Artykuły

Might & Magic: Heroes VI - testujemy tryb hot-seat

Łukasz Wiśniewski
22

Skoro już wcześniej przyglądaliśmy się, jak prezentuje się tryb dla pojedynczego gracza w grze Might & Magic: Heroes VI , pora skoncentrować sie na zabawie dla kilku graczy. Testujemy dla was tryb hot-seat z wersji prasowej gry, nowszej niż znana już wielu osobom beta.

W samo południe, czekając, aż inni gracze skończą swoją turę

Łukasz Wiśniewski
28

Spośród wszelkich odmian gry wieloosobowej, tryb hot-seat jest z pewnością najbardziej towarzyski. Zarówno dlatego, że bawimy się w jednym pomieszczeniu, jak i dlatego, że musimy jakoś zabijać czas w oczekiwaniu na swoje tury...

Far Cry 3 - zapowiedź

Rafał Dziduch
30

Far Cry to bardzo silna marka Ubisoftu. Jedynka zabrała nas na tropikalną wyspę, a dwójka na upalne sawanny kontynentu afrykańskiego. Po drodze były jeszcze konsolowe Far Cry Instincts, Far Cry Instincts Evolution, Far Cry Instincts Predator oraz słabiutka wersja na Wii - Far Cry Vengeance. Już w przyszłym roku Ubisoft Montreal, które pracuje w kooperacji z Ubisoft Shanghai oraz Massive Entertainment zaprezentuje światu Far Cry 3. Wygląda na to, że mamy na co czekać. Far Cry Instincts Evolution, Far Cry Instincts Predator

Ms. Splosion Man - recenzja

Adam Berlik
2

Ms. Splosion Man to pełna humoru, wymagająca i dość specyficzna platformówka, którą z miejsca się pokocha albo znienawidzi. Jednocześnie sprawia mnóstwo frajdy i irytuje niemal na każdym kroku - już od samego początku.

gamescom 2011 - niezbędnik podróżnika, część druga

Łukasz Berliński
7

W pierwszej części niezbędnika gamescomowego podróżnika omówione zostały niezbędne przygotowania do wyjazdu na tegoroczny gamescom w Kolonii. Jeśli decyzja została podjęta, załatwiliśmy już sobie nocleg, mamy czym dojechać i wrócić, a bilety są już zarezerwowane, nie pozostaje nic innego jak pomału pakować manatki.

W co zaGRAMy w sierpniu - najciekawsze premiery miesiąca

Adam Berlik
40

Z pewnością sierpień wielu graczom upłynie na odliczaniu dni do premiery gry Deus Ex: Bunt Ludzkości, która trafi do sklepów dopiero pod koniec miesiąca. Zanim to nastąpi zadebiutują mniej oczekiwane produkcje, takie jak: Pirates of Black Cove, Age of Empires: Online, Tropico 4, Władca Pierścieni: Wojna na Północy, Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu, BloodRayne: Betrayal oraz Burnout Crash!. Największe szanse na odniesienie sukcesu mają nowe części Władcy Pierścieni i Age of Empires, a także druga odsłona Red Orchestra, natomiast klapą może okazać się Burnout Crash!. Z kolei Tropico 4 w ciemno kupią fani poprzedniej, dość udanej części, a po filmie Uwe Bolla niektórym postać krawej Rayne nieco obrzydła i to może zaważyć o sukcesie BloodRayne: Betrayal.

Dungeons - recenzja

Rafał Dziduch
27

Pomysł na to by wskoczyć w ciżmy Władcy Podziemi nie jest oczywiście nowy. Dungeons eksploatuje tematykę poruszaną choćby przez kultową serię Dungeon Keeper, albo – do pewnego stopnia - całkiem udane Overlord. W teorii zatem wszystko wygląd nieźle, ale problem w tym, że dzieło firmy Kalypso ma co najmniej dwa poważne mankamenty: po pierwsze oprawą graficzną przypomina produkcje z poprzedniej epoki, a po drugie nudzi się szybciej, niż zdążycie policzyć do stu. Do tego dochodzi potworna niestabilność i bugi...

gamescom 2011 - niezbędnik podróżnika, część pierwsza

Łukasz Berliński
22

Takie wydarzenie zdarza się raz do roku. Przez cztery dni każdy może wziąć udział w największych i najważniejszych targach gier wideo w Europie. Dla polskich graczy to wyjątkowa okazja, bo choć Kolonia znajduje się znacznie dalej niż Lipsk, w którym poprzednio organizowane było Games Convention, to i tak gamescom jest najbliższym i najtańszym (choć wcale nie tanim...) miejscem, w którym można zagrać w przedpremierowe gry, spotkać ich twórców i zostać przytłoczonym przez ogrom naszej ulubionej branży.

