logo

informacje o pliku

pobierz plik[link]

rozmiar: 104 MB

pobrań: 25789

powiązane gry


Heroes of Might and Magic V, Patch 1.4 "edycja standardowa DVD"

Poniedziałek, 13.11.2006, godzina 12:45

Jeśli masz problemy z tą grą, zainteresuj się naszym poradnikiem do Heroes of Might and Magic V!

Opis:

Patch 1.4 do polskiej wersji gry Heroes of Might and Magic V (edycja standardowa DVD).

(!) Niektóre poprawki będą w stanie skutecznie zadziałać dopiero po restartowaniu mapy, jeśli wczytujesz mapę ze stanu gry zapisanego w poprzedniej wersji.

Dodane cechy gry: Edytor map (skrót do podręcznika użytkownika edytora znajduje się w menu startowym, podręcznik można też znaleźć bezpośrednio w: "Heroes of Might and Magic V\Editor Documentation folder").

Zmiany w aktualizacji 1.4: Dodano następujące cechy

  • "Papierowa Lalka" w interfejsie schowka bohatera.
  • Gra i edytor wspierają sieć Peer2Peer.
  • Narzędzie Edycji Bohatera.
Naprawione błędy oraz dokonane zmiany:

Stabilność:
  • Gra nie zawiesza się przy wysyłaniu wyników do okienka Ubi
  • Gra nie zawiesza się przy ustalaniu rankingu Ubi w momencie, gdy host gry jest odłączony
  • Wyniki gry nie są wysłane do ubi.com, gdy sytuacja nie jest już aktualna
  • Umieszczenie "punktu wejścia" przedmiotu na mapie nie powoduje zawieszania się edytora
Interfejsy:
  • Nie ma już sytuacji, w której przycisk "Rusz Bohaterem" wyłączał się na początku tury
  • Na Mapie Zagadki nie ma już ukrywania ruchu bohatera
  • W interfejsie "Oczekiwania" standardowe imiona graczy zmieniają się wraz ze zmianą koloru gracza
  • Regionalne różnice między wyborem zaklęcia a ikoną zaklęcia zostały zniesione
  • Poprawnie wyświetla się więcej niż 1000 istot w jednym oddziale
  • W interfejsie tworzącym Pojedynek, poprawiono wyświetlanie dużej ikony losowo generowanego bohatera
  • Zmiany w opcjach można teraz zapisywać poprzez kliknięcie przycisku "Zastosuj"
  • Przycisk "Wyczyść" w Auli Sław nie czyści obecnie wszystkich wyników, w tym standardowych
  • Bug polegający na tym, że nie wszystkie ulepszenia były poprawnie aktualizowane został usunięty
  • Usunięto błąd nie pozwalający na wykonanie ruchu po opuszczeniu wiru
  • W trybie Hot Seat nie wyświetla się już istotnych informacji po tym, jak gracz wciśnie "Koniec Tury"
  • Poprawiono ikony następujących jednostek: Matrona Cienia, Kawalerzysta, Widmo, Kostucha, Srebrny Jednorożec oraz Szmaragdowy Smok.
  • Poprawiono ikonę Sakwy Złota bez Dna
  • Poprawiono wyświetlanie się zbyt długich nazw zadań
  • Poprawiono obsługę podziału armii
  • Usprawniono ekran podsumowania misji
