Hugo: Zaczarowany dąb

Premiera:
19.05.2005
Gatunek:
Platforma:
Producent:

O grze

Bawiąc się z Hugo w kolejnej części jego przygód, dziecko odkryje radość matematyki. Dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, rozpoznawanie figur oraz inne zadania matematyczne i logiczne pomogą dziecku doprowadzić trolla Hugo na rodzinny piknik.

Wiedźma Scylla zaczarowała stary dąb, w pobliżu którego rodzina Hugo zorganizowała piknik. Drzewo, wykorzystując gotowość Hugo do niesienia pomocy, podstępnie połknęło go i przeniosło w nieznane mu miejsce. Troll musi znaleźć drogę do domu, ale bez mapy nie jest to możliwe. Mapę puszczy ma kret, którego dziecko musi odwiedzić, rozpoczynając przygodę z Hugo. Korzystając z tej mapy, mały gracz musi poruszać się we właściwym kierunku, rozwiązując po drodze zadania matematyczne, logiczne i zręcznościowe. Gra ma trzy poziomy trudności, dzięki czemu może swobodnie dostosować się do poziomu matematycznych umiejętności dziecka. Ciekawa, wartka fabuła powoduje, że mały gracz, skupiając się na zabawie, bez trudu da się wciągnąć w rozwiązywanie zadań. Hugo ma niewiele czasu na powrót. W klepsydrze ciągle przesypuje się piasek, a zadania wykonuje się na czas. Za każde właściwe rozwiązanie dziecko otrzymuje premię w postaci garści piasku dosypywanego do klepsydry, ma zatem więcej czasu na rozwiązanie kolejnych, stojących przed nim zadań. Poza doskonaleniem matematycznych umiejętności dzieci uczą się również, jak ważna jest gotowość niesienia pomocy innym.

Wymagania sprzętowe

Windows 95/98/NT (zalecane 4.0 SP3)/XP (zalecane SP2), Pentium 75 MHz , 16 MB RAM (zalecane 32 MB), karta dźwiękowa, karta graficzna Vl lub PCI, napęd CD-ROM/DVD 4x