30 lat MS-DOS, czyli droga do dominacji

Michał Nowicki
14

Według wielu źródeł 30 lat temu, 27 lipca 1981 roku, firmy Microsoft i Seattle Computer Products podpisały umowę, na mocy której ta pierwsza uzyskała prawa do oprogramowania znanego jako QDOS (Quick and Dirty Operating System). Oznacza to, że dokładnie wczoraj obchodziliśmy 30 urodziny jednego z najpopularniejszych systemów operacyjnych na świecie, czyli MS-DOS. Jednak historia tego systemu operacyjnego i jego prapoczątki sięgają jeszcze lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku.

Captain America: Super Soldier - recenzja

Rafał Dziduch
4

Autorzy Captain America: Super Soldier, a więc studio Next Level Games, z pewnością rozłożyli na części pierwsze Batman: Arkham Asylum, bo niemal wszystkie patenty z tamtej gry są obecne w ich produkcji. Co wyszło im najfajniej? Z pewnością dynamiczne walki, w czasie których Steve Rogers śmiga jak rasowy fighter, rozdając kopniaki i ciosy na wszystkie strony. Nieźle wypada jeszcze kilka innych elementów, o których przeczytacie za chwilę, ale nie da się ukryć, że granie w Captain America: Super Soldier sprawi spory niedosyt komuś, kto grał wcześniej właśnie w Batman: Arkham Asylum.

Kung Fu Panda 2 - recenzja

Rafał Dziduch
4

Lubiana przez dzieciaki postać karateki misia Po to świetny materiał na grę, co zresztą potwierdziła całkiem niezła (jak na „filmówkę”) część pierwsza. Wydawać by się mogło, że przy wsparciu dla Kinecta zabawa nabierze nowego wymiaru, bo można kopać i wyprowadzać ciosy, co prawda w powietrze, ale jednak za pomocą własnych kończyn. A jednak okazuje się, że Kung Fu Panda 2 leży i kwiczy pod każdym niemal względem.

Warhammer 40,000: Kill Team - recenzja

Adam Berlik
12

Warhammer 40,000: Kill Team to świetna propozycja dla graczy, którzy z niecierpliwością czekają na Space Marine. Gra zapewnia kilka godzin rozgrywki na wysokim poziomie i kosztuje naprawdę niewiele.

W samo południe z aspołecznymi graczami społecznościowymi

Łukasz Wiśniewski
22

Pojawienie się wersji beta pierwszej normalnej gry wieloosobowej na Facebooku, czyli Civilization World, niespodziewanie ukazało prawdę o tak zwanych "graczach społecznościowych". Otóż owa "społecznościowość" kończy sie jedynie na tym, że grają oni na portalu społecznościowym...

From Dust - recenzja

Adam Berlik
16

Już kilka razy byłem bogiem. Najpierw w kolejnych częściach Populousa, a później w Black & White. Teraz znów mogę się w niego wcielić za sprawą From Dust i jest mi z tym naprawdę dobrze.

Seks, kłamstwa i gry wideo

Michał Nowicki
24

O graczach wciąż zwykło się mówić i myśleć, że jest to nisza pełna zakompleksionych nerdów, którzy boją się rzeczywistego świata, innych ludzi i samych siebie. Zaś osoby tracące całe godziny w grach sieciowych, to już w ogóle margines i patologia. Pomstuje tutaj oczywiście klasyczny obrazek niedogolonego, zapyziałego kolesia z przetłuszczonymi włosami oraz w pinglach, zgarbionego przed monitorem i obowiązkowo obłożonego stosem pudeł po śmieciowym żarciu.

Harry Potter i Insygnia Śmierci – część 2 - recenzja

Adam Berlik
19

Nadszedł koniec. Po ośmiu latach Harry Potter raz na zawsze rozprawi się z Voldemortem. Czy będziemy żałować, że to już nasze ostatnie spotkanie z młodym czarodziejem? Potteromaniacy zdecydowanie tak – mugole niekoniecznie.