  • Skrót klawiszowy Alt+F4 działa już poprawnie w trybie Pojedynku
  • Naprawiono wiele błędów w tekście
Rozgrywka i mechanika gry:
  • Projekt pojedynku 3x3 został poprawiony
  • Usunięto problem z niekompletnym ustawieniem armii w pojedynku 3x3
  • Gremliny w każdej sytuacji mogą tylko raz na turę naprawiać machiny oraz produkować jednostki
  • Magowie już nie powodują obrażeń własnych podczas rzucania zaklęć
  • Wampiry nie mogą już regenerować sił po ataku nieumrałych - Poprawiono błąd modyfikacji następującego artefaktu: Wisior Mistrzostwa - Umiejętność "Anioł Stróż" nie daje bohaterowi dodatkowej tury po tym, jak oddział wskrzeszony przez "Anioła Stróża" zginął
  • Specjalizacja u bohatera Lochu, Eruiny działa poprawnie - Zmiany w Kontratak (Rycerz), Demoniczny atak (Lord Demonów), Duchowe powiązanie (Nekromanta)
  • Aby rzucić "znak" bohater potrzebuje już tylko pół tury
  • Nie można rzucić dwóch "znaków" jednocześnie, nowy odwołuje działanie poprzedniego
  • Działanie "znaku" działa aż do zakończenia walki
  • Guildie Magów mają taką samą cenę w każdym mieście
  • Umiejętność Brama została usprawniona
  • Następujące artefakty są w scenariuszach umieszczane losowo: Język Smoczego Ognia, Łuk z Rogu Jednorożca, Pierścień Życia, Laska Utrapienia, Peleryna Żałoby, Pierścień Śmierci, Wisior Nekromanty
  • Zmieniono koszt budynków w mieście Sylvan
  • Stworzenia są grupowane w siedzibach
  • Dodano nowe wymaganie do umiejętności "Impregnowana Balista"
  • Jednostki nie giną już podczas walki po dokonaniu podziału armii
Mapy:
  • Na mapie "Ziemia Niczyja" zlikwidowano błąd, który pozwalał graczom na uzyskanie dostępu do pewnych przedmiotów bez konieczności walki ze strażnikami
Edytor Map:
  • Poprawiono funkcjonalność
Inne:
  • Naprawiono błąd w zachowaniu kamery, gdy Paladyn był atakowany przez jednostkę strzelającą
  • Naprawiono błąd w zachowaniu kamery, gdy jednostka jest "przerażona" atakiem ze strony Piekielnego Rumaka
  • Naprawiono błąd w zachowaniu kamery, gdy jednostka była zaatakowana z dystansu
  • Bohaterowie nie mogą chodzić po terenie, gdy jest duże nachylenie tego terenu względem podłoża
  • Błąd polegający na błędnym odświeżaniu ikony przycisku automatycznej walki w trybie hot-seat dla dwóch graczy walczących ze sobą został naprawiony
  • Zlikwidowano opóźnienie między kliknięciem celu ruchu dla bohatera i jego faktycznym ruchem na mapie przygody
  • Zlikwidowano bug zmieniający rozdzielczość ekranu po tym, jak system przechodził w tryb "standby"
  • Artefakt Pierścień Nieskruszonych ma teraz poprawny koszt
  • Poprawiono niebo w Nekropoliach
Zmiany w aktualizacji 1.3

