Call of Juarez: Więzy Krwi

Premiera:
03.07.2009
Gatunek:
Platforma:
Producent:

O grze

Call of Juarez: Więzy Krwi to prequel rozgrywającej się na Dzikim Zachodzie strzelaniny FPP od rodzimego Techlandu, którego pierwsza odsłona została bardzo ciepło przyjęta przez graczy i recenzentów.

Call of Juarez: Więzy Krwi ponownie opowiada o losach doskonałych rewolwerowców, braci McCall. Gracz przed rozpoczęciem niemal każdej misji może wybrać, w którego z nich ma zamiar się wcielić. Dlatego też niektóre etapy warto ukończyć dwukrotnie, by poznać wydarzenia z każdej możliwej perspektywy.

Ray i Thomas, czyli główni, grywalni bohaterowie Call of Juarez: Więzy Krwi posiadają nie tylko odmienne charaktery, ale także preferują zupełnie inny sposób rozprawiania się z wrogami. Podczas gdy jeden z nich stawia na bezpośrednie starcie z przeciwnikiem, drugi preferuje ciche przekradanie się za nieprzyjaciółmi i atakowanie ich z zaskoczenia. Protagoniści mają do dyspozycji także inne zdolności i rodzaje broni.

Call of Juarez: Więzy Krwi napędzany jest przez autorski silnik Techlandu, Chrome Engine. Twórcom udało się nie tylko przygotować wysokiej jakości grafikę, ale także oddać klimat Dzikiego Zachodu. Nie brakuje więc słynnych pojedynków rewolwerowców oraz konnych pościgów.

Wymagania sprzętowe

Windows XP(z SP3)/Windows Vista (z SP1), Intel Pentium 4 3.2 Ghz, Intel Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+, 1 GB RAM dla Windows XP / 2 GB RAM dla Windows Vista, karta graficzna z 256 MB RAM, zgodna z DirectX 10.0 lub DirectX 9.0c, z Shader Model 3.0 (wspierane karty graficzne: NVIDIA GeForce 6800/7600-7950/8600-8800/9600-9800/GTX 260-280, ATI RADEON X1650-1950/HD 2400-2900/3650-3870/4650-4870), 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym, karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c, napęd DVD-ROM.

Recenzje tej gry:

59
9,5
Recenzja
Łukasz Wiśniewski
Call of Juarez: Więzy Krwi - recenzja

Dawno temu na Dzikim Zachodzie
08.07.2009
59

Powiązane galerie:

Galeria
Zdjęcia: 8
Galeria
21.04.2009
Galeria
Zdjęcia: 8
Galeria
21.04.2009
Galeria
Zdjęcia: 8
Galeria
21.04.2009

Treści o tej grze:

6
Felieton
Mateusz Mucharzewski
Trupy gotowe do reanimacji, czyli martwe marki, które powinny wrócić - ranking...
Na rynku zawsze jest miejsce na wartościowe IP. Te są dobrze znane, cenione, ale nieco już zakurzone. Czas chwycić zmiotkę i doprowadzić je do porządku.
25.06.2022
6
6
Felieton
Mateusz Mucharzewski
10 polskich marek, które powinny wrócić
Lubimy nowe IP, ale czasami miło jest wrócić do hitów sprzeda lat. Kilka z nich może znaleźć w obecnym świecie zainteresowanie.
27.04.2021
6
Rafał Dziduch
Bulletstorm z przytupem
Ujawniono wygląd okładki Bulletstorm. Trzeba przyznać, że dość dobrze oddaje charakter gry.
02.10.2010
29
Inne
Marcin Kaleta
Przewodnik po kontynuacjach gier - część 3 - strzelanki
Czy nie stawialiście sobie czasami, biorąc do ręki pudełko z nieznaną grą, pytania: „Czy ta dwójka w nazwie oznacza, że muszę też zagrać w poprzednią część?” Nie musicie się już martwić...
04.04.2010
29
10
Inne
Paweł Pochowski
Wywiad z Techlandem - cz. 2
W poprzedniej części wywiadu rozmawialiśmy z Tomaszem Gawlikowskim z Techlandu na temat ich najnowszej produkcji, Call of Juarez: Więzy Krwi. Tym razem prezentujemy Wam fragmenty...
10.08.2009
10
7
Inne
Paweł Pochowski
Wywiad z Techlandem - cz. 1
Rozmowa w samo południe
07.08.2009
7
Inne
pomoc
Wymagania sprzętowe
20.07.2009
5
Felieton
Łukasz Wiśniewski
Pięć dni z grą Call of Juarez: Więzy Krwi - dzień piąty
Gorący Meksyk
03.07.2009
5
14
Felieton
Łukasz Wiśniewski
Pięć dni z grą Call of Juarez: Więzy Krwi - dzień czwarty
Czym zdobywano Dziki Zachód
02.07.2009
14
12
Felieton
Łukasz Wiśniewski
Pięć dni z grą Call of Juarez: Więzy Krwi - dzień trzeci
Sławni rewolwerowcy
01.07.2009
12