The First Templar (PC) - recenzja

Patryk Purczyński
11

Pod grubą warstwą niedociągnięć technicznych i płaszczem nieco infantylnej opowieści kryje się całkiem udana gra. Ale czy to wystarczy, by dać The First Templar szansę?

Call of Juarez: The Cartel - recenzja

Rafał Dziduch
33

Call of Juarez: The Cartel to bardzo fajna gra, za którą polskiej ekipie należą się gromkie brawa. Przy wszystkich zachwytach, o których przeczytacie poniżej, nie można jednak nie wspomnieć o dość dużej ilości baboli, bugów i po prostu spartaczonych elementów, bez których ta gra byłaby bez zarzutu. A zatem już wiecie, że nie jest...

Co z tą branżą? - Pochmurna przyszłość konsol

Łukasz Berliński
75

Czy producentów konsol czeka pochmurna przyszłość? Cloud gaming w postaci OnLive czy Gaikai stawia dopiero pierwsze kroki na polu elektronicznej rozrywki, ale już wzbudza skrajne emocje, od entuzjazmu po sceptycyzm. Zastanówmy się, czy z tej chmury może zrodzić się potężna burza.

Retrogram - Historia Ascaron Entertainment - Patrycjusze z Nadrenii

Łukasz Wiśniewski
2

Firma Ascaron Entertainment dwa lata temu zbankrutowała, mimo iż stworzyła wiele świetnych gier. Ot, znak czasów, gdy od jakości ważniejsza jest reklama, a z samego PC ciężko wyżyć, jeśli nie jest się Blizzardem... Gdy prawie dwadzieścia lat temu Holger Flöttmann świętował przebojowy debiut gry Patrician, rynek elektronicznej rozrywki był zupełnie inny.

The Cursed Crusade - zapowiedź

Patryk Purczyński
14

Studio Kylotonn szykuje bodaj najkrwawszą grę o wyprawach krzyżowych. O The Cursed Crusade nie mówi się wiele, ale to właśnie ta produkcja może okazać się czarnym koniem tej jesieni.

Serious Sam 3: BFE - zapowiedź

Patryk Purczyński
15

Obleśni i niewykazujący oznak myślenia przeciwnicy, nieprzystająca do najwyższych współczesnych standardów grafika, wszechobecna masakra i tona dobrej zabawy? To musi być on - Poważny Sam wraca w Serious Sam 3: BFE i ani na chwilę nie zwalnia tempa.

UFC Personal Trainer - recenzja

Rafał Dziduch
6

UFC Personal Trainer to świetna sprawa, jeśli chcecie zrobić sobie 30 lub 60 dniowy program na zrzucenie kilku kilogramów lub siłówkę. Z pewnością przy regularnych treningach można dzięki niemu dojść do dobrej formy. Cieszy mnie, że taki treningowy program w końcu się pojawił, bo Wii Fit, czy EA Sports Active nie mówiąc już o słabiutkim The Fight nie spełniły moich oczekiwań. Nie liczyłbym tylko na jedno, a mianowicie na to, że dzięki UFC Personal Trainer nauczycie się walczyć. Nie przesadzajmy...

Monitorowy zawrót głowy - absolutnie podstawowy poradnik

Michał Wierzbicki
23

Monitor jaki jest każdy widzi. Jednak to, co na nim widać nie zawsze bywa już tak oczywiste. Decyduje o tym wiele czynników takich, jak rodzaj matrycy, częstotliwość odświeżania czy kontrast. Nie wiesz o co chodzi? Spokojnie, zaraz wszystko stanie się jasne.

Łap Małpy (PlayStation Move Ape Escape) - recenzja

Łukasz Wiśniewski
11

Łap Małpy to polski tytuł najnowszej gry z serii znanej na świecie jako Ape Escape. Nowa produkcja czerpie z korzeni cyklu dość specyficzne poczucie humoru, ale oferuje coś zupełnie nowego: obsługę PlayStation Move. Fajny pomysł? Ba! Szkoda, że w zasadzie jedyny, na jaki wpadli twórcy...

Journey - betatest

Rafał Dziduch
3

W Journey kierujemy krokami zakutego w płaszcz wędrowca (a może kobiety – bo nie jest to jasne), który przemierza pustynię. W jakim celu to robi i dokąd zmierza, a także kim jest – wszystko to tajemnice, które z pewnością chcielibyśmy poznać. Problem w tym, że nie wiadomo, czy je poznamy...