Pojedynek:
  • nowy format 3 x 3 pojedynku bohaterów
  • bohaterowie są losowo dobierani
  • interfejs bohatera oraz jego armii
Nowe menu Rezultatów Misji
Skrót klawiaturowy "ALT" podświetla na mapie przygody wszystkie interaktywne przedmioty (zasoby, potwory, budynki itd.)
Skróty klawiaturowe "CTRL" + "1,2,3...", aby wejść do poszczególnych zamków.

Cztery nowe mapy do gry wieloosobowej:
  • "Szkoła Magii i Miecza"
  • "Sprzymierzeńcy"
  • "Wind Rose"
  • "Kraina niczyja"
Dokonane zmiany i naprawione bugi:
Stabilność gry, wysypywanie się gry.
  • gra nie wysypuje się w momencie, gdy próba zapisu dokonywana jest przy niewystarczającej ilości miejsca na twardym dysku
  • naprawiono kilka bugów w Trybie Ducha, które powodowały, że gra się zacinała
Zmiany w balansie gry:
  • zmniejszono zniszczenia, jakie zadaje Grad Meteorytów na poziomie zaawansowanym i eksperckim
  • Hipnoza nie zostaje zdjęta, gdy zahipnotyzowana istota otrzymuje obrażenia; jednak każdy rzucający zaklęcie może mieć tylko jedną aktywną istotę pod zaklęciem Hipnoza
  • zaklęcie Ognista Pułapka zakłada miny w losowo generowanych lokacjach nie na całym polu, lecz w rejonie 5x5 pól, który został wybrany przez gracza; w tym rejonie położenie min jest nadal losowe
  • zaklęcie Tajemna Zbroja jest w stanie przyjąć więcej obrażeń
  • zaklęcie Widmowe Zastępy pozwala teraz na tworzenie tylko jednego widma dla każdej z grup istot; widmo nie ma aktywnych zdolności i posiada tyle amunicji, co oryginalny oddział, do którego jest podłączone
  • zaklęcie Przywołaj Istoty zabiera w tej chwili 75% punktów ruchu bohatera (jeśli bohater nie posiada wystarczającej ilości punktów, rzucenie zaklęcia musi poczekać do następnej rundy)
  • każde użycie zaklęcia Wskrześ Umarłych w tej chwili o 20% zmniejsza maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
  • każde użycie zaklęcia Wskrzeszenia zmniejsza o 10% maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
  • dodatek Mistrz Gniewu w tej chwili wpływa także na Święte Słowo, dając mu bonus +4 do skuteczności zaklęcia
  • dodatek Mistrz Choroby wpływa teraz na Bezecne Słowo, dając mu +4 do skuteczności zaklęcia
  • zmieniła się charakterystyka Duchów: te istoty mają teraz więcej punktów życia, ale zadają mniej obrażeń
  • specjalizacja Dowódca Kawalerii daje teraz bonus do Jednostki Turniejowej nie za każde przebrnięte pole, ale za końcowy rezultat, co daje znaczny spadek całkowitych obrażeń
  • specjalizacja Bombardier: zaklęcie Ognista Kula staje się teraz o 0+1 większe co każdy piąty poziom, a nie 1+1 za każdy czwarty poziom
  • specjalizacja Szybko Uderzający: pasek inicjatywy przesuwa się tylko o 0,5% za każdy poziom
  • specjalizacja Reanimator: zaklęcie Wskrzeszania Umarłych staje się o +1 silniejsze tylko, co każdy 5 poziom
  • zbilansowano koszt stawiania budowli w miastach
  • zwiększony został koszt many za zaklęcia z 3, 4 oraz 5 kręgu zaklęć
  • specjalizacja "Mistrz Trucizn" działa poprawnie
  • umiejętność "Machiny Wojny" zwiększa "punkty życia" machin wojennych
  • katapulta posiada nieograniczoną ilość amunicji
  • Czarnoksiężnik, Czarodziej i Nekromanta mają po jednym startowym zaklęciu
Kamera, grafika oraz interfejs:
  • przyspieszono efekty zaklęć oraz animacje podczas bitwy
  • gdy bohater wykonuje ruch, kamera śledzi go zamiast pozostawać statyczną
  • rycerz nie znika już z areny, kiedy korzysta z Kontrataku przeciwko Obsydianowym Gargulcom
  • w miastach Przystani nie znika część tekstury budynku, gdy wznoszona jest Rada Miasta lub Ratusz
  • podczas przełączania do Trybu Ducha, kamera koncentruje się na duchu
  • walka na moście teraz już zawsze odbywa się na odpowiednim terenie
  • po pokonaniu bohatera wroga, pojawia się informacja o zdobytych trofeach
  • poprawiono niektóre podpowiedzi w interfejsie Poczekalni przed pojedynkiem
  • w interfejsie Pojedynku ikony bohaterów już nie blokują informacji na temat ich poziomu
  • w dzienniku bitewnym poprawiono tekst dotyczący Namiotu Pierwszej Pomocy
  • poprawiono kilka wiadomości w Trybie Ducha
  • w mieście, w którym nie ma bohatera wizytującego, można teraz oglądać poszerzone wiadomości na temat istot
  • podczas bitwy ściany i bramy wyświetlają informacje na temat pozostałych punktów życia
  • poprawiono niektóre teksty opisów
  • informacje o innym graczu podczas opuszczania tury w trybie hot-seat są teraz ukryte
  • nie można odwołać istot należących do sprzymierzonego bohatera
  • przełączanie między bohaterami w tawernach oraz ekran informacji działają poprawnie
  • oddziały sprzymierzone widzą części mapy odsłonięte przez chatkę wieszcza oraz obserwatorium
    ...a to nie wszystko.
Zmiany w aktualizacji 1.2:

Nowe elementy:
  • Rozszerzone opisy budynków na mapach.
  • Atak wręcz wykonywany podczas przytrzymania klawisza CTRL.
  • Dodano klawisz szybkiego dostępu (R) do wywołania ekranu zakupu jednostek z każdego miejsca interfejsu miasta.
  • Wszystkie stworzenia mają nowy status (Zasięg), opisujący odległość, na której atak jest zmniejszany o połowę.
  • Nowa opcja graficzna: Tryb Kamery.
  • Nowy interfejs zakończenia walki.
  • Tryb pojedynku w Hot
  • Seat.
  • Ranking najlepszych.
  • Nowe mapy: "Ostatnia nadzieja" i "Wojna światów".
Poprawki błędów:
  • Multiplayer powinien działać poprawnie.
  • Poprawiono błędy w tekstach (opisy, cele itd).
  • Zbalansowano mapy: "Podbój", "Atak", "Inwazja", "Kultyści", "Triumwirat", "Opór", "Wyspa na własność".
  • AI nie może już najmować bohaterów Przystani na mapie "Upadek króla".
  • Powiększono obszar na mapie "Upadek króla" będący celem Godryka w zadaniu ‘Wyślij Godryka do Nikolaja’.
  • Na mapie "Kultyści" zadanie ‘Zdobądź miasto w ciągu tygodnia’ nie znika już z listy po zakończeniu.
  • Na mapie "Kuszenie", jeśli wrogi Czarodziej patrolujący rzekę zostanie zabity, cel "Unikaj patroli wroga" nie zostanie automatycznie zaliczony.
  • Poprawiono jeden z celów na mapie "Uchodźcy".
  • Na mapie "Przełęcz Smoka" cel "Pokonaj wszystkich" został określony dokładniej.
  • Na mapie "Triumwirat", po walce Zehira z Markalem, nie pojawia się już informacja "Przegrałeś".
  • Na mapie "Marsz" bohater Grawl może już odwiedzić czerwony namiot klucznika.
  • Na mapie "Wyzwolenie" AI nie może już nająć bohatera Narxesa.
  • Na mapie "Sojusz" użycie czaru Natychmiastowa Podróż nie powoduje już błędów skryptu.
  • Na mapie "Dyplomata" przegrana z AI Szybkiej Walki powoduje niepowodzenie w zakończeniu misji.
  • Na mapie "Podstęp Maahira" AI nie może już wejść w posiadanie żadnego z artefaktów niezbędnych do zakończenia misji.
  • Na mapie "Uchodźcy" naprawiono potencjalny problem z ukończeniem głównego zadania.
  • Na mapie "Oferta Raelaga" gra nie zawiesza się już, gdy Izabela lub Markal przegrają walkę ze stworzeniami neutralnymi.
  • Mapa "Szmaragdowe Smoki" może już zostać rozegrana po wczytaniu zapisanej gry.
  • Na mapie "Uchodźcy" naprawiono potencjalny problem z uzyskaniem artefaktu Naszyjnika z Zębów Smoka.
  • Czarne Smoki mogą być teraz leczone przez Namioty Pierwszej Pomocy.
  • Model Shadii został poprawiony.
  • Po użyciu Bramy klon nie będzie już normalnym stworzeniem.
  • Nieprawidłowa wiadomość interfejsu "Plotek" została poprawiona.
  • Gra odnawia teraz listę sesji w lobby po tym, jak gracz odłączył się od sesji.
  • Poprawiono nieosiągalny Kamień Wiedzy na mapie "Kraina wygnańców".
  • Poprawiono nieaktywowaną scenkę dialogową na mapie "Łza dla Ossira".
  • Magowie i Arcymagowie używają już swej zdolności strzału prawidłowo.
  • Brama działa już na pojedynczego Rogatego Nadzorcę.
  • Informacje o kolejce tur są już prawidłowo wyświetlane na pasku.
  • Poprawiono wygląd modeli budynków.
  • Gdy Archanioł zginie od czaru "Szkodliwy dotyk", nie pozostaje już zawieszony nad polem walki.
  • Czas w trybie ograniczenia czasu jest teraz wyświetlany.
  • Teksty nie są już duplikowane w czacie po opuszczeniu walki.
  • Mapa
  • układanka w Podziemiu działa już prawidłowo.
  • Problem z nieprawidłowym położeniem kamery nad jednym z trawiastych obszarów został naprawiony.
  • Gracz nie może już zdobyć jednocześnie 2 poziomów tej samej zdolności podczas zdobycia kolejnego poziomu doświadczenia.
  • Przywołane stworzenia nie są już wykazywane w statystykach zakończonej walki.
  • Czas jest już wyświetlany na ikonie w Bitwie dynamicznej.
  • Opis "Czar odparty" pojawia się już w prawidłowym miejscu.
  • Na mapie "Zdrada" nie ukazuje się już informacja podczas zbliżania do garnizonu.
  • Wampiry i Wampirzy Lordowie nie odzyskują już zdrowia podczas atakowania Nieumarłych.
  • Bohaterom poruszającym się z potrójną prędkością towarzyszy prawidłowy dźwięk.
  • Lethos będzie prawidłowo używał czaru Rozkład.
  • Kursor łatwiej jest teraz zblizyć do obiektów.
  • Użytkownik nie może teraz podsłuchać oponentów używających Monolitu.
  • Bohater znajdujący się w garnizonie miasta Przystani otrzymuje teraz cotygodniowy bonus do ruchu dzięki Stajniom.
  • Zmieniono opis Sfinksa.
  • Gracz rozpoczynający grę z opcją Dowolny Bohater nie może otrzymać bohatera wybranego już przez innego gracza.
  • W grze wieloosobowej, gdy jeden z graczy rozłączy się w trakcie wczytywania mapy, inni gracze będą mogli mimo to rozpocząć sesję.
  • Informacja pojawiająca się po przegranej walce dla stworzeń opętanych została poprawiona.
  • Bohater opuszczający miasto nie powraca już do niego natychmiastowo, jak to się czasem zdarzało.
  • Roziskrzona Fontanna dodaje prawidłowo 2 punkty szczęścia.
  • Obiekty na mapie mają już prawidłowe okna informacji.
  • Poprawiono opis Cichego Prześladowcy.
  • Bohater Sinitar ma teraz prawidłowo opisany czar Katalizator.
  • Hydra z Głębin może teraz całkowicie zregenerować zdrowie.
  • Poprawiono błąd w opisie Bożka Fortuny.
  • Czar "Osłabienie" ma teraz prawidłowy opis.
  • Bohater nie może już pobierać wojska od sojuszników.
  • Animacje na mapie nie są już przyspieszane wraz ze zwiększeniem prędkości bohatera.
  • Sformatowano tekst w interfejsie "Rytualnego lochu".
  • Pełna zdolność do walki na dystans Zwiadowców i Zabójców jest sprzeczna z faktami.
  • Problem ze stworzeniami, których modele nakładają się na ruiny fortyfikacji w trakcie oblężenia, został poprawiony.
  • Nagolenniki ze Smoczych Kości dają premię do inicjatywy stworzeniom walczącym w zwarciu.
  • Poprawiono przewidywanie obrażeń.
  • Poprawiono błąd w działaniu czaru "Szał".
  • Poprawiono błąd w działaniu czaru "Hipnoza".
  • Poprawiono wiele mniejszych błędów i defektów.
Zmiany w aktualizacji 1.1:
  • Gra wieloosobowa nie uruchamia się, jesli stany graczy się różnią
  • Wiadomość "błąd Ubi.com" nie pojawia się po wygraniu gry notowanej
  • Losowe miasta używają opisu i nazw z mapy
  • Poprawiono ekran profilu (doświadczenie, przynależność)
  • Przystań: wiadomość stajni znajduje się w grze, poprawiono też inne wiadomości
  • Ekran profilu: losowe gry ras są teraz prawidłowo pokazywane
  • Zacięcia kamery w scence filmowej w mapie "Rebelia" zostały naprawione
  • naprawiono wybór przedmiotów w lobby
  • Polecenie "chronienia" w trybie ducha działa prawidłowo
  • Poprawiono transfer tury w trybie ducha po rozłączeniu
  • Informacje o profilach innych graczy są teraz dostępne
  • Informacje o mapach dla gier wieloosobowych zostały zlokalizowane
  • Czary dodane w bibliotece są teraz udostępniane bohaterowi natychmiastowo
  • Panel preferencji gry wieloosobowej został naprawiony
  • Poprawiono tekst walki "Czar odparty"
  • Wyniki gier treningowych nie są już raportowane na Ubi.com
  • Poprawiono losowanie talentów bohatera
  • Żywiołaki nie są już podatne na czar Rój Os
  • Naprawiono działanie Przekazania Many u Wielkich Druidów
  • Specjalizacja Kusicielka została naprawiona
  • Poprawiono SI odpowiedzialne za walkę
  • Poprawiono dźwięk w trzeciej scence kampanii "Obietnica"
  • Poprawiono odświeżanie paska inicjatywy
  • Osobne oddziały są teraz wyświetlane na erkanie wyników walki
  • Wyszukiwanie planowanych ścieżek bohatera na początku tury/po wirze poprawione
  • Nieprawidłowe wzrosty poziomu (podwójny wzrost umiejętności) zablokowane
  • Bohaterowie na statkach w trybie ducha są teraz prawidłowo wyświetlani
  • Gra z trybem ducha kończy się prawidłowo, gdy wszyscy gracze odłączą się
  • Wynajdywanie ścieżek w walce nie ignoruje już fosy
  • Submenu handlarza artefaktów nie może być wywołane klawiszem szybkiego dostępu bez budynku
  • Graczy, którzy się połączyli ponownie, mogą się teraz zobaczyć na Ubi.com
  • Naprawiono kontratak Mrocznego Jeźdźca
  • Stworzenie pod wpływem Szału Bitewnego będzie teraz zawsze atakować
  • Naprawiono talent Ulepszonej Many
  • Chatka Maga ciągle pokazuje obszary po wciśnięciu Esc
  • Poprawiono niektóre potwory na niskich poziomach trudności
  • Poprawiono shadery wody
  • Poprawiono odtwarzanie filmów początkowych
  • Naprawiono wywoływanie mapy Grala z podziemia
  • Poprawiono wiadomość trybu ducha
  • Poprawiono kłopoty z zacinaniem się dźwięku
  • Długość nazwy rozgrywki wieloosobowej jest ograniczona
  • Dźwięki interfejsu nie są już trójwymiarowe
  • Poprawiono wymagania dla Zewu Urgasha, gdyż wcześniej był niemożliwy do zdobycia
  • Osłabiono bohatera Sylwanu, Gilraena, w mapie "Podbój", oraz poprawiono jego skrypt
  • Maeve jest teraz dostępnym losowym bohaterem Przystani
  • Nie ma już podwójnych portretów bohaterów
  • Mapa "Atak" znajduje się teraz przed mapą "Inwazja" (zamiast przed mapą "Królobójstwo")
  • Poprawiono skrypty mapy "Obrona"
  • Dodano nowy model Wiedźm Cienia
  • Poprawiono garnizon w mapie "Kultyści"
  • Poprawiono listę twórców gry
  • Klucznik w mapie "Marsz" został zablokowany dla SI
  • Poprawiono postać Demona
  • Zmieniono kolor flagi Zehira
  • Poprawiono tagi map wieloosobowych
  • Geometria SI dla piramid i wraków została poprawiona
  • Miasto Lochu: naprawiono Mroczne Pastwisko i oświetlenie
  • Poprawiono losowych bohaterów na mapach wieloosobowych
  • Bohater Jhora otrzymuje czar Magiczny Pocisk, zgodnie z opisem specjalizacji
  • Przekalkulowano mapy oświetlenia dla Inferno i Nekropolis
  • Usunięto taktyki dla Maeve
  • "954 YSD: Gorący Pościg": poprawiono niektóre elementy mapy
  • "Przełęcz Smoka": zmiany obiektów i balansu
  • naprawiono dziury natychmiastowej podróży
  • Zmieniono ustawienia Pojedynku
  • Dodano wiadomość zbliżania się do garnizonu w mapie "Zdrada"
  • Dokonano kilku zmian na mapie "Ekspansja" (umiejętności bohatera, wiadomości, dodani strażnicy)
  • Poprawiono skrypt mapy "Oferta Raelaga" i zmieniono problem z teksturą niedaleko posterunku wojskowego Inferna
  • Dokonano wielu zmian w zbalansowaniu gry

chanel replica handbags chanel replica replica handbags chanel replica handbags gucci replica chanel replica handbags Dior Replica hermes replica