logo

informacje o pliku

Gothic 3, Patch 1.70 » 1.71

Czwartek, 16.04.2009, godzina 13:45

Jeśli masz problemy z tą grą, zainteresuj się naszym poradnikiem do Gothic 3!

Opis:

Community Patch 1.71 do gry Gothic 3

UWAGA!!! Po instalacji aktualizacji należy ponownie ustawić opcje związane z Alternatywnym Balansem oraz Alternatywną S.I. W przeciwnym wypadku, jeśli ustawienia będą różniły się od tych sprzed instalacji łatki 1.71, zapisane stany gry mogą nie być widoczne w menu wczytywania.
Łatka nie powoduje utraty wcześniejszych stanów gry i jest w pełni kompatybilna ze stanami gry zapisanymi w wersji 1.70.


Lista zmian:
Ogólne
- rozwiązano problem związany z występowaniem "czerwonych tekstur" na kartach obsługujących Pixel Shader w wersjach 2.0a oraz 2.0b. (Problem może dalej występować na kartach obsługujących Pixel Shader 2.0 np. ATi Radeon 9500-9800.)
- wyświetlanie czasu w grze będzie aktualizowane natychmiast po wczytaniu zapisanej gry.
- instalator nie będzie już odinstalowywał gry X3.
- zaktualizowano napisy końcowe CP.

Grafika
- Przywrócono pierwotny wygląd ognistej kuli. Kula nie rozświetla jednak otoczenia.
- Dodano nową opcję "Miękka woda" (dostępna tylko dla kart obsługujących Pixel Shader 3.0 i wyższe.)
- Rozwiązano problem związany z wyświetlaniem wielu księżyców na niebie.

Dźwięk
- Odgłosy deszczu i wiatru będą zaczynały i kończyły się zgodnie z odpowiednimi efektami graficznymi.

Dialogi
- Usunięto błąd związany z dostępem do niewłaściwej opcji dialogowej podczas rozmowy z Julio po śmierci Hassana a przed wykonaniem misji "Złodzieje rudy".

Wewnętrzne menu gry
- Wartości ochrony wyświetlane w menu będą teraz zawierały wpływ związany z umiejętnościami ulepszania pancerzy i szat.

Inwentarz i sprawy z nim związane (handel, kradzież, etc.)
- Temmy znów sprzedaje kamienne tablice.
- Podczas okradania magów i szamanów z wykorzystaniem opcji "Weź wszystko" liczba czarów tj. kula ognia czy lodowa lanca nie będzie już wzrastała w księdze zaklęć.
- Podczas okradania Thoralda (po zdobyciu przez niego pancerza) z wykorzystaniem opcji "Weź wszystko" jego twarz nie będzie już zdeformowana.

Walka
- Usunięto błąd związany z brakiem zadawania obrażeń NPC podczas wykorzystywania magicznych i zasięgowych broni.
- Usunięto błąd związany z "trybem wściekłości" zwierząt.

Sterowanie
- Bezimienny może blokować bezpośrednio po kliknięciu LPM.
- Gra nie będzie wychodziła z błędem, jeśli wykorzystamy kółko myszy po wejściu do wewnętrznego menu gry.