logo

informacje o pliku

pobierz plik[link]

rozmiar: 96,0 MB

pobrań: 10044

powiązane gry


Heroes of Might and Magic V, Patch 1.41 "edycja empikowa"

Wtorek, 06.02.2007, godzina 08:59

Jeśli masz problemy z tą grą, zainteresuj się naszym poradnikiem do Heroes of Might and Magic V!

Opis:

Patch 1.41 do polskiej wersji gry Heroes of Might and Magic V (edycja empikowa) aktualizujący grę z wersji 1.2 lub 1.3 do wersji 1.41.

(!) Niektóre poprawki będą w stanie skutecznie zadziałać dopiero po restartowaniu mapy, jeśli wczytujesz mapę ze stanu gry zapisanego w poprzedniej wersji.

Dodane cechy gry: Edytor map (skrót do podręcznika użytkownika edytora znajduje się w menu startowym, podręcznik można też znaleźć bezpośrednio w: "Heroes of Might and Magic V\Editor Documentation folder").

Zmiany w aktualizacji 1.41:

  • Zmieniono mechanizm prowadzenia Statystyk na Ubi.com. Poprawka ta zawiera tylko plik wykonywalny (H5_Game.exe).

Zmiany w aktualizacji 1.4:
Dodano następujące cechy
  • "Papierowa Lalka" w interfejsie schowka bohatera.
  • Gra i edytor wspierają sieć Peer2Peer.
  • Narzędzie Edycji Bohatera.
Naprawione błędy oraz dokonane zmiany:

Stabilność:
  • Gra nie zawiesza się przy wysyłaniu wyników do okienka Ubi
  • Gra nie zawiesza się przy ustalaniu rankingu Ubi w momencie, gdy host gry jest odłączony
  • Wyniki gry nie są wysłane do ubi.com, gdy sytuacja nie jest już aktualna
  • Umieszczenie "punktu wejścia" przedmiotu na mapie nie powoduje zawieszania się edytora
Interfejsy:
  • Nie ma już sytuacji, w której przycisk "Rusz Bohaterem" wyłączał się na początku tury
  • Na Mapie Zagadki nie ma już ukrywania ruchu bohatera
  • W interfejsie "Oczekiwania" standardowe imiona graczy zmieniają się wraz ze zmianą koloru gracza
  • Regionalne różnice między wyborem zaklęcia a ikoną zaklęcia zostały zniesione
  • Poprawnie wyświetla się więcej niż 1000 istot w jednym oddziale
  • W interfejsie tworzącym Pojedynek, poprawiono wyświetlanie dużej ikony losowo generowanego bohatera
  • Zmiany w opcjach można teraz zapisywać poprzez kliknięcie przycisku "Zastosuj"
  • Przycisk "Wyczyść" w Auli Sław nie czyści obecnie wszystkich wyników, w tym standardowych
  • Bug polegający na tym, że nie wszystkie ulepszenia były poprawnie aktualizowane został usunięty
  • Usunięto błąd nie pozwalający na wykonanie ruchu po opuszczeniu wiru
  • W trybie Hot Seat nie wyświetla się już istotnych informacji po tym, jak gracz wciśnie "Koniec Tury"
  • Poprawiono ikony następujących jednostek: Matrona Cienia, Kawalerzysta, Widmo, Kostucha, Srebrny Jednorożec oraz Szmaragdowy Smok.
  • Poprawiono ikonę Sakwy Złota bez Dna
  • Poprawiono wyświetlanie się zbyt długich nazw zadań
  • Poprawiono obsługę podziału armii
  • Usprawniono ekran podsumowania misji
  • Skrót klawiszowy Alt+F4 działa już poprawnie w trybie Pojedynku
  • Naprawiono wiele błędów w tekście
Rozgrywka i mechanika gry:
  • Projekt pojedynku 3x3 został poprawiony
  • Usunięto problem z niekompletnym ustawieniem armii w pojedynku 3x3
  • Gremliny w każdej sytuacji mogą tylko raz na turę naprawiać machiny oraz produkować jednostki
  • Magowie już nie powodują obrażeń własnych podczas rzucania zaklęć
  • Wampiry nie mogą już regenerować sił po ataku nieumrałych - Poprawiono błąd modyfikacji następującego artefaktu: Wisior Mistrzostwa - Umiejętność "Anioł Stróż" nie daje bohaterowi dodatkowej tury po tym, jak oddział wskrzeszony przez "Anioła Stróża" zginął
  • Specjalizacja u bohatera Lochu, Eruiny działa poprawnie - Zmiany w Kontratak (Rycerz), Demoniczny atak (Lord Demonów), Duchowe powiązanie (Nekromanta)
  • Aby rzucić "znak" bohater potrzebuje już tylko pół tury
  • Nie można rzucić dwóch "znaków" jednocześnie, nowy odwołuje działanie poprzedniego
  • Działanie "znaku" działa aż do zakończenia walki
  • Guildie Magów mają taką samą cenę w każdym mieście
  • Umiejętność Brama została usprawniona
  • Następujące artefakty są w scenariuszach umieszczane losowo: Język Smoczego Ognia, Łuk z Rogu Jednorożca, Pierścień Życia, Laska Utrapienia, Peleryna Żałoby, Pierścień Śmierci, Wisior Nekromanty
  • Zmieniono koszt budynków w mieście Sylvan
  • Stworzenia są grupowane w siedzibach
  • Dodano nowe wymaganie do umiejętności "Impregnowana Balista"
  • Jednostki nie giną już podczas walki po dokonaniu podziału armii
Mapy:
  • Na mapie "Ziemia Niczyja" zlikwidowano błąd, który pozwalał graczom na uzyskanie dostępu do pewnych przedmiotów bez konieczności walki ze strażnikami
Edytor Map:
  • Poprawiono funkcjonalność
Inne:
  • Naprawiono błąd w zachowaniu kamery, gdy Paladyn był atakowany przez jednostkę strzelającą
  • Naprawiono błąd w zachowaniu kamery, gdy jednostka jest "przerażona" atakiem ze strony Piekielnego Rumaka
  • Naprawiono błąd w zachowaniu kamery, gdy jednostka była zaatakowana z dystansu
  • Bohaterowie nie mogą chodzić po terenie, gdy jest duże nachylenie tego terenu względem podłoża
  • Błąd polegający na błędnym odświeżaniu ikony przycisku automatycznej walki w trybie hot-seat dla dwóch graczy walczących ze sobą został naprawiony
  • Zlikwidowano opóźnienie między kliknięciem celu ruchu dla bohatera i jego faktycznym ruchem na mapie przygody
  • Zlikwidowano bug zmieniający rozdzielczość ekranu po tym, jak system przechodził w tryb "standby"
  • Artefakt Pierścień Nieskruszonych ma teraz poprawny koszt
  • Poprawiono niebo w Nekropoliach
Zmiany w aktualizacji 1.3

Pojedynek:
  • nowy format 3 x 3 pojedynku bohaterów
  • bohaterowie są losowo dobierani
  • interfejs bohatera oraz jego armii
Nowe menu Rezultatów Misji
Skrót klawiaturowy "ALT" podświetla na mapie przygody wszystkie interaktywne przedmioty (zasoby, potwory, budynki itd.)
Skróty klawiaturowe "CTRL" + "1,2,3...", aby wejść do poszczególnych zamków.

