

Sid Meier's Civilization V - recenzja

Michał Nowicki
35

Jak wiadomo Myszasty jest jednym z tych gości, którzy potrafią nie spać trzy dni, aby doprowadzić swoją cywilizację do absolutnego panowania nad światem. Którą? Oczywiście Civilization V.

Dragon Age: Początek - cztery dodatki DLC - recenzja

Michał Nowicki
34

Myszasty wziął wreszcie na tapetę cztery kolejne dodatki DLC do Dragon Age: Początek, łącznie z najnowszym, Witch Hunt. Oto przed Wami jego mało optymistyczny raport.

Mafia II: Jimmy's Vendetta - recenzja

Adam Berlik
18

W teorii zawartość Wendetty Jimmy’ego powinna zadowolić każdego fana Mafii II. Dodatek oddaje do naszej dyspozycji 30 stricte zręcznościowych nowych zadań, zupełnie nowego bohatera, a także oferuje odmóżdżającą sieczkę. Jednak jest coś, co skreśla go już na samym początku.

Halo: Reach - recenzja

Adam Wieczorek
30

Reach – planeta skazana na zagładę - miejsce, gdzie ludzkość w bolesny sposób przekonała się o bezwzględności kosmicznych najeźdźców. To jeden z początkowych rozdziałów straszliwego konfliktu, którego rozwiązanie poznaliśmy w trylogii Halo. Halo Reach to ostatnia przygoda z serią zespołu twórców Bungie. To zakończenie w wielkim stylu, które pozwala osobiście poznać dramatyczne wydarzenia, o których dotąd mieliśmy tylko okazję poczytać, oraz grupę nowych bohaterów.

R.U.S.E. - recenzja

Marcin Kaleta
22

Nareszcie, po wielu zmaganiach, testach, demach i zapowiedziach na horyzoncie pojawiła się finalna wersja R.U.S.E., strategii czasu rzeczywistego osadzonej w realiach drugiej wojny światowej, której rozgrywka oparta została o specjalne zdolności zwane fortelami. Jak ostatecznie w boju poradzi sobie dzieło Eugen Studios?

Scott Pilgrim vs. The World: The Game - recenzja

Piotr Wojtania
5

Nasz podręczny Chowaniec postanowił powrócić ostatnio do klimatu lat szczenięcych. Efekt? Ta oto recenzja klasycznej, choć zupełnie nowej gry beat ’em up Scott Pilgrim vs. The World: The Game.

Lara Croft and the Guardian of Light – recenzja

Paweł Pochowski
12

Rynek gier w pewnym stopniu jest dość przewidywalny. Nikogo chyba nie zdziwi, gdy w końcu ogłoszą, że powstaje The Sims 4, FIFA 2012 czy Far Cry 3. No ale Lara Croft jako mała, zręcznościowa produkcja dostępna tylko w dystrybucji elektronicznej? Tego nie przewidzieli nawet najstarsi górale.

Tom Clancy's H.A.W.X. 2 - recenzja

Rafał Dziduch
16

W Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 znajdziecie wszystko, co w lotniczej strzelaninie powinno się znaleźć. Są dynamiczne potyczki asów przestworzy, bombardowanie jednostek i struktur naziemnych, eskortowanie transportów wojskowych i cywilnych, a nawet o wiele więcej atrakcji. Mastermind zaprasza do przeczytania recenzji Tom Clancy’s H.A.W.X. 2.

Drakensang: River of Time - recenzja

Marcin Batylda
45

Premiera Drakensang: River of Time, kolejnej gry z gatunku cRPG osadzonej w uniwersum Aventurii, miała miejsce wczoraj. Przeczytajcie recenzję tego tytułu i poznajcie naszą opinię na jego temat.

Kane & Lynch 2: Dog Days - recenzja

Adam Berlik
17

Miesiąc temu opublikowaliśmy pierwsze wrażenia z rozgrywki w Kane & Lynch 2: Dog Days z wersji preview twierdząc, że kontynuacja przygód dwóch charyzmatycznych bohaterów jest wyłącznie grą dobrą. Czy ocena uległa zmianie po zapoznaniu się z finalnym wydaniem?

Mafia II - recenzja

Łukasz Wiśniewski
52

Długie oczekiwanie mamy za sobą. Mafia II wreszcie trafiła na rynek. Czy warto było czekać? Czy twórcy udźwignęli brzemię sukcesu sprzed lat? Przeczytajcie...

DeathSpank - recenzja

Piotr Wojtania
7

Stare dobre Diablo upowszechniło modę na gry hack'n'slash. Modę, której ulegają nawet tak słynni twórcy, jak Ron Gilbert. Oto recenzja jego ostatniego dzieła, DeathSpank.

Need for Speed: World - recenzja

Paweł Pochowski
25

Gdy Electronic Arts zapowiadało dobrych kilkanaście miesięcy temu, że powstanie specjalna wersja gry Need for Speed kładąca główny nacisk na rozgrywkę wieloosobową, a ponadto będzie to gra dostępna za darmo – zapaliła nam się czerwona lampka. Życie nie jest przecież aż tak piękne, prawda?

StarCraft II: Wings of Liberty - recenzja

Igor Wiśniewski
217

Wiadomo, że Blizzard nigdy nie śpieszy się ze swoimi grami. Ich „When it’s done” stało się już niemalże legendarne. Jednakże w przypadku serii StarCraft przeszli samych siebie. Fanom przyszło czekać 12 lat na sequel jednego z najlepszych RTS’ów wszechczasów. Długo, ale opłacało się. Bardzo.

Call of Duty: Modern Warfare 2 - Resurgence Map Pack - recenzja

Marcin Kaleta
36

Po niedawnych problemach kadrowych Activision i Infinity Ward musiały udowodnić graczom, że ich produkty wciąż stoją na wysokim poziomie, a marka Modern Warfare nadal ma wiele do zaoferowania. Z takimi właśnie założeniami udostępniono drugie z płatnych rozszerzeń do gry Call of Duty: Modern Warfare 2.

All Points Bulletin - recenzja

Grzegorz Bonter
37

Studio Realtime Worlds miało dotychczas na swoim koncie tylko xboksowego klasyka Crackdown. Gra ta zyskała sobie sympatię graczy głównie dzięki wartkiej akcji oraz chaosowi, jaki można było powodować na ulicach Pacific City w ramach... eliminowania chaosu? W każdym razie po premierze Crackdown Realtime Worlds rozpoczęło prace właśnie nad All Points Bulletin. Być może szefostwo studia doszło do wniosku, że świetnym pomysłem będzie przekucie wyświechtanej idei walk gangów z policją na kanwę MMO. W każdym razie takie rzeczy obiecali światu...

Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge - recenzja

Adam Wieczorek
22

Niespełna rok temu miałem przyjemność recenzować The Secret of Monkey Island – Special Edition. Wtedy też Lucas Arts obiecywało, że Guybrush powróci. Na ten powrót przyszło nam czekać prawie rok. Oto jest - Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck’s Revenge

Transformers: Wojna o Cybertron - recenzja

Łukasz Odziewa
19

Trasformery - zabawki firmy Hasbro - przed laty szturmem wdarły się w dziecięce marzenia. Impetu dodały im serie komiksowe i seriale animowane. Niedawno powróciły, wykorzystując kinowe ekrany. W grach jednak wypadały słabiutko - czy Transformers: Wojna o Cybertron zakończy złą passę?

Najnowsze
Lubisz nas?