Shadow Harvest: Phantom Ops (PC) - recenzja

Patryk Purczyński
6

Shadow Harvest: Phantom Ops mógłby być najlepszą grą tego lata. Mógłby, gdyby producenci wykorzystali tkwiący w nim potencjał. A tak pozostaje jedynie bezradnie rozłożyć ręce.

Tydzień z PEGI: Jak PEGI się reklamuje?

Adam Berlik
42

Oznaczenia PEGI na pudełkach bardzo często są bagatelizowane przez graczy, rodziców oraz sprzedawców. Wśród tych ostatnich świadomość jednak rośnie, a PEGI stara się, by klienci również zwracali uwagę na kategorie wiekowe gier. Dlatego też Ogólnoeuropejski System Klasyfikacji Gier (PEGI) przygotował szereg reklam, mających na celu wyjaśnić potencjalnym odbiorcom, że nie wszystkie gry to zabawki dla dzieci.

Wybuchające beczki - recenzja

Michał Nowicki
44

Gry, jakie są, każdy widzi. Ale nie każdy potrafi i - może przede wszystkim – chce poddać je bardziej dogłębnej analizie, niż tylko czysto behawioralne oraz dość płytkie sklasyfikowanie: „fajne – niefajne”. Krzysiek Gonciarz w swoich Wybuchających beczkach próbuje zmusić czytelników i odbiorców gier do czegoś więcej; do ich dekonstrukcji i analizy mechanizmów, które rządzą tym medium. Problem w tym, że końcowy efekt nie do końca mnie satysfakcjonuje.

Tydzień z PEGI: PEGI w praktyce, czyli wizyta w sklepach

Adam Berlik
34

Postanowiliśmy sprawdzić, jak PEGI działa w praktyce. W tym celu odwiedziliśmy trzy oddziały najbardziej znanych sieci sklepów w naszym kraju. Krótko i zwięźle – jest lepiej niż się spodziewaliśmy.

FIFA 12 - graliśmy w wersję PC

Adam Berlik
28

Kiedy przed kilkoma tygodniami EA Sports zapowiedziało, że FIFA 12 będzie rewolucyjna, potraktowałem tę informację z dystansem. FIFA 11 jest niesamowita i nie wierzyłem, że jej następczyni może być jeszcze lepsza. A jest. I to znacznie, znacznie lepsza.

Tydzień z PEGI: PEGI a gry internetowe

Mateusz Kołodziejski
3

Kilka lat temu przygotowując się na zajęcia z historii PRL przeglądałem kroniki filmowe z tego okresu. Jedna z nich pokazywała studniówkę z lat 80., rozpoczynającą się od przemówienia ważnego dygnitarza partyjnego. Uczestnicy uroczystości dowiedzieli się od niego, że za trzy miesiące staną do najważniejszego w swoim życiu egzaminu, za sprawą którego świat stanie przed nimi otworem. Ostatnie ujęcie pokazywało przyszłych maturzystów wzorowo bawiących się przy utworze Wszystko czego dziś chcę. Dlaczego o tym piszę? Żeby podkreślić jak wiele zmieniło się w stosunkowo niedługim czasie.

FIFA 12 - prezentacja gry na X360, PS3 i PC w Warszawie

Adam Berlik
18

Wczoraj w Warszawie odbyła się prezentacja FIFA 12, którą poprowadził Ian Jarvis, producent gry na Xboksa 360, PlayStation 3 oraz PC. Ujawnił on pierwsze informacje na temat trybu kariery oraz potwierdził, że wszystkie trzy wyżej wymienione wersje będą identyczne.

Sniper: Ghost Warrior 2 - wrażenia z prezentacji

Michał Nowicki
24

Pierwszy Sniper: Ghost Warrior, to ciekawy przypadek. Z jednej strony gra została zrównana z ziemią przez wielu recenzentów i graczy, z drugiej – w czym na pewno spory udział miała atrakcyjna cena – bardzo dobrze się sprzedała. City Interactive zapowiedziało jednak, że odejście od tak zwanych „budżetówek” jest priorytetem w nowej strategii i nowa gra z tego cyklu będzie na pewno lepsza, niż średnio udany debiut. Czy Sniper: Ghost Warrior 2 rzeczywiście ma szanse powalczyć z najlepszymi na rynku? Po wczorajszej prezentacji ujmę to tak: ma, ale wiele zależy od spełnienia obietnic, o których usłyszałem.

Tydzień z PEGI: Wywiad z przedstawicielem organizacji

Patryk Purczyński
5

W ramach Tygodnia z PEGI rozmawiamy z Dominiką Urbańską-Galanciak ze Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego. Nie unikamy trudnych pytań i serwujemy wyczerpujące odpowiedzi.

The Fancy Pants Adventures - recenzja

Piotr Wojtania
3

Fancy Pants narodził się w 2006 roku. Uruchamiana w przeglądarce flashowa gra była w całości dziełem jednego człowieka, Brada Borne’a. Kilka lat później, dzięki współpracy z Electronic Arts (dla której już wcześniej Brad zrobił flashowe Mirror’s Edge 2D) pokazała się wersja na PlayStation 3 i Xboxa 360. Pod poprawioną grafiką, zmienionymi poziomami i dodatkowymi bajerami kryje się wciąż ta sama nieskomplikowana platformówka.

W samo południe, pochylając się nad losem australijskich graczy

Łukasz Wiśniewski
19

Różne gry dostają zakaz wstępu do Australii. W zasadzie to temat odległy - Polaków zbyt wielu to nie dotyka - ale z drugiej strony rozwiązania prawne, które są przyczyną zakazów dystrybucji, są tak kuriozalne, że aż wstyd o nich nie napisać...

Tydzień z PEGI: Z perspektywy grającego rodzica

Adam Berlik
29

Wyniki badań ujawnionych przez ISFE, czyli Interactive Software Federation of Europe, jednoznacznie wskazują, że w gry wideo grają zarówno dorośli, jak i dzieci. A także – co nie dla wszystkich jest oczywiste – rodzice wraz ze swoimi pociechami.

Bodycount - zapowiedź

Adam Berlik
1

Prace nad pełnoprawną kontynuacją Blacka, czyli jednego z najlepszych shooterów poprzedniej generacji konsol, zostały zawieszone po kilku miesiącach prac. Nie oznacza to jednak, że projekt został całkowicie porzucony – nadchodzi Bodycount, duchowy spadkobierca Blacka.

Dead Island - już graliśmy w tryb kooperacji!

Michał Nowicki
19

Prerenderowany trailer zarządził i wywołał niemałe poruszenie na całym świecie, jednocześnie zdobywając prestiżową nagrodę na festiwalu filmów reklamowych. A jak jest z grywalną już wersją Dead Island? Dzięki uprzejmości Techlandu mieliśmy okazję zagrać w tryb kooperacji i już na starcie powiem – rozwalanie zombiaków sprawia olbrzymią frajdę. Poza tym, kilka razy powiało mocno hardcorem, co wyjątkowo mnie cieszy.

Tydzień z PEGI: ABC PEGI

Mateusz Kołodziejski
41

Jesteśmy już przyzwyczajeni do tego, że na okładce gry oprócz tytułu i loga wydawcy znajduje się również zalecenie PEGI dotyczące wieku potencjalnych odbiorców. Dorasta nawet pierwsze pokolenie graczy, którzy nie pamiętają czasów, kiedy oznaczeń nie było. Jednak kto tak naprawdę umieszcza je na pudełkach? Czy są one obligatoryjne? I co oznacza tajemniczy skrót? Jeżeli choć raz zadawaliście sobie podobne pytania, nadarza się świetna okazja, aby znaleźć na nie odpowiedzi.

Tydzień z PEGI

gram.pl
0

Jesteśmy już przyzwyczajeni do tego, że na okładce gry oprócz tytułu i loga wydawcy znajduje się również zalecenie PEGI dotyczące wieku potencjalnych odbiorców. Jednak skąd się ono tam wzięło? I czy faktycznie jest dla kogoś przydatne? Właśnie na takie pytania zamierzamy szukać odpowiedzi.

Let's Dance With Mel B - recenzja

Rafał Dziduch
7

Odkąd gry taneczne zagościły na naszych konsolach, utarło się postrzegać je jako rozrywkę co najmniej wstydliwą, a już zdecydowanie nie przeznaczoną dla „prawdziwych” graczy. Jak pokazał przykład choćby Dance Central i Michael Jackson: The Experience całkiem niesłusznie. A zatem, czy Let’s Dance with Mel B jest w stanie dorównać tym dwóm pozycjom?

Co będzie za 100, 200 lat? - wizje przyszłości w grach wideo

Michał Ostasz
51

Nurt science fiction już na początku XX w. znalazł swoje stałe miejsce w kulturze. Filmy i książki o inwazji obcych nie były... obce nawet naszym dziadkom, podobnie jak wizje przyszłości rasy ludzkiej, które roztaczali przed nami pisarze oraz reżyserzy filmowi. Kiedy do kanonu kultury zaczęły zaliczać się również gry wideo, same w sobie będące tworem niezwykle nowoczesnym, nie mogły one ujść uwadze autorów dzieł fantastyczno naukowych. W końcu czyż dla ich wynurzeń jest lepsze medium niż wirtualne opowieści?

Trenched - recenzja

Adam Berlik
0

Tym razem studio Double Fine (Psychonauts Brutal Legend, Stacking, Costume Quest) z Timem Schaferem na czele przygotowało grę z gatunku tower defense zatytułowaną Trenched. Jak wyszło? Świetnie.

Might & Magic: Heroes VI - beta-test

Łukasz Wiśniewski
72

Od czasu ogłoszenia prac nad nową odsłoną niezwykle u nas popularnych Hirołsów nie cichną kontrowersje. Trzy typy surowców, liczne zmiany w podejściu do rozgrywki - to niepokoi graczy. Cóż, pograliśmy już w wersję beta Might & Magic: Heroes VI i chętnie z wami podzielimy się wrażeniami.

Pro Cycling Manager 2011 - recenzja

Patryk Purczyński
10

Twórcy Pro Cycling Manager 2011 zapowiadali skupienie się przede wszystkim na jakości grafiki kolarzy. Problem w tym, że niedociągnięcia tej serii tkwią w zupełnie innych sektorach, i to w nich powinny zajść największe zmiany.

F.3.A.R. - recenzja

Michał Nowicki
31

Alma powróciła po raz trzeci i to w nie byle jakim towarzystwie, gdyż bohaterami nowej części F.E.A.R. (a w zasadzie F.3.A.R.) są również znani z jedynki bracia: Point Man i Paxton Fettel. Przyznam, że od samego początku, od pierwszych zapowiedzi miałem co do gry bardzo sprzeczne uczucia. Z jednej strony wiele zapowiedzianych patentów brzmiało bardzo zachęcająco, z drugiej jednak jakoś podświadomie czułem, że zapewne nie wszystko zagra tak, jakbym tego oczekiwał. Nie myliłem się. F.3.A.R., to bardzo nierówna gra.

Cars 2: The Video Game - recenzja

Adam Berlik
8

Cars 2: The Video Game budzi we mnie mieszane odczucia. Z jednej strony mamy bowiem do czynienia z bardzo dobrą grą wyścigową, z drugiej jednak twórcom nie udało się dostosować poziomu trudności do grupy docelowej.

StarCraft II: Heart of the Swarm - zapowiedź

Rafał Dziduch
28

Kerrigan, Królowa Ostrzy została pokonana przez Jima Raynora i dowodzone przez niego wojska. Tak przynajmniej mogło się wydawać po zakończeniu StarCraft II: Wings of Liberty. A jednak dodatek StarCraft II: Heart of the Swarm przyniesie w tej kwestii kilka niespodzianek...

XCOM - zapowiedź

Patryk Purczyński
13

Otrzepana z kurzu marka XCOM powraca, ale w zmienionej formule. Czy mimo częściowego odejścia od założeń pierwowzoru i upływu lat ten znaczący kiedyś tytuł wróci na sam szczyt? Można mieć wątpliwości...

W co zaGRAMy w lipcu - najciekawsze premiery miesiąca

Adam Berlik
36

Początek sezonu ogórkowego uważam za otwarty. Najgłośniejszą i z pewnością najciekawiej zapowiadającą się grą lipca jest Call of Juarez: The Cartel. W tym miesiącu do sklepów trafią również Dynasty Warriors: Gundam 3, Resident Evil: The Mercenaries 3D, UFC Personal Trainer, Harry Potter i Insygnia Śmierci - część druga i Captain America: Super Soldier.

Najnowsze
Lubisz nas?