Cztery nowe mapy do gry wieloosobowej:
  • "Szkoła Magii i Miecza"
  • "Sprzymierzeńcy"
  • "Wind Rose"
  • "Kraina niczyja"
Dokonane zmiany i naprawione bugi:
Stabilność gry, wysypywanie się gry.
  • gra nie wysypuje się w momencie, gdy próba zapisu dokonywana jest przy niewystarczającej ilości miejsca na twardym dysku
  • naprawiono kilka bugów w Trybie Ducha, które powodowały, że gra się zacinała
Zmiany w balansie gry:
  • zmniejszono zniszczenia, jakie zadaje Grad Meteorytów na poziomie zaawansowanym i eksperckim
  • Hipnoza nie zostaje zdjęta, gdy zahipnotyzowana istota otrzymuje obrażenia; jednak każdy rzucający zaklęcie może mieć tylko jedną aktywną istotę pod zaklęciem Hipnoza
  • zaklęcie Ognista Pułapka zakłada miny w losowo generowanych lokacjach nie na całym polu, lecz w rejonie 5x5 pól, który został wybrany przez gracza; w tym rejonie położenie min jest nadal losowe
  • zaklęcie Tajemna Zbroja jest w stanie przyjąć więcej obrażeń
  • zaklęcie Widmowe Zastępy pozwala teraz na tworzenie tylko jednego widma dla każdej z grup istot; widmo nie ma aktywnych zdolności i posiada tyle amunicji, co oryginalny oddział, do którego jest podłączone
  • zaklęcie Przywołaj Istoty zabiera w tej chwili 75% punktów ruchu bohatera (jeśli bohater nie posiada wystarczającej ilości punktów, rzucenie zaklęcia musi poczekać do następnej rundy)
  • każde użycie zaklęcia Wskrześ Umarłych w tej chwili o 20% zmniejsza maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
  • każde użycie zaklęcia Wskrzeszenia zmniejsza o 10% maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
  • dodatek Mistrz Gniewu w tej chwili wpływa także na Święte Słowo, dając mu bonus +4 do skuteczności zaklęcia
  • dodatek Mistrz Choroby wpływa teraz na Bezecne Słowo, dając mu +4 do skuteczności zaklęcia
  • zmieniła się charakterystyka Duchów: te istoty mają teraz więcej punktów życia, ale zadają mniej obrażeń
  • specjalizacja Dowódca Kawalerii daje teraz bonus do Jednostki Turniejowej nie za każde przebrnięte pole, ale za końcowy rezultat, co daje znaczny spadek całkowitych obrażeń
  • specjalizacja Bombardier: zaklęcie Ognista Kula staje się teraz o 0+1 większe co każdy piąty poziom, a nie 1+1 za każdy czwarty poziom
  • specjalizacja Szybko Uderzający: pasek inicjatywy przesuwa się tylko o 0,5% za każdy poziom
  • specjalizacja Reanimator: zaklęcie Wskrzeszania Umarłych staje się o +1 silniejsze tylko, co każdy 5 poziom
  • zbilansowano koszt stawiania budowli w miastach
  • zwiększony został koszt many za zaklęcia z 3, 4 oraz 5 kręgu zaklęć
  • specjalizacja "Mistrz Trucizn" działa poprawnie
  • umiejętność "Machiny Wojny" zwiększa "punkty życia" machin wojennych
  • katapulta posiada nieograniczoną ilość amunicji
  • Czarnoksiężnik, Czarodziej i Nekromanta mają po jednym startowym zaklęciu
Kamera, grafika oraz interfejs:
  • przyspieszono efekty zaklęć oraz animacje podczas bitwy
  • gdy bohater wykonuje ruch, kamera śledzi go zamiast pozostawać statyczną
  • rycerz nie znika już z areny, kiedy korzysta z Kontrataku przeciwko Obsydianowym Gargulcom
  • w miastach Przystani nie znika część tekstury budynku, gdy wznoszona jest Rada Miasta lub Ratusz
  • podczas przełączania do Trybu Ducha, kamera koncentruje się na duchu
  • walka na moście teraz już zawsze odbywa się na odpowiednim terenie
  • po pokonaniu bohatera wroga, pojawia się informacja o zdobytych trofeach
  • poprawiono niektóre podpowiedzi w interfejsie Poczekalni przed pojedynkiem
  • w interfejsie Pojedynku ikony bohaterów już nie blokują informacji na temat ich poziomu
  • w dzienniku bitewnym poprawiono tekst dotyczący Namiotu Pierwszej Pomocy
  • poprawiono kilka wiadomości w Trybie Ducha
  • w mieście, w którym nie ma bohatera wizytującego, można teraz oglądać poszerzone wiadomości na temat istot
  • podczas bitwy ściany i bramy wyświetlają informacje na temat pozostałych punktów życia
  • poprawiono niektóre teksty opisów
  • informacje o innym graczu podczas opuszczania tury w trybie hot-seat są teraz ukryte
  • nie można odwołać istot należących do sprzymierzonego bohatera
  • przełączanie między bohaterami w tawernach oraz ekran informacji działają poprawnie
  • oddziały sprzymierzone widzą części mapy odsłonięte przez chatkę wieszcza oraz obserwatorium
    ...a to nie wszystko.