Król Artur II

Premiera:
10.01.2012
Platforma:
Producent:

O grze

Król Artur II to kontynuacja bardzo ciepło przyjętej gry stanowiącej połączenie cRPG-a ze strategią czasu rzeczywistego. Ponownie mamy do czynienia z produkcją, która została osadzona w mrocznym świecie fantasy.

Fabuła w drugiej odsłonie Króla Artura przedstawia się następująco: główny bohater jest już legendarnym Królem Rybakiem, a nie walecznym łowcą, a jego zadanie polega na zaprowadzeniu porządku w upadłym królestwie. Tylko od nas zależy, czy Brytania zostanie uratowana.

Esencję rozgrywki stanowią epickie bitwy (w czasie rzeczywistym) z udziałem olbrzymiej liczby jednostek – jest ich znacznie więcej niż w pierwszej części serii. Na naszej drodze staną jednak nie tylko zwykli przeciwnicy, ale i ogromni bossowie. Twórcy nie zapomnieli także o warstwie strategiczno-ekomonicznej (w systemie turowym, gdzie każda tura odpowiada jednej porze roku).

Król Artur II jest adresowany zarówno do weteranów, jak i zupełnych nowicjuszy. Początkujący użytkownicy, przed rozpoczęciem zabawy, mogą zapoznać się z rozbudowanym samouczkiem, wyjaśniającym zasady gry.

Wymagania sprzętowe

<b>Minimalne</b>: Windows XP SP3/Vista SP2/Windows 7, procesor Core 2 Duo 2 GHz lub odpowiednik AMD, 1,5 GB RAM (XP) I 2 GB RAM (Vista/7), 16 GB wolnego miejsca na HDD, karta graficzna GeForce 8800 GT lub Radeon 3850 z 512 MB RAM, karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9.0c, DirectX 9.0c, połączenie z internetem wymagane do aktywacji <br> <b>Zalecane</b>: Windows Vista SP2/Windows 7, Core 2 Quad 2,4 GHz lub odpowiednik AMD, 2 GB RAM, 16 GB wolnego miejsca na HDD, karta graficzna Radeon 5850 lub GeForce 460, karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9, DirectX 10

Powiązane galerie:

Galeria
Zdjęcia: 9
King Arthur II: Dead Legion
27.03.2013
Galeria
Zdjęcia: 23
Galeria
06.07.2011

Treści o tej grze:

4
Graliśmy
Łukasz Wiśniewski
Król Artur II - wrażenia z prezentacji
Na targach gamescom 2011 dziennikarze mieli okazję zapoznać się z warstwą taktyczną i strategiczną gry Król Artur II. Nie było co prawda możliwości...
05.09.2011
4
11
Adam Wieczorek
EA będzie wspierać wszystkie kontrolery ruchu
John Riccitiello z Electronic Arts zapowiedział, że firma będzie wspierać kontrolery ruchu Microsoftu i Sony. Pierwsze efekty poznamy już w przyszłym roku.
06.08.2009
11
3
Adam Wieczorek
Ghostbusters w świecie Little Big Planet
Po tygodniach sprzecznych informacji Media Molecule ujawniło wreszcie najnowsze stroje do Little Big Planet. Tym razem szmaciaki staną się Pogromcami Duchów.
14.07.2009
3
Heyah Logitech Cybersport
Nowy wirtualny projekt zespołu Cybersport.pl
Twórcy największej i najprężniej rozwijającej się w Polsce Ligi Gier Komputerowych ponownie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom graczy.
22.06.2009
21
Patryk Purczyński
Jeszcze nie czas na pokazanie Dead Space'a 2
"W tej chwili skupiamy się na Dante's Inferno i Extraction" - powiedział Glen Schofield, szef Visceral Games. Fani Dead Space'a muszą być...
16.06.2009
21
1
Piotr Wiejak
Koniec Atari w Europie
Europejski oddział Atari zostanie przejęty przez Namco Bandai - firmę, z którą wydawca współpracował m.in. przy dystrybucji bijatyk z serii Dragon Ball.
14.05.2009
1
3
CD Projekt
Polska gra komputerowa Two Worlds II w planie wydawniczym firmy CD Projekt!
CD Projekt, wydawca gry Wiedźmin, z przyjemnością informuje, że na mocy porozumienia z krakowską firmą Reality Pump, wyda na terenie Polski i Węgier nową grę RPG, pt. Two Worlds...
19.03.2009
3
Tech
32
Adam Woźny
Crysis na Phenomie II podkręconym do 6,2 GHz
Zapowiadane na przyszły rok nowe CPU firmy AMD o nazwie kodowej Deneb będą bardzo podatne na overclocking. Jeden z nich został podkręcony do 6,2 GHz.
08.12.